Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~+~ PiKkUkAkKoSeT vKo 50 (8. - 14.12.2008) ~+~

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella näyttää olevan jänniä päiviä tiedossa. Toivottavasti saadaan lisää plussauutisia!

Liisa, onnea!!! Kyllä tuo kuulostaa kovasti silti, että nyt on pikkuinen matkassa mukana!!

Alissa83, tervetuloa mukaan! Ihan uusi olen itsekin.

Voi kun pääsis jo tosihommiin sängyn puolella. Ei malttais millään odottaa. Tällä viikolla on iskenyt ihan kauhea vauvakuume. Varmaan siitä kun täällä on lukenut miten ootte plussailleet. Esikoisen plussaaminen meni multa vähän ohi, kun kiireessä oman hääpäivän aamuna testailin, et voinko nappailla vähän juomaa vai en. Olin varma, ettei tässä mitään. Piti kahteen otteeseen vilkaista ennen kuin uskoin, vaikka selvät viivat testiin tulikin. Nyt ois sit mukava jos sais ihan rauhassa iloita asiasta eikä tarvi hääyön jälkeen oksennella hotellin luksusaamiaista ulos.

Flunssainen olo sen kuin vain pahenee. Voi kun poikaan ei tarttuis. Muutenkin nukutaan yöt huonosti, ni en jaksais enää flunssaa pojalle siihen päälle.

Joululahjaostoksilla oltiin eilen, mutta mitään ei ostettu :) Täytyy mennä huomenna uudestaan siskon kanssa ja jättää poika isälle hoitoon.

Adara kp4/21-30, yk1

Vierailija
42/48 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille! Ajattelin, että jos tulisin mukaan tänne kuumeilemaan ja jakamaan kokemuksia toisten kanssa.

Meillä toisen lapsen yrittäminen alkoi viime kierrosta ja tänään sain harmituksekseni tädin kylään :( ja kun olin niiiiiiin varma, että heti tärppäsi, mutta ei. Päivän ehti olla menkat myöhässä ja johan siinä ajassa ehtii 3 raskaustestiäkin tehdä.. nyt on siis meneillään kp1/29 Esikoisen kanssa en ehtinyt kuumeilla kun oli vahinkoraskaus kyseessä. Välillä tuntuu, että se onkin parempi tapa raskautua, kun järkihän tällaisessa kyttäämisessä ja odottelussa menee :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Enpä ole ehtinyt tänne moneen moneen viikkoon.. Uurastin päättötyön kimpussa ja saatuani sen vihdoin valmiiksi, olen vain nauttinut ensimmäisestä yhteisestä joulun odotuksesta pojan (7kk) kanssa :)

Kuumeilussa on nyt oikea piikki, sillä ensimmäiset kuukautiset alkoivat tänään pojan syntymän jälkeen :) Tähän asti on menty sellaisella fiiliksellä, että uusi vauva saa tulla jos on tullakseen, mutta nyt kuumeilu on jotenkin "konkreettisempaa", kun "voi" laskea päiviä ja seurata, että milloinkas ne menkat jää pois.. :)

Mukava oli lueskella teidän kaikkien kuulumisia!! Hetki tässä taas menee ennenkuin muistaa kuka on kuka ja ketkä ovat plussanneet ihania uutisia, mutta hengessä kuitenkin mukana! :)

Vierailija
44/48 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOFFU

Vieläkö menkkamainen olo jatkuu??

AINOMARIA ja ALISSA83

TERVETULOA MUKAAN VAAN!! =)

OMA NAPA

No niin, nyt tänään taitaa olla sit ovis.. On tullu keskiviikosta asti semmosta kirkasta vuotoa (ihan niinkö vettä) ja tänä aamuna sitten huomasin ne "liisterilimat". Eilen illalla jo alkoin epäileen, että ovis vois olla tänään, oli semmosta jomotusta mahassa ja lisää jomotusta tänään. Jospa saisin miehen tänään houkuteltua tuonne makkariin! =)

Ollaan lähdössä illalla pikkujouluihin ja poika menee mummolaan yökylään. Viedään poika jo tuossa puolen päivän aikaan sinne joten jos sais ennen bileitä miehen pupuilemaan! =) Ei siitä tuu mitään sitten enään aamuyöstä, kun on tullu tuota alkoholia nautittua..

Lähdenpäs pakkaileen pojan laukkua yöreissua varten ja sit vaan katellaan mitä päivä ja ilta tuo tullessaan! =)

VIIKONLOPUN JATKOJA KAIKILLE ja PLUSSATUULIA JOKA SUUNTAAN!!

=) Lisbet, kp 16/26-31 yk 5.

Vierailija
45/48 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!!!

Ritu-74: Eli tänä aamuna testasin uudelleen vielä kuitenkin varmuuden vuoksi, niin selvä plussahan sieltä tärähti...Että kait tässä pitää ruveta uskomaan että lapsi tulee elokuussa....=) On kamalan turvonnut olo... En tiedä voiko tämä olo tila tehdä sen, mutta niinpä esikoisen kanssakin kilot nousi ensimmäisistä viikoista.... =( Milloinkahan soittaisin neuvolaan....?? Pitää varmaan ensi viikolla soittaa ja varata ensimmäinen aika.

Ai niin.. tein muuten itsestäni kamalan läydön. En tiedä voiko tämä raskaus aiheuttaa sennoin äkkiä.??? Löysin toisesta rinnasta parisenttiä halkaisijaltaan olevan patin. Kävin lääkärissä ja sanoi että olen tehnyt positiivisen raskaustestin, mutta lääkäri oli sitä mieltä että pitää rinta ultara ja ottaa koe pala-...???Kamala jos se on jotain.... Ajatukset menee niin ristiin kun olla ja voi. Iloinen vauva uutinen ja sit prk... tuollainen patti rinnassa. Ei se ole kipeä, eikä muuten arka. Arvelin vain että onko täällä muita, joilla rinnat olisi ragoineet noin.

Nyt pyykin laittoon. Just laitoin tytyn päikkäreille, niin on IHANAN hiljaista. Vai Menisikö itse sänkyyn kans.....

Liisa06 rv5 ja jotain.......??

Vierailija
46/48 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Liisalle iiiiiiisot onnittelut plussasta!!! Ja sit siitä patista, toivotaan ettei oo mitään vaarallista. Sehän voi olla jotain nestettä tai vain rasvaa, mut hyvä että noihin reagoidaan aina nopeasti.

Ja mukava kun uusia tulee lisää. Tervetuloa!! Ite en osaa vieläkään siirtyä tuonne odotus-puolelle, mulla kun ei oo tieto ihan löytänyt vielä perille aivoissa että plussauduttu ollaan :)

Tosin tänään kerroin jo vanhemmilleni, vaikka niitä viikkoja ei oo ku tänään vissiin vasta 5+0. Oon vaan nii iloinen asiasta :) Iso yllätys se heille oli mutta isänikin liikuttui ihan kyyneliin asti ja kiitteli minua kovasti tällaisesta lahjasta :D tein vielä ennen kertomista yhen raskaustestin, onko kellään muulla kokemusta tuosta Onni-testistä? Tuleeko sillä koskaan oikein tummia viivoja tikkuun?? Mullahan nyt on ekasta testistä jo useampi päivä eikä se punainen raskaana-viiva ollut yhtään tummempi. Ei se haamukaan ole, mut ei kyllä ihan hirmu tummakaan. Ei oo kyllä sekään testiviiva, se sininenkään kovin tumma. Jos se on vaan vaaleaviivainen testi :)

Kai sitä pitäis jossain vaiheessa soittaa neuvolaan ja varata ekaa aikaa. Kattelin tytön odotusajan kortista että sillon oli eka neuvola viikolla 10+0. Tuolloin sain myös ultrakuvan mukaan...

Niin joo ja sitä piti vielä mietiskellä että tämä raskaus ei tunnu kai senkään takia todelliselta kun ei oo mitään oireita. Odottelen, että millon edes nännit herkistyy mut ei oo vielä ollut mitään. No, odotellaan...

Nyt takaisin kotihommien pariin...

Tolleroinen ja rv taitaa olla se 5+0

Vierailija
47/48 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljasta on vaikka pikkukakkoset ovat lisääntyneet kovaa vauhtia....

Täällä on menossa kp 23/27. Rinnat kipeet, väsyttää, nippailee alavatsaa vähän väliä ja palelee et merkit olis aika hyvät. Ei oo kyllä ollu viel näin selekitä oireita muissa kierroissa. Toi selvä nippailu on kestänyt jo 5 päivää et en usko et se mikään myöhäis-herännyt-oviskaan voi olla. Mutta vasta testi kertoo oonko kuvitellut näin ison kasan oireita. Ja pää täytyy vielä muutaman päivän pitää kylmänä. =)

Mä oon ollu koko viikonlopun töissä joten täytyy mennä vähän viettää aikaa poitsun kanssa.....

Voi oispa nää oireet nyt niitä....

Soffu kp 23/27 yk 3

Vierailija
48/48 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin pitkän viestin ja niin vaan katos kun yritin lähettää. Tästä eteenpäin tallennan ensin ja lähetän vasta sitten.

Liisa, toivottavasti kyhmy osoittautuu vaarattomaksi ja pääset todella nauttimaan raskaudesta!

Tolleroinen, itse olen käyttänyt esikoisen aikaan apteekin ClearBlue -testejä. Ovat kyllä tosi kalliita. Mun järkeni kuitenkin sanoo, että jos testiviiva on hailakan värinen, tuskinpa raskauttakaan osoittava viiva kovin tummaksi tulee.

Apua!! Mulla alkoi menkat pienellä vuodolla kuusi päivää sitten, pikkuhousunsuoja riitti. Ja nyt sitten eilen alkoi runsaampi vuoto. Eli kumman mukaan lasken kierron? Jos lasken sen heti ekoista vuotopäivistä, kierroksi tulee 21 ja jos eilisestä niin 26. Mutta sitten jos kierron pituus on vain 21 ja menkat kestää puoltoistaviikkoa, sattuu ovulaatio kaiken järjen mukaan just kuukautisten päälle. Mitenkäs siinä sitten yritän raskautua... Etenkin kun runsaita vuotopäiviä on vielä kokemukseni mukaan monta jäljellä. Toivottavasti tämä on ainoa kierto, jossa kuukautiset kestää näin pitkään. Tosin toissakertainen kierto oli samanlainen.

Kaiken huipuks mies alkoi perumaan koko pikkukakkosen yritystä. Kyllä ottaa päähän. Mies on kuin tuuliviiri. Oli jo ihan varma tästä asiasta. Päässään se jahkailee ja pähkäilee ja tänään on tätä mieltä ja huomenna toista. Täytyy yrittää kysyä siltä mistä kenkä puristaa tällä kertaa.

Ääh, jos lähtisi katsomaan Idolsin lopun.

Adara yk1, kierto jotain 2-6/21-30