*~*~* ELOKUUN LEIJONANPENNUT viikkoon 7 *~*~*
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Tässä viime viikon turinat. Katselin, ettei uutta pinoa ole vielä avattu.
Kommentit (43)
Täällä voidaan hyvin. Pinna tahtoo vaan olla jotenkin kireellä kokoajan, oikeen itteensäkkin ärsyttää! Mulla oli viim.pe uusinta ultra josta sitten sai kuvan mukaan, niin mies kun tuli reisusta oli ihan otettu kun näki et siellä tosiaan jonkinlainen mönkiäinen masussa asustaa <3
Sukupuoli asiasta: en haluaisi tietää aikaisemmin vauvan sukupuolta, mukava yllätys syntyessä. Kaikki jotka tietää (isä, miehen siskot) epäilevät vahvasti että poika tulossa. Perusteluina, että kun ei ole pahoivointia ja mieli myllertää :) MolempiParempiTerveTullut. Olen vauvakuume aikoina hamstrannut vauvan kaipuussani vauvan vaatteita, niin molemmille sopivia kuin tytölle/pojalle. *Olenpas ollut säälittävä* Nooh, nyt on sitten enempi kuin hyvä StarttiPakkaus!
Vaunuista: olen jnkv sivuja selannut ja kun joku sanoo jonkun mallin niin aina sen googletan ja katon miltä näyttää :) Joskus on päähän iskeny et Emaljunga on paras merkki, enään niin varma kun lukenu ihmisten mielipiteitä. Tarvetta ajatellen semmoset näppärät jotka saa hyvin aina mukaan reissuun ja joilla kuitenkin kiva kävellä kelissä kuin kelissä.
Miehen siskolla on nyt 4kk vauva, niin häneltä varmasti saadaan paljon hyödyllistä tavaraa. Esim. turvakaukalo. Olisi vaan jo kova hinku ostella kaikkea. Kirpparilta löysin BB-hoitolaukun edullisesti (ovh 119€) joka on tosi kiva ja kuin uusi :) TYKKÄÄKÖS MUUT KÄYDÄ KIRPPAREILLA?
Voimia kaikille
Mag-gie rv 12+0
Tänään olin neuvolassa. Rv 15+4. Painoa oli tullut 1,1 kg ... Vauvan syke oli 140-143. Kaikki ihan ok. Hb oli laskenut aika tavalla 142:sta 124:n. Ilmankos on hieman väsyttänyt välillä. Hyvä jos pysyisi nyt tuon 120 paremmalla puolella.
Seuraava neuvola on vasta 2.4. Sitä ennen on rakenne ultra johon pitää varata aika. Keskiviikkona meillä on tuo kotrolli ultra, joten saan sen siinä samalla varattua sitten.
Eipä tässä tän ihmeellisempää. Hyvää ja aurinkoista alkavaa viikkoa!
Vaihdan syyskuisten puolelta tänne, kun kerran la aikaistui viikkotolkulla. Tiesin sen itse, mutta neuvolan laskurien mukaan piti alku kulkea. Sain onneksi aikaistettua ekaa ultraa ja se voitiin tehdä luotettavin tuloksin.
Lapsia meillä ennestään kaksi, parin vuoden ikäeroilla.
Ekat 12 viikkoa meni laiduttaessa, kahvia ei voi vieläkään kuvitella keittävänsä, muuten olo on varsin hyvä jo.
Ratasasiaan voisin minäkin kantaa korteni. Meillä on P&T:n sportit ja aiemmin oli e3:t. P&T:n rattaita ei kumoon saa, ne ovat erittäin tukevat ja parhaiksi koetut pelit niistä kymmenestä, jotka on käytössä ovat olleet. Puoli vuotta oli Quinnyn Freestyle Comfort 3XL:tkin, jotka ovat huomattavasti kiikkerämmät kuin P&T:t vaikka ovatkin voittaneet kolmipyöräisten vakaustestin (P&T:n rattaita ei testissä ollut). Onhan tämä aika hehkutusta, mutta pitää välittää ilosanomaa, kun kerrankin on löytänyt toimivat rattaat ;)