Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ystävänpäivä-verhot olette laittanut? Joko olette vaihtanut?

Vierailija
11.02.2009 |

.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä anoppi tarjosi vehnäsämpylöitä lapsille pari vuotta sitten. Sen jälkeen ei olla oltu tekemisissä, ylireagoinkohan liikaa? Ystäväni sanoi, että voisin antaa jo anteeksi mutta... En vaan tiedä miten pääsen tästä yli, miten voin ikinä luottaa anoppiini enää?

Vierailija
42/67 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi lapset on hoidossa silloin

Vierailija
44/67 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärleksmumsmumseja ja rakkauslimppuja. Illalla sitten syödään hyvä sydän makaronilaatikkoa.

Vierailija
45/67 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin hirveää määrää verhoja? Luulisi, että niille tarvitsisi jo oman huoneen?

Vierailija
46/67 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kai nyt jokaisessa kunniallisessa kodissa on vaatehuoneen, siivouskaapin ja kodinhoitohuoneen lisäksi verhokomero jonne nuo kaikki tuikitarpeelliset eri merkkipäivien verhot säilötään.

ihmeellistä ettei joillain ole...

Miten ihmeessä teillä on tilaa säilyttää

noin hirveää määrää verhoja? Luulisi, että niille tarvitsisi jo oman huoneen?

Vierailija
47/67 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan seuraavaksi vuodeksi uudet. Eihän kukaan nyt kahta vuotta samanlaisia verhoja laita, mitä siitä nyt naapuritkin sanoisi. Reimatecin kanssa kun tekee sellaisen "paketin" niin aina on huutiksessa hyvin mennyt kaupaksi.

Vierailija
48/67 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdan ystävänpäivän alla myös astiaston ja aterimet. Punaiset isot sydänlautaset (käy myös jouluna) ja tietenkin pöytäliinan, kynttilät jne.

Oletan, että saan mieheltäni kukkia ja lahjan (koruja).

Tästä sitten pikkuhiljaa talo kuoriutuu vihreän keltaiseen pääsiäisen odotukseen.

Vierailija
49/67 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystisverhojen jälkeen tulee pääsiäisäverhot..sitten vappuverhot. Juhannusverhot..Äitienpäiväverhoja unohtamatta..jäiköhän jotain ...

Ja muistakaa nyt valistuneet ja arvonne tuntevat av-mammat varautua Minna Canthin päivään 19.3.! Tasa-arvon päivää pitää toki juhlistaa asiaankuuluvin koristeluin.

Vierailija
50/67 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaikki muut päivät tykkään vaihtaa verhoja, mut naistenpäiväverhoista en tykkää, kun mies halusi sen päivän kunniaksi verhot jossa alastomien naisetn kuvia. Ja sit seuraava verhopäivä on vasta Minna Canthinpäivä, jolloin mulla sit miesten kuvia verhoissa ihan tasa-arvon vuoksi.

Vierailija
51/67 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ekoihmisenä tilaan aina huutonetistä juhlapäiväverhot. Ystävänpäiväksi olen harkinnut näitä:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=97894527

Vierailija
52/67 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen funtsinut etta tama on kuitenkin miehen ja mun juhla.

Vierailija
53/67 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on alusta asti ollu selvä, että tässä talossa kotihommat jaetaan tasan, siis mä hoidan suunnittelun ja mies toteuttaa. Ootteks tajunnu ottaa huomioon, että se ystis sattuu lauantaille? Ainoo päivä, kun mä voin nukkuu vähän pidempään, en _todellakaan_ aio kiipeillä silloin aamuvarhain jotain verhoja ripustamassa!

Mies hoitakoon, siinähän se menee sivussa kun pistää ne sämpylät uuniin (sydämenmuotoisia, alkaa sit aamusta heti päivä kivasti :-) ja vääntää mulle smoothien tai muuta kivaa aamuks. Jos mä en jotain tajuu niin sellasii kädettömiä, jotka kykenee vaan yhteen juttuun kerrallaan, ei mul oo tässä mitään ongelmaa.

Vierailija
54/67 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuivattanut ruusun terälehtiä, joita ompelen silkkiverhoihin sydämen mallisiin kuvioihin. . Saan huomisen aikana varmasti tehtyä. Vuodevaatteet vielä samaan sarjaan niin kiva tulee:)

Kaatuneiden muistopäivän verhot on meillä kanssa tietenkin olemassa. Verisien ruumiiden kuvia etsin netistä ja teen niistä painokuvaverhot. Mitä enemmän verta sitä parempi ja paljon ruumiita, mielellään mahdollisimman silpoutuneita.

PÄäsiäisenä ompelen kirjavia höyheniä ja pupuja verhokankaiden reunoille. Keskelle tulee tietenkin taas iso painokuva ristillä riippuvasta miehestä. (veritehostein tietenkin)

Jouluverhoissa juhlitaan tietenkin syntymää ja olenkin pakastanut lasteni istukat, eiköhän niistä jotain käyttöä tule verhoihin.....

Vierailija
55/67 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vaan kävin ottamassa herätysjuhlilta kuvan kun se kaatajapappi kaatoi niitä hihhuleita ja tein siitä printin... kaatuneita ne on nekin...

Vierailija
56/67 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on, äitienpäivänä laitan verhot, joissa on mun omia kuva, on tisseistä imetyskuvaa ja värkistä synnytyskuvaa, varmaan kaikki näkevät, että olen ÄITI.

Isänpäivänä on verhot, joissa mies on alastomana, pippeli sojossa, näkevät muutkin, että toimii vielä.

Vierailija
57/67 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmastikin tarkoitit että etupyllystä synnytyskuvaa...?

no, salittakoon typot ystävänpäivävalmistelukiireessä täydellisillekin äideille. ;D

värkistä synnytyskuvaa.

Vierailija
58/67 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin miehen kuuluu siivota ja sisustaa koti uudelleen, verhoja myöten.

Ja kai teillä on jokaiselle perheenjäsenelle verhot synttäri- ja nimpparijuhlia varten? Meillä ainakin on, koiralle myös.

Vierailija
59/67 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kavi niin etta ensimmainen lapsi syntyi just vuosi sitten ystavanpaivana 14.02.

Mitens ma nyt sitten teen kun pitais laittaa lapsen synttariverhot ja ystavanpaivaverhot samana paivana????

Siis vaihdanko verhot puolenpaivan aikaan vai laitanko aina ikkunan toisella puolelle synttari ja toiselle puolelle ystavanpaivaverhon???

Ja kuvitelkaa - kysyin miehelta miten se ratkaisi tan ongelman viime vuonna kun olin synnytyslaitoksella. SE SIKA ei ollut siis laittanut naita syntymapaivaverhoja ollenkaan silloin synnarilta tullessaan. En tieda voinko jatkaa suhdetta...mita te tekisitte?

Vierailija
60/67 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomaverhoissa Matin ja Tepon kuvia ja samalla kuuntelen biisiä Näin se kesäloma toimii. Kesäloman viimeisenä päivänä ripustan sitten lomanloppuverhot joissa printattuna teksti v...u kun v......a. Niitä ripustaessa kuuntelen biisiä Vielä on kesää jäljellä ettei olis niin surkun olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi