Miksi lentoemännillä on pakkomielle iskeä lentokapteeni?
Olen kovasti ihmetellyt tätä valitsevaa trendiä.Jopa ystäväpiirissäni on lentoemäntiä, joiden tarkoitus on iskeä lentokapteeni itselleen. Mikä tämä juttu oikein on? Ymmärrän kyllä, että usein työpaikkaromansseja tulee työpaikoilla, mutta pakkomielettä en ymmärrä.
Ei kai ne edes niin paljoa edes tienaa, vai tienaavatko? Vai mikä juttu tämä on?!
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät on laihoja pieniä kuikeloita. En ikinä rakastuisi niihin.
Mitä? Ihan tavallisia. Mun veli 185 cm ja kaverin mies 180 cm ja molemmat AY:lla.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä ole, ihan normaaleja ovat.
Mitä muita syitä on mennä tarjoilemaan pieneen putkeen epäsäännöllisillä työajoilla?
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita syitä on mennä tarjoilemaan pieneen putkeen epäsäännöllisillä työajoilla?
Niinpä
Vierailija kirjoitti:
Keskivertokokoisia ovat. Tosin harvemmin mitään todella lihavia. Siihen jo vuosittainen medical tarkastus puuttuisi. Yleensä ovat kovia kuntoilemaan nuo pilotit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskivertokokoisia ovat. Tosin harvemmin mitään todella lihavia. Siihen jo vuosittainen medical tarkastus puuttuisi. Yleensä ovat kovia kuntoilemaan nuo pilotit.
Medical check vuosittain pakottaa kuntoilee
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän tuo normaalia työpaikalla kuin työpaikalla. Saada itseään paremmintienaava kumppani?
Niin siis naisten keskuudessa. Mies ei kauheasti rahajuttuja mieti kun naista iskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän tuo normaalia työpaikalla kuin työpaikalla. Saada itseään paremmintienaava kumppani?
Niin siis naisten keskuudessa. Mies ei kauheasti rahajuttuja mieti kun naista iskee.
Joo miehet eivät mieti. Ja naisille muutenkin miehen status on hirmu tärkeää, miehille harvemmin.
Kai se on joku hierarkia-juttu? Lentoemoilla reidet aukeaa matkustajille myös. Yksi tuntemani julkkis lääkäri p ani lentoemoa lennon jälkeen. Se bbl iä tekevä Hkiläinen "kirurgiksi" itseään väittävä,josta oli ylellä uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Lentokapteenien palkat ovat helposti 10 000 €/kk ja paljon enemmän. Maailmalla seikkailu on tietysti yhdessä mukavaa, mutta en minä nyt sitä kaikkien lentoemäntien kohdalla pakkomielteeksi sanoisi. Kokemusta on:)
t. 20v. lentänyt ex-emo
Kaikkia lentokapteeneita ei vain välttämättä kiinosta tuhlata rahojaan johonkin lentoemäntään, vain sen takia että niillä olisi jotenkin poikkeuksellisen hyvät imutaidot tai lypsyviivapillut.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on joku hierarkia-juttu? Lentoemoilla reidet aukeaa matkustajille myös. Yksi tuntemani julkkis lääkäri p ani lentoemoa lennon jälkeen. Se bbl iä tekevä Hkiläinen "kirurgiksi" itseään väittävä,josta oli ylellä uutisia.
Hierarkia siis niinpäin että lentoemäntä haluaa naida ylöspäin? Näin ainakin itse ymmärtäisin. Tuntemieni lentäjien vaimot ovat korkeasti koulutettuja itsekin. Muun muassa juristi, lääkäri, KTM, opettaja…lentäjät taitavat arvostaa älykkäitä naisia siinä kohtaa kun alttarille asti mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä ole, ihan normaaleja ovat.
Hävittäjälentäjät on pienikokoisia. Lento- ja merikapteenit on isoja laatikkoleukoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokapteenien palkat ovat helposti 10 000 €/kk ja paljon enemmän. Maailmalla seikkailu on tietysti yhdessä mukavaa, mutta en minä nyt sitä kaikkien lentoemäntien kohdalla pakkomielteeksi sanoisi. Kokemusta on:)
t. 20v. lentänyt ex-emo
Kaikkia lentokapteeneita ei vain välttämättä kiinosta tuhlata rahojaan johonkin lentoemäntään, vain sen takia että niillä olisi jotenkin poikkeuksellisen hyvät imutaidot tai lypsyviivapillut.
Ei niihin rahoja tuhlatakaan. Vaimot eri asia.
Status ja se että pääsisi hillopurkille
Tarvitsevat tahaa niin myyvät persettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 20v. lentänyt ex-emo
Hyvin sanottu.
Ja ei vain lentokapteeni vaan yhtä hyvin näyttää perämiehet kelpaavan mitä sivusta seurannut.