Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä karpalomehua juotte virtsatulehdusten estämiseksi/hoitamiseksi? ov

Vierailija
05.02.2009 |

Minulla on tässä nyt tulehduskierrepäällä ja yritän tuolla karpalomehulla estää uusia tulehduksia ja parantaa oloani, mutta aika sokerisia tuntuu kaupan mehut olevan, ja kalliitakin. Minkä valmistajan mehuja te muut juotte? Mikä tepsisi parhaiten?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vogelin Echinaforcea. Mä huomasin kun mulla oli virtsatieinfektiokierre ja sit tuli flunssa johon otin Echinaforcea (kolme krt pv ekan viikon ja sit 1krt/pv kk) niin mulla loppui myös virtsatietulehdukset. Myöhemmin luin että siitä oli tullut ihan tutkimustietoakin että se auttaa. Karpalomehussa oleva sokeri vain pahentaa tilannetta, pitäisi olla jotain tosi hapanta karpalomehua että auttaisi. Kapseleitakin voisi kokeilla.

Vierailija
2/3 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilen tuotakin, jospa se vaikka vihdoin auttaisi. Ei ole kivaa tämä jatkuva kierre :(

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kapseleita ja jatkossakin, jotta aina olisi saatavilla. Mehua ei välttämättä aina ole edes pakastimessa. Ainakin Life- terv.kaupassa saa kerättyä korttiin ostot ja lopulta jotain 20 eurolla. Ostin myös tyrnikapseleita limajalvoja varten. Vahvistaa niitä ja on muutenkin erittäin suositeltavaa marjoina tai mehuna.

Minulla ei ole varastossa , joten pillereinä päivittäin...Googlesta jos kiinnostaa.

Juon myös omenaviinietikkaa, joka pitää virtsan hyvänä. Paljon hyvää siinäkin tulee samalla.