Vielä pahempaa kuin tuo e-pillerien jakelu on se, että teinit
voivat tehdä abortin salaa vanhemmilta. Ehkä joku kouluth jopa suosittelee aborttia. Tämä on niin paha ja sairas maailma.
Kommentit (7)
tuleeko lasku sairaalasta kotiin vanhemmille, koska ovat huoltajina alaikäiselle lapselleen?
Arvatkaa vaan, kuinka monta kertaa olisi tehnyt mieli soittaa nuoren kotiin, kun esim nuori oli tekemässä keskeytystä viikoilla 12-16? Lämpimästi sitä kyllä nuorelle suosittelin, että kerro ainakin äidille.
Laskun maksoi aika moni nuori itse potilastoimistossa ennen lähtöä. Rahat olivat varmaankin joko omia tienestejä/säästöjä tai sitten vanhemmilta pyydetty johonkin muuhun...
Sitä vaan ihmettelin, että miten vanhemmat eivät tarkista, missä nuoriso OIKEASTI on. Itse painelen varmaan tulevaisuudessa jokaiselle "mökille" katsomaan, onko lapseni siellä oikeasti. Ja kyseessä ei aina suinkaan ole ns. alkkis tai muiden ongelmaperheiden lapset vaan aivan tavalliset nuoret tavallisista kodeista.
Sitä vaan ihmettelin, että miten vanhemmat eivät tarkista, missä nuoriso OIKEASTI on. Itse painelen varmaan tulevaisuudessa jokaiselle "mökille" katsomaan, onko lapseni siellä oikeasti. Ja kyseessä ei aina suinkaan ole ns. alkkis tai muiden ongelmaperheiden lapset vaan aivan tavalliset nuoret tavallisista kodeista.
kotona omassa huoneessa samaan aikaan kun vanhemmat alakerrassa katsoo televisiota. Ei siihen mitään erikoisia mökkireissuja tarvita...
poliklinikkamaksua enempää. Eli n 25euroa.
Teineiltä löytyy varmaan enemmänkin rahaa nykyään.
Olen hoitanut nuoria, jotka ovat olleet sairaalassa tekemässä keskeytystä 2-4vrk, eikä kukaan kaipaile perään. Kun olen kysynyt, missä vanhempasi luulevat sinun olevan, vastaus on ollut "kaverilla, kaverin mökillä jne.".
Ja jos tehdään päikikaavinta, se on kyllä myös kalliimpi. Tulee hintaa lähemmäs 50e.
Pitäisikö hänen olla ottamatta kantaa asioihin?!