***Huhtikuun Helmet 7.vko***
Kommentit (105)
Ja vielä yks mukaan listalle :)
30.3 Jo-hanna, ekks
30.3 Tsili Kättäri (haikara)
1.4 Amelia tyks
1.4 Magda83 tyks
2.4 Sirppu hyvinkää
2.4 Omenaunelma jorvi
2.4 Pikkuäiti K-S ks
2.4 Juliaana Jorvi
3.4 Maaly Jorvi
3.4 Helmielina PHKS
4.4 hunaja kättäri
4.4 Hentsu 86 jyväskylän ks
4.4 Toukka 80 Jorvi
5.4 Hanica NKL?
5.4 karasan Satks
6.4 Numerokolme KOKS
6.4 Mikumamma Kättäri(haikara)
6.4 Kristiina PKKS
6.4 Silmu OYS
7.4 Satuilija NKL
7.4 kmk74 PKKS
7.4 Sande75 Kättäri
8.4 Nokilintu Jorvi
8.4 Mimmu Kättäri
8.4 Tirppana2 mks
10.4 Kevätperhonen Oys
10.4 Shinon LKS
10.4 Prinsessanäiti TYKS
11.4 Lexington SAKS
11.4 Sivri PKKS
11.4 Pigu TAYS
11.4 Tuulikello Seks
11.4 Paaru NKL
12.4 Bisguit K-MKS
13.4 Emoko2009 Kättäri
13.4 Pötsipamela LUS tammisaari
13.4 Bäxter ?
14.4 lokamamma NKL
14.4 Vuffi TYKS
14.4 Muruz TAYS
15.4 Paik TYKS
16.4 Päkkänä ?
16.4 Naperotx4 TYKS
17.4 Vertacia TYKS
18.4 Mire82 TAYS
18.4 Papu-78 ?
19.4 Candelafi NKL, Kättäri tai Jorvi
19.4 Sihteeri KSKS
21.4 Miia56 Jorvi
20.4 Mirru OYS
22.4 Ange TYKS
24.4 tuuti, jorvi
26.4 Mirulii KOKS
27.4 Sailori TYKS
29.4 Tuiskutuuli TAYS
29.4 Iza80 NKL
29.4 Lumikide TAYS
29.4 Santra79 Kättäri
Tämän päivän jälkeen on kokonaista kahdeksan työpäivää!!! Tätä tulee kyllä laskettua jo aika tarkkaan ja asia on suunnilleen ensimmäisenä aamulla mielessä. Ihan mukavasti on vielä töissä hommia, ei liikaa, mutta kaikenlaista pientä puuhasteltavaa. Jos ei mitään ihmeellistä tapahdu, niin taidan sitten jaksaa ihan loppuun asti töissä. Jonkin verran on tullut lisää liitoskipuja, mutta niidenkin kanssa selviää kun kävelee rauhallisesti.
Nukkumajärjestelyistä: Meillä esikoinen nukkui meidän makkarissa muistaakseni tuonne reilu puolivuotiaaksi, eli käytännössä siihen saakka kunnes lopetin yösyötöt. Ajattelin että se olisi varmaan nytkin ihan hyvä suunnitelma. Meidän sängyssä esikoinen on nukkunut ihan vain muutamia kertoja, eli lähinnä silloin kun olen ollut niin uupunut että olen nukahtanut imettäessä ja sitten herännyt vasta kun vauva on herännyt uudelleen.
Mukavia viikonloppuja kaikille!
Juliaana ja työnimetön 33+2
esikoinen nukkui samassa huoneessa omassa sängyssään vauvana ja itse asiassa vasta nyt 2,5v muutti omaan huoneeseen. hyvissä ajoin kuitenkin ennen toisen tuloa eli jo jouluna. muutoman kerran jäi sänkyyn kun nukahdin syöttäessä. aamulla tiesi nukkuneensa vauva kainalossa. joka paikkaa kolotti niin mahtavasti. meillä vain 120cm sänky josta minulle jäi 20cm nukkuma tilaa. lopulla osalla nukkui lapsi ja mies. jos nyt ei ihan koko ajan herätä tissille tämä toinen niin toimin samoin. sänky ei ole vaihtunut isompaan, kun ei ole varaa.
minusta tuntuu ihan hassulle että moni miettii mihin mennä synnyttämään. mulla on tasan tarkkaan tuo ainut paikka mks ja sinnekin 60km matkaa. pitää varmaan lähteä aika hyvissä ajoin liikenteeseen kotoa. jänskättää jos vauva päättääkin etukäteen tulla niin olen yksin esikoisen kanssa kotona. rv 34-36 paikkeilla mies työmatkalla. varmaankin vien sitten tytsin naapuriin ja lähden ampparilla eteenpäin jos hätä tulee. omalla autolla en kuitenkaan voi ajaa tuntia...saattaisi olla hiukan liian vaarallista.
nyt ei kuitenkaan ole koskenut tai nippaillut kuin ihan vähän. maha on kyllä kipeänä ollut ilmavaivojen puolesta ja kun tuo pikku kaveri monottaa niin kovaa jo kylkiluiden alle. ihan suorastaan nahka on hellänä tuosta ylhäältä mutta varmasti ainakin pää alaspäin :)
tirppana 32+2
Heippa,
mullakin vaihtui jo ekassa ultrassa tuo la maaliskuun loppuun eli tässä jälleen;
29.3 Numerokolme, KOKS
30.3 Jo-hanna, ekks
1.4 Amelia tyks
1.4 Magda83 tyks
2.4 Sirppu hyvinkää
2.4 Omenaunelma jorvi
2.4 Pikkuäiti K-S ks
2.4 Juliaana Jorvi
3.4 Maaly Jorvi
3.4 Helmielina PHKS
4.4 hunaja kättäri
4.4 Toukka 80 Jorvi
5.4 Hanica NKL?
5.4 karasan Satks
6.4 Kristiina PKKS
6.4 Silmu OYS
7.4 Satuilija NKL
7.4 kmk74 PKKS
7.4 Sande75 Kättäri
8.4 Nokilintu Jorvi
8.4 Mimmu Kättäri
8.4 Tirppana2 mks
10.4 Kevätperhonen Oys
10.4 Shinon LKS
10.4 Prinsessanäiti TYKS
11.4 Lexington SAKS
11.4 Sivri PKKS
11.4 Pigu TAYS
11.4 Tuulikello Seks
11.4 Paaru NKL
12.4 Bisguit K-MKS
13.4 Emoko2009 Kättäri
13.4 Bäxter ?
14.4 lokamamma NKL
14.4 Vuffi TYKS
14.4 Muruz TAYS
15.4 Paik TYKS
16.4 Päkkänä ?
16.4 Naperotx4 TYKS
17.4 Vertacia TYKS
18.4 Mire82 TAYS
18.4 Papu-78 ?
19.4 Sihteeri KSKS
21.4 Miia56 Jorvi
20.4 Mirru OYS
22.4 Ange TYKS
24.4 tuuti, jorvi
26.4 Mirulii KOKS
27.4 Sailori TYKS
29.4 Tuiskutuuli TAYS
29.4 Iza80 NKL
29.4 Lumikide TAYS
29.4 Santra79 Kättäri
Täällä podetaan urakalla, tosi kivaa kun on iskenyt mieletön närästys ja kamala yskä samaan aikaan...
Onneksi ei ole enää montaa viikkoa, toivottavasti...
Auttakaapa mua vähän, oletteko sitä mieltä että ei voi olla lapsivettä mitä lorahtelee jos ei tule kuin yskiessä/aivastaessa? Kaikenlaista pissankarkailua varmasti.. nolottaa..
Eipä tässä kummempia, hyvät viikonloput kaikille!!
Terkuin,
Numerokolme, tänään jo tasan 34!
:D
Jos yhtään epäilyttää niin soita polille niin nehän voi siellä tarkistaa asian, ei tarvitse ainakaan stressata :)
Minusta on oikeasti hieman kyseenalaista, että samaan aikaa on sairaslomaa ja suurehkojen juhlien järjestelyt. Tai siis mikäli ihminen on kykenemätön töihin ja sairasloman tarpeessa, niin sairaslomahan on tarkoitettu lepoon (tosin selkäsärkyhän ei levolla parane, vaan päinvastoin...) Ymmärrä kyllä harmisi, mutta ymmärrän myös terveydenhuollon edustajien vastuun. Lääkäri on vastuussa sairaslomaa määrätessään, että sairasloma on todellakin perusteltua. Mitä kohdunsuun pehmenemiseen tulee, sehän on ihan normaalia sinun raskausviikoillasi. Itse tulen pari viikkoa perässäsi ja kohdunsuu myös pehmennyt. Tätä ei suinkaan katsottu syyksi sairaslomalle.
Minulle tulee viestejäsi lukiessani mieleen, että olet peräti masentunut. Luepas omia kirjoituksiasi taaksepäin. Tapasi nähdä asioita on melkoisen negatiivinen. Ei kannata tehdä niin suurta ongelmaa, jos lääkäri sairastuu ja aika peruuntuu. Sellaistahan sattuu kaikkien kohdalle joskus. TYKSikin on mielestäni saanut ihan kohtuutonta ryöpytystä puoleltasi, siellä kahdesti synnyttäneenä voin kertoa, että ihan kelpo paikka synnyttää. Joka paikalla on hyvät ja huonot puolensa, älä tee asiasta etukäteen ongelmaa. Neljä päivää ilman sukulaisten vierailua kyllä menee, kotona kerkiät vastaanottaa vieraita vaikka joka päivä. Eli poinntini oli: ota vähän rennommin ja valoisampi asenne elämään! Hyvää loppuraskautta sinulle.
29.3 Numerokolme, KOKS
30.3 Jo-hanna, ekks
1.4 Amelia tyks
1.4 Magda83 tyks
2.4 Sirppu hyvinkää
2.4 Omenaunelma jorvi
2.4 Pikkuäiti K-S ks
2.4 Juliaana Jorvi
3.4 Maaly Jorvi
3.4 Helmielina PHKS
4.4 hunaja kättäri
4.4 Toukka 80 Jorvi
5.4 Hanica NKL?
5.4 karasan Satks
6.4 Kristiina PKKS
6.4 Silmu OYS
7.4 Satuilija NKL
7.4 kmk74 PKKS
7.4 Sande75 Kättäri
8.4 Nokilintu Jorvi
8.4 Mimmu Kättäri
8.4 Tirppana2 mks
10.4 Kevätperhonen Oys
10.4 Shinon LKS
10.4 Prinsessanäiti TYKS
11.4 Lexington SAKS
11.4 Sivri PKKS
11.4 Pigu TAYS
11.4 Tuulikello Seks
11.4 Paaru NKL
12.4 Bisguit K-MKS
13.4 Emoko2009 Kättäri
13.4 Bäxter ?
14.4 lokamamma NKL
14.4 Vuffi TYKS
14.4 Muruz TAYS
15.4 Paik TYKS
16.4 Päkkänä ?
16.4 Naperotx4 TYKS
17.4 Vertacia TYKS
17.4 Pikku-Tiuhti NKL
18.4 Mire82 TAYS
18.4 Papu-78 ?
19.4 Sihteeri KSKS
21.4 Miia56 Jorvi
20.4 Mirru OYS
22.4 Ange TYKS
24.4 tuuti, jorvi
26.4 Mirulii KOKS
27.4 Sailori TYKS
29.4 Tuiskutuuli TAYS
29.4 Iza80 NKL
29.4 Lumikide TAYS
29.4 Santra79 Kättäri
Makeanhimo on hurja ja ajoi minut syömään fariinisokeria. OMG! Ehkä kasikymppisten kerhosta pääsee nopeasti ysikymppisiin, eikä koskaan pois. Ja tässä kohtaa pitää ihan mainita, että eilen Merikadulla mun ja isäni päälle satoi karkkia...koska oltiin ainoat kadulla niin piti alkaa kyykkiä ja pyllistellä. Saldo yli 60 makeista ja törkeen kipeät reidet. Se olisi ollut kyllä näky, kaksi mahaisaa ihmistä nöykkimässä makeisia.
Tuli vähän sellainenkin olo, kun isä oli viikon kylässä, et luulikohan kukaan sitä mun mieheksi. Toivottavasti EI. Eilen uutisissa oli äitiysvaatteiden saatavuudesta kaupoissa ja Bebesissä näytti yksi odottava nainen olleen myös isänsä kanssa liikenteessä. Minä olen nillittänyt äitiysvaatteiden saatavuudesta vaikka Helsingissä asunkin--ihme kyllä oon pärjännyt nyt kaksilla housuilla ja kahdella paidalla ja takilla. Onneksi on sitten leikkaukselta sellaisia mitkä menee päälle vaik ei äitiysvaatteita olekaan.
Nukkumisesta...oon suunnitellut muuttavamme vauvanhuoneeseen, koska se on kesällä viileämpi ja tilavampikin se on. Kovasti arvelluttaa vieressä nukuttaminen, ettei rusennu ja sitten pitäs laittaa sänky sisäseinää vasten, ettei laspi kylmety tai tipu. Pitäskö meidän sitten kömpiä miehen yli kun haluttaisiin nousta? Öh...ehkä siis samaan huoneeseen, mutta vauva kehtoon ja itse sänkyyn, Tai sitten sänkyyn vauvan kanssa kaksin ja mies unirauhaan toiseen makkariin.
Huomenna mielenkiinnosta Jäähallin kirppikselle ekaa kertaa koskaan ja kaiketi sunnuntaina Milkiä katsomaan. Taitaa olla vika kerta leffassa Mini mahassa sen verran haasteellisia on nuo teatterin penkit. Käyks muut vielä leffassa tai uimassa tai jossain vielä hurjemmissa haasteissa?
Ootteko muuten vertailleet itseänne äitiinne siihen raskauteen, kun hän odotti teitä? Minä olen ja äiti on jopa viimeisimmillään painanut vähemmän kuin mitä oma alkupaino oli. Äiti tuli myös raskaaksi mua helpommin. Haaveilen siitä, että Mini painaisi kutakuinkin sen mitä minä pienenä 3150g...vaikka ei se silti sitä sano, että pienempi vauva olisi "helpompi" synnyttää.
Tiuhti ja Mini tasan 31
29.3 Numerokolme, KOKS
30.3 Jo-hanna, ekks
1.4 Amelia tyks
1.4 Magda83 tyks
2.4 Sirppu hyvinkää
2.4 Omenaunelma jorvi
2.4 Pikkuäiti K-S ks
2.4 Juliaana Jorvi
3.4 Maaly Jorvi
3.4 Helmielina PHKS
4.4 hunaja kättäri
4.4 Toukka 80 Jorvi
5.4 Hanica NKL?
5.4 karasan Satks
6.4 Kristiina PKKS
6.4 Silmu OYS
7.4 Satuilija NKL
7.4 kmk74 PKKS
7.4 Sande75 Kättäri
8.4 Nokilintu Jorvi
8.4 Mimmu Kättäri
8.4 Tirppana2 mks
10.4 Kevätperhonen Oys
10.4 Shinon LKS
10.4 Prinsessanäiti TYKS
11.4 Lexington SAKS
11.4 Sivri PKKS
11.4 Pigu TAYS
11.4 Tuulikello Seks
11.4 Paaru NKL
12.4 Bisguit K-MKS
13.4 Emoko2009 Kättäri
13.4 Bäxter ?
14.4 lokamamma NKL
14.4 Vuffi TYKS
14.4 Muruz TAYS
15.4 Paik TYKS
16.4 Päkkänä ?
16.4 Naperotx4 TYKS
17.4 Vertacia TYKS
17.4 Pikku-Tiuhti NKL
18.4 Mire82 TAYS
18.4 Papu-78 ?
19.4 Sihteeri KSKS
21.4 Miia56 Jorvi
20.4 Mirru OYS
22.4 Ange TYKS
24.4 tuuti, jorvi
26.4 Mirulii KOKS
27.4 Sailori TYKS
29.4 Tuiskutuuli TAYS
29.4 Iza80 NKL
29.4 Lumikide TAYS
29.4 Santra79 Kättäri
1.5 jbaby
Mullahan jo ekassa ultrassa siirtyi tuonne toukkokuun alkuun.
tein tälläisen listan noista la ja mihin menossa synnyttämään jos nimi puuttuu listalta niin kopiolista ja lisää itsesi siihen:) tämän listan voisi nostaa aina maanantaina ekaksi viestiksi? olisiko kannatusta?
1.4 Amelia tyks
2.4 Sirppu hyvinkää
2.4 Omenaunelma jorvi
2.4 Pikkuäiti ?
3.4 Maaly Jorvi
3.4 Helmielina PHKS
4.4 hunaja kättäri
4.4 Toukka 80 Jorvi
5.4 Hanica NKL?
5.4 Tsili Kättäri
5.4 karasan Satks
5.4 Juliaana ?
6.4 Numerokolme KOKS
6.4 Kristiina PKKS
6.4 Silmu OYS
7.4 Satuilija NKL
7.4 kmk74 PKKS
7.4 Sande75 Kättäri
8.4 Nokilintu Jorvi
8.4 Mimmu Kättäri
8.4 Tirppana2 mks
10.4 Kevätperhonen Oys
10.4 Shinon LKS
10.4 Prinsessanäiti TYKS
11.4 Sivri PKKS
11.4 Pigu TAYS
11.4 Tuulikello Seks
11.4 Paaru NKL
12.4 Bisguit K-MKS
13.4 Emoko2009 Kättäri
13.4 Bäxter ?
14.4 lokamamma NKL
14.4 Vuffi TYKS
14.4 Muruz TAYS
15.4 Paik TYKS
16.4 Päkkänä ?
16.4 Naperotx4 TYKS
17.4 Vertacia TYKS
18.4 Mire82 TAYS
18.4 Papu-78 ?
19.4 Amanda PHKS
19.4 Sihteeri KSKS
22.4 Ange TYKS
26.4 Mirulii KOKS
27.4 Sailori TYKS
29.4 Tuiskutuuli TAYS
29.4 Iza80 ?
29.4 Lumikide TAYS
29.4 Santra79 Kättärijos siis tiedoissa jotain pielessä korjatkaa.... :)
On se vaan mukavaa kun on lauantai! musta on ihana herätä aikasin ja puuhastella kaikkea rauhassa ennen ku toi rölli (mies) herää.
tänään mennään illalla ulos syömään valentiininpäivän kunniaksi, kivaa:)
täs aamusella vois käydä vähän ulkona sutimassa pakkasessakin! jotenkin "pelottanut" toi liukkaus mukamas niin paljon etten oo hirveesti jaksanu kävelylle mutta kyllä siellä pärjää jos on varovainen! piikithän ois kyllä best kengissä, niiku mummoilla!
tervis vaan ja viikonloput!!
iza 29+3
Toi lista on tosi kiva! Se tuntuu aika pitkältä, valitettavasti joitain on ilmeisesti tipahtanut syystä tai toisesta pois alun jälkeen. Tai sitten ei vaan ole jaksanut kirjoitella, kuten itsellänikin aika ajoin käy=(
oma (.) Neuvolassa kävin tuossa viikolla eikä ollut mitään ihmeitä, kaikki ok. Nyt on alkanut painoa tulemaan, oli tullut 600g viikko. Nyt olisi alettava tarkkailemaan jollei halua pamahtaa kolminumeroisiin lukuihin ja sitä olen vannonut että niin ei saa käydä..... Paineet oli ok 104/68, pissa puhdas ja vauvan sydän hakkasi 170x min. Pää alaspain köllötteli siellä. SF oli 32 eli yläkäyrällä mennään, mutta se johtuu ihan vaan tosta mun omasta vararenkaasta. Tää neuvolan täti ei litistä läskejä kasaan mitatessa, vaan mittaa silleen löysästi, kun äitipolilla ne ottaa tiukan mitan (viikko sitten siellä oli 29)
Täälä on puheltu vauvan nukuttamisesta. Meillä on kaikista kolmesta ollut pinnis meiän sängyssä kiinni, mutta tyttö on ollut ainoa joka oikeasti nukkui siellä, pojat oli vieressä nukkujia. Ne nukahti tissille ja jos yritit liikutella siitä niin varmasti heräsi ja taas ei saanut hiljaiseksi muuta kuin tissillä. Pitivät mua siis tuttina. Joten helpompi oli nukuttaa vieressä. Tyttö taas oli sellainen että nukahti kyllä myös tissille yöllä muttei olisi herännyt vaikka olisi pihalle kannettu. Oli siis helppo imettää istualteen ja nostaa siitä takaisin omaan petiinsä. Aika näyttää sitten kumpaan kategoriaan tämä tyyppi kuuluu=)
Nyt alettava aamupuuhiin!
Helmielina ja neposka 33+1
Netti oli valmiiksi auki, joten tulin kurkkaamaan tännekin. Eilen sain siivottua, on ihana herätä siistiin kotiin. Kävin ostamassa myös tulppaanikimpun ja illalla kylään tullut sisko toi vielä toisen kimpun. Mukavasti piristää mieltä. Ehdotan toisillekin käykääpäs ostamassa kimppu kukkia pöydälle (ellei kukaan tuo lahjaksi) ja nauttikaa alkavasta keväästä ja raskaudesta. Viimeiset viikot ovat edessä.
Sitä täällä on kanssa mietitty kuka täältä ensin lähtee synnyttämään. Minä valmistaudun henkisesti synnyttämään maaliskuun loppupuolella. En uso, että yliaikaiseksi menee. Eka vekarakin syntyi viikolla 39. Sittenpähän nähdään miten käy. Olen tietysti vielä huhtikuun lopussa tuskissani täällä ähkimässä, kun menen tällaisia kehumaan. Vessakiireitä on nyt riittänyt, aamulla on vaikea nousta sängystä kun rakko tuntuu painavan tonnin, tai joku painaa sitä kun pönttöön ei kuitenkaan tule normaalia enempää. :)
Ja hauskaa juhlapäivää verticialle.
Kävin eilen pitkästä aikaa kävelyllä ja kyllä eilen illalla sain siitä sitten kärsiä!
Piti mennä uimaan illalla, oli sitten pakko peruttaa kun tuntu että per.. repee:)
Joku tosta uimisesta kyseli niin minä olen käynyt nyt 4kertaa viikossa uimassa.
Mutta nyt loppuu tytön uimakoulu niin varmaan loppuu toi mun uiminen myös.
On ollu kyllä tosi kiva uida ja olen jäänyt siihen vähän niin kuin nalkkiin.
Ja nyt kun kevät rupee näkymään ja tuoksumaan niin haluaisin ruveta nostamaan kuntoa ja ruveta laihduttamaan:)
Taitaa maha vaan kasvaa vaikka kuinka laihduttaisi:)
Nyt ruvetaan lähtemään kohti helsinkiä ja lentokenttää sieltä kuusamoon.
Arvatkaapa ovatko tytöt ihan onnessaan:)
Voikaa hyvin mammat!
Sailori&Panu 29+4
Tosiaan tänään on ystävänpäivä, mutta meillä on toisenlainen merkitys tällä päivällä. MIes vanhenee, sillä alkaa 30 kriisi, ja oli jo heti suunnittelemassa kesälle itelleen ties mitä festarikeikkaa, mutta totesin kauniisti et joku reissu kyllä käy, mutta useempaan ei taida olla asiaa, ois juossu viime kesänä... Miehet! No mutta anoppikin täyttelee tänään vuosia, eli meillä juhlitaan ystävänpäivän lisäks parit synttärit.
Verticialle hyvää juhlapäivää!! Ja sailorille hyvää reissua.
Pakko kyllä ihmetellä vertician lääkäriä, koska mulle lääkäri kirjotti supisteluista ja selkäkivusta sairasloman, ja onneks kirjotti, välillä tuntee olevansa niin raihnanen että, mutta onneks osaan iloita myös siitä kun kävelin kadulla ja menin yhdestä mummosta ohi, jee, mä en viel kävele niin paljon hitaammin kun mummot! No toisaalta se vertician lekurihan ei tainnu olla se oma lekuri. Ja kauhulla luin kun jollekin ( tautiimme kuuluvaa dementiaa havaittavissa) oli jo ehdoteltu ettei tarttis lääkäriä enää ollenkaan, mitä ihmettä! Kyllä mulle ainakin varattiin lekuri rv 36, jotta ois oikeinpäin siellä, ja kai ne sillo tekee jonkun valtakunnan kokoarviotakin.
Uimisesta oli myös jotain puhetta, oon käyny pari kertaa räpiköimässä, siis uimisesta ei voida puhua vaan pinnalla pysymisestä. Ja se on tuntunu ihan hyvältä liikuntamuodolta kun menee omaan tahtiinsa, ja muistaa venytellä niskat ettei seuraavana aamuna oo semmonen järkytys kun ei meinaa pää kääntyä. Koiran kanssa on tullu vähän käveltyä, mutta koira ei siitä kauheesti hyödy kun vauhti on superhidasta, mutta onneks on oppinu menee suht nätisti ku on jäätä tuolla kaduilla ollu, ja menee viimeistään siin vaiheessa nätisti ku oon jo saanu heparit ja kiukutellu ku on perseestä olla sen kanssa ulkona noilla kaduilla.
LASTEHUONE VIHDOIN VALMIS!!!! no okei, pari listaa odottaa laittoansa, ja remonttikamat siirtoa pois sieltä huoneesta, mutta siis seinistä tuli hienot ja uusi vaatekaappi huutaa mun vaatteita sinne, mies saa vallata sitte tota vaatehuonetta itellensä.
Mutta nyt poistun ulkoilemaan ( hurjasti reippailemaan) koiran kanssa ja laulamaan kovaan ääneen miehelle onnittelulaulua, se kun on aina niin otettu mun nuotinvierestä laulamisesta.
Satuilija ja mötkö rv 32 ja risat ( en muista nyt ja en jaksa mennä lunttaa )
Tässä viimeisin versio listasta, muistakaas aina kopioida tämä tuorein, mun aiempi päivitys jäi ainakin tuonne roikkumaan kun seuraava kopijoitsija oli kopioinut jonkun aiemman:)
1.4 Amelia tyks
2.4 Sirppu hyvinkää
2.4 Omenaunelma jorvi
2.4 Pikkuäiti ?
3.4.Aaku05 LAS
3.4 Maaly Jorvi
3.4 Helmielina PHKS
4.4 hunaja kättäri
4.4 Toukka 80 Jorvi
5.4 Hanica NKL?
5.4 Tsili Kättäri
5.4 karasan Satks
5.4 Juliaana ?
6.4 Numerokolme KOKS
6.4 Kristiina PKKS
6.4 Silmu OYS
7.4 Satuilija NKL
7.4 kmk74 PKKS
7.4 Sande75 Kättäri
8.4 Nokilintu Jorvi
8.4 Mimmu Kättäri
8.4 Tirppana2 mks
10.4 Kevätperhonen Oys
10.4 Shinon LKS
10.4 Prinsessanäiti TYKS
11.4 Sivri PKKS
11.4 Pigu TAYS
11.4 Tuulikello Seks
11.4 Paaru NKL
12.4 Bisguit K-MKS
13.4 Emoko2009 Kättäri
13.4 Bäxter ?
14.4 lokamamma NKL
14.4 Vuffi TYKS
14.4 Muruz TAYS
15.4 Paik TYKS
16.4 Päkkänä ?
16.4 Naperotx4 TYKS
17.4 Vertacia TYKS
18.4 Mire82 TAYS
18.4 Papu-78 ?
19.4 Amanda PHKS
19.4 Sihteeri KSKS
22.4 Ange TYKS
26.4 Mirulii KOKS
27.4 Sailori TYKS
29.4 Tuiskutuuli TAYS
29.4 Iza80 ?
29.4 Lumikide TAYS
29.4 Santra79 Kättäri
29.3 Numerokolme, KOKS
30.3 Jo-hanna, ekks
1.4 Amelia tyks
1.4 Magda83 tyks
2.4 Sirppu hyvinkää
2.4 Omenaunelma jorvi
2.4 Pikkuäiti K-S ks
2.4 Juliaana Jorvi
3.4 Maaly Jorvi
3.4 Helmielina PHKS
4.4 hunaja kättäri
4.4 Toukka 80 Jorvi
5.4 Hanica NKL?
5.4 karasan Satks
6.4 Kristiina PKKS
6.4 Silmu OYS
7.4 Satuilija NKL
7.4 kmk74 PKKS
7.4 Sande75 Kättäri
8.4 Nokilintu Jorvi
8.4 Mimmu Kättäri
8.4 Tirppana2 mks
10.4 Kevätperhonen Oys
10.4 Shinon LKS
10.4 Prinsessanäiti TYKS
11.4 Lexington SAKS
11.4 Sivri PKKS
11.4 Pigu TAYS
11.4 Tuulikello Seks
11.4 Paaru NKL
12.4 Bisguit K-MKS
13.4 Emoko2009 Kättäri
13.4 Bäxter ?
14.4 lokamamma NKL
14.4 Vuffi TYKS
14.4 Muruz TAYS
15.4 Paik TYKS
16.4 Päkkänä ?
16.4 Naperotx4 TYKS
17.4 Vertacia TYKS
17.4 Pikku-Tiuhti NKL
18.4 Mire82 TAYS
18.4 Papu-78 ?
19.4 Sihteeri KSKS
21.4 Miia56 Jorvi
20.4 Mirru OYS
22.4 Ange TYKS
24.4 tuuti, jorvi
26.4 Mirulii KOKS
27.4 Sailori TYKS
29.4 Tuiskutuuli TAYS
29.4 Iza80 NKL
29.4 Lumikide TAYS
29.4 Santra79 Kättäri
1.5 jbaby
Joo, tossa aiemmassa kopiossani oli myös pohjana joku alkupään listoista, mutta josko tästä löytyisi jo kaikki:D
29.3 Numerokolme, KOKS
30.3 Jo-hanna, ekks
1.4 Amelia tyks
1.4 Magda83 tyks
2.4 Sirppu hyvinkää
2.4 Omenaunelma jorvi
2.4 Pikkuäiti K-S ks
2.4 Juliaana Jorvi
3.4 Maaly Jorvi
3.4 Helmielina PHKS
4.4 hunaja kättäri
4.4 Toukka 80 Jorvi
5.4 Hanica NKL?
5.4 karasan Satks
6.4 Kristiina PKKS
6.4 Silmu OYS
7.4 Satuilija NKL
7.4 kmk74 PKKS
7.4 Sande75 Kättäri
8.4 Nokilintu Jorvi
8.4 Mimmu Kättäri
8.4 Tirppana2 mks
8.4 Kolmonen 3 VKS
10.4 Kevätperhonen Oys
10.4 Shinon LKS
10.4 Prinsessanäiti TYKS
11.4 Lexington SAKS
11.4 Sivri PKKS
11.4 Pigu TAYS
11.4 Tuulikello Seks
11.4 Paaru NKL
12.4 Bisguit K-MKS
13.4 Emoko2009 Kättäri
13.4 Bäxter ?
14.4 lokamamma NKL
14.4 Vuffi TYKS
14.4 Muruz TAYS
15.4 Paik TYKS
16.4 Päkkänä ?
16.4 Naperotx4 TYKS
17.4 Vertacia TYKS
17.4 Pikku-Tiuhti NKL
18.4 Mire82 TAYS
18.4 Papu-78 ?
19.4 Sihteeri KSKS
21.4 Miia56 Jorvi
20.4 Mirru OYS
22.4 Ange TYKS
24.4 tuuti, jorvi
26.4 Mirulii KOKS
27.4 Sailori TYKS
29.4 Tuiskutuuli TAYS
29.4 Iza80 NKL
29.4 Lumikide TAYS
29.4 Santra79 Kättäri
1.5 jbaby
Ihan fiilis kun ensi viikko on hiihtolomaviikko ja saa olla lomalla! Olen nyt taas niin loman tarpeessa että.
Tosin eihän tuota työtäkään enään montaa viikkoa ole. Hiihtoloman jälkeen on kaksi viikoa ja yksi päivä enää töitä! Aika hurjaa! Aika lentää siivillä vai mitä!
Olen ollut turbovauhdissa koko viikon, mutta sain kyllä hyvän muistuksen taas kun tein ahneuksissani liikaa töitä. Eilen olin niin väsynyt että hyvä etten itkua vääntänyt. Torstain 14 tuntia töitä kostautui kyllä korkojen kanssa. Kyllä sitä on ihminen sitten tyhmä. Kai sitä pitäisi omat rajansa jo näillä viikoilla oppia.
Kiva kuulla että jollain muullakin on makuuhuoneen remontti kesken. Meillä oli ensi viikko suunniteltu remonttiviikoksi. Kaipa se vieläkin on suunnitelmissa, mutta kun keittiö.net meni konkurssiin niin jää kaapit saamatta. Onneksi ei oltu maksettu niitä etukäteen. Nyt se vaan tarkoittaa sitä, että ensi viikolla pitää lähteä etsimään uutta toimittajaa.
Muuten on ihan ahtisaari olo. Vaapun kävellessä vaikka yritän miten kovasti sitä välttää. Tänään on ollut oikein supistusahkera päivä. Sakulla oli toisen kerran jo hikka. Fiilis on mahassa aikamoinen kun siellä hikotellaan.
Nukkuminen onnistuu yllättävän hyvin. Kääntyminen on hankalaa ja välillä herään potkuihin. Muuten nukun aika hyvin jostain ilta kympistä aamu kuuteen.
Neuvola ois ens viikolla. Hesassa ei kyllä mitään ekstraa tehdä. Painoarviota siis tuskin tulee. Ne varmaan ehdottaa että seuraava käynti on synnytyksessä...;-)
Meinaako muuten ketään jo kerran synnyttäneistä mennä vielä uudestaan tutustumaan synnärille? Mä vähän mietin että pitäisikö kun edellisestä on kulunut se 10v.
Meillä laitettiin viimeksi vauva nukkumaan omaan huoneeseen viikon ikäisenä. Nukkumisesta ei tullut mitään kun nukkui samassa huoneessa. Menin aina toiseen huoneeseen imettämäänkin. Onhan se tietysti vähän raskasta, mutta meillä se toimi paremmin. Meillä opitiin jo alle puolivuotiaana nukkumaan omaan sänkyyn ilman kummempia nukutuksia. Äitin ja iskän sänkyyn pääsee jos on kipee tai toinen on reissussa. Muuten kyllä voidaan yhdessä siellä löhöillä mutta kaikki nukkuvat omassa sängyssään. Eihän sitä muuten äiti ja iskä voisi illalla leikkiä omia leikkejään...:-)
Nyt onkin sitten hankalampi juttu kun ei ole enään omaa makkaria johon uuden vauvan laittaa nukkumaan. Nyt varmaan täytyy vaan yrittää pärjätä. Toivottavasti olis rahaa ostaa ensi vuonna uusi tilavampi asunto.
Tulipahan kovasti taas kirjoteltua. Täytyy kohta lähteä tutimaan koska heräsin tänäkin aamuna kuudelta. Olin jo ysiltä heti kaupoilla ja oli kyllä kivaa kun oli rauhallista. Pitää kerätä voimia, että jaksaa ensi viikon remonttirumbaa.
Jaksamista kaikille! Pitäkää huolta itsestänne ja asukeista!
Päkkänä ja Saku (oisko jo 32+2 ??)
29.3 Numerokolme, KOKS
30.3 Jo-hanna, ekks
1.4 Amelia tyks
1.4 Magda83 tyks
2.4 Sirppu hyvinkää
2.4 Omenaunelma jorvi
2.4 Pikkuäiti K-S ks
2.4 Juliaana Jorvi
3.4 Maaly Jorvi
3.4 Helmielina PHKS
4.4 hunaja kättäri
4.4 Toukka 80 Jorvi
5.4 Hanica NKL?
5.4 karasan Satks
6.4 Kristiina PKKS
6.4 Silmu OYS
7.4 Satuilija NKL
7.4 kmk74 PKKS
7.4 Sande75 Kättäri
8.4 Nokilintu Jorvi
8.4 Mimmu Kättäri
8.4 Tirppana2 mks
8.4 Kolmonen 3 VKS
10.4 Kevätperhonen Oys
10.4 Shinon LKS
10.4 Prinsessanäiti TYKS
10.4 pö, seks
11.4 Lexington SAKS
11.4 Sivri PKKS
11.4 Pigu TAYS
11.4 Tuulikello Seks
11.4 Paaru NKL
12.4 Bisguit K-MKS
13.4 Emoko2009 Kättäri
13.4 Bäxter ?
14.4 lokamamma NKL
14.4 Vuffi TYKS
14.4 Muruz TAYS
15.4 Paik TYKS
16.4 Päkkänä ?
16.4 Naperotx4 TYKS
17.4 Vertacia TYKS
17.4 Pikku-Tiuhti NKL
18.4 Mire82 TAYS
18.4 Papu-78 ?
19.4 Sihteeri KSKS
21.4 Miia56 Jorvi
20.4 Mirru OYS
22.4 Ange TYKS
24.4 tuuti, jorvi
26.4 Mirulii KOKS
27.4 Sailori TYKS
29.4 Tuiskutuuli TAYS
29.4 Iza80 NKL
29.4 Lumikide TAYS
29.4 Santra79 Kättäri
1.5 jbaby
Oon tässä kans ihaillut, miten hyviä kirjoittajia huhtikuiset ovat. Viihdyttävää lukea hauskoja viestejänne.
Omaan napaan kuuluu kireyttä - siis maha on pinkee kuin mikä, mutta muuten olo on valtaisan hyvä. On pystynyt vielä käveleen työmatkat ja käymään vielä iltakävelylläkin. Pilates ja kuntosali kuuluu vielä ohjelmaan. Tosin nyt, kun kiloja on tullut jo 10 lisää alkupainoon, puuskutan jo aika lailla siellä kuntosalin stepperissä :) Sf-mitta oli 27 näin viikolla 32. Keskikäyrää mennään, esikoisella mentin alakäyrää.
Pää alaspäin se kevätkääryles sielä makoilee, ja välillä hikkaa. Pehvaansa se työntää välillä kipeästi oikean kylkikaaren alle ja ihokin on välillä siitä ihan arka.
Himoitsen mysliä ja maitoa, sekä hieman sitä suklaata. Muuten syöminen pysyy ihan hyvin kurissa, ei tuu ahmimiskohtauksia, enkä mässäile kun kerran viikossa.
Onko teillä isosisarukset ihan tohkeissaan niin kuin meillä? Kun listataan henkilöt, jotka saavat sit vauvaa sylissä pitää ja puhutaan uimaan opettamisesta jne..Aika hassu oli kysymys, tipahtaako se vauva sitten maahan sieltä sun pyllystä ja onko se sitten ihan kakassa. :) Taitaisi olla poikaa ostaa jokin pikkulasten anatomia-kirja, josta voisi näyttää ihmiskropan ihmeitä :)
Univajetta tulee välillä kun jokin tuntematon voima herättää kl 3, mutta onneksi väliin mahtuu sitten sikeitä öitä.
Hyviä vointeja kaikille sysseille!!
Minulla muuttui jo ekassa ultrassa LA ja on tuo synnytyspaikkakin nyt valittu
30.3 Jo-hanna, ekks
1.4 Amelia tyks
1.4 Magda83 tyks
2.4 Sirppu hyvinkää
2.4 Omenaunelma jorvi
2.4 Pikkuäiti K-S ks
2.4 Juliaana Jorvi
3.4 Maaly Jorvi
3.4 Helmielina PHKS