Oletteko käyneet Flamingon kylpylässä? Mitä piditte?
Kommentit (9)
Mulla on toi huvipuistoikä jo vähän mennyt ohi ;D
Jos ihan itse saisin valita, niin mielummin käyttäisin sen rahan herkutteluun jossakin hyvässä ravintolassa. ;-))
ap
siellä on sellaista hämyisää ja hiljaista, erilaisia saunoja ja tosi lämmin lekottelu allas (40asteinen) ja sitten mineraali allas jossa kelluskeltiin miehen kanssa tunti kun siellä veden alla soi musiikki.. se on minusta ihan hyvä vaihtelu kahdenkeskeiselle ajalle.
Minä ajattelin, että kyseessä on jotkut superhyperliukumäet :D :D
Sori! ;-)))
Kertomasi kuulostaa todella hyvältä. Vielä kun sen voisi yhdistää käsi- ja jalkahoitoihin... Taitaisi olla 200-300 euron paukku. (?)
ap
***************************************************************************************
se aikuistenpuoli ei siis ole mikään huvipuisto..
siellä on sellaista hämyisää ja hiljaista, erilaisia saunoja ja tosi lämmin lekottelu allas (40asteinen) ja sitten mineraali allas jossa kelluskeltiin miehen kanssa tunti kun siellä veden alla soi musiikki.. se on minusta ihan hyvä vaihtelu kahdenkeskeiselle ajalle.
käsi, jalka, koko kehon ja sitten kaikkia tosi oudonkuuloisia, maataan jossain simpukassa yhdessä jossain öljyissä.... vaan kylläpä ne maksaakin :)
sellainen inhottava rahastamisen meininki.
siis kylpylän lisäksi?
Siellähän on hohto-minigolfia ja kaikkee.
Ja shoppailumahdollisuuksia... Ruokaravintoloita jne...
Me ollaan miehen kans menossa sinne, muttei ajateltu mennä kylpylän puolelle ollenkaan.
me oltiin juuri miehen kanssa kahdestaan viettämässä aikaa.
-shoppailu mahdollisuudethan on tosi hyvät
-minigolfia on ja keilailua
-yöravintolat on hyvät
-ruokaravintolat vähän heikkoja
-leffateatteri on ihan hieno
mut kyllä meistä romanttisinta oli maata sylikkäin siellä mineraalialtaassa, kaikki muuhan oli semmosta hirveetä äksöniä
Ihan hyväntekeväisyyttähän tämän touhun tulisi olla. Kaikki vaan ilmaiseksi!
Niin ei vaan vuokria ja työntekijöiden maksuja pääkaupunkiseudulla hoideta.
lasten kanssa ihan samanlainen kuin muutkin kylpylät