Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lentoemännillä on pakkomielle iskeä lentokapteeni?

Vierailija
04.01.2015 |

Olen kovasti ihmetellyt tätä valitsevaa trendiä.Jopa ystäväpiirissäni on lentoemäntiä, joiden tarkoitus on iskeä lentokapteeni itselleen. Mikä tämä juttu oikein on? Ymmärrän kyllä, että usein työpaikkaromansseja tulee työpaikoilla, mutta pakkomielettä en ymmärrä.

Ei kai ne edes niin paljoa edes tienaa, vai tienaavatko? Vai mikä juttu tämä on?!

Kommentit (140)

Vierailija
121/140 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei vain lentokapteeni vaan yhtä hyvin näyttää perämiehet kelpaavan mitä sivusta seurannut. 

Etenkin nuoremmat tykkää periksistä. 

Vierailija
122/140 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentäjät on laihoja pieniä kuikeloita. En ikinä rakastuisi niihin. 

Hölynpölyä. Mitään 150 kg läskejä toki ei ole mut muuten fittejä ja normikokoisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/140 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on ollut. 

Vierailija
124/140 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten paljon tämän palstan porukka katsoo jotain ala-arvoista 80-luvun p0rn0a? Tsiisus, huomaa että suuri osa teistä ei ole töissä ollut koskaan.

Vierailija
125/140 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos status on tärkeää niin miksi palomiehetkin ovat joidenkin naisten suosiossa? Palomies tienaa vuorotyössä lisineen noin 3500 euroa.

Palomiehet mielletään urheiksi sankareiksi. On sekin status.

Vierailija
126/140 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos status on tärkeää niin miksi palomiehetkin ovat joidenkin naisten suosiossa? Palomies tienaa vuorotyössä lisineen noin 3500 euroa.

Ne ovatkin vähän erilaisten naisten suosiossa, yleensä työväen luokan naisten kanssa. 
Lentäjät, lääkärit, juristit ovat sellaisten tasokkaampien ja koulutetumpien naisten haaveina. 

Entä insinöörit ja dippainssit? Heitä ei taida kukaan nainen huolia.

Ei ole statusammatti eikä ole välttämättä hunkstanssijan kroppaa.

 

Pelkkää jätekamaa naisten silmissä.

M40, DI, ikisinkku

Eipä kuule johdu sun sinkkuus ammatista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/140 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos status on tärkeää niin miksi palomiehetkin ovat joidenkin naisten suosiossa? Palomies tienaa vuorotyössä lisineen noin 3500 euroa.

Palomiehet mielletään urheiksi sankareiksi. On sekin status.

No ei palomies mikään statusammatti ole! Kyllä naiset tykkää mut statusammatti se Einolle. Niitä ovat esim. lääkäri, lentäjä, juristi, ym. 

Vierailija
128/140 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentäjät on laihoja pieniä kuikeloita. En ikinä rakastuisi niihin. 

Kateellisten puhetta.,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/140 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi sitä katkeruuden määrää kun ei sitä kapteenia löytynytkään tai kun se lemppasi emon luiskaan!

Vierailija
130/140 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voi sitä katkeruuden määrää kun ei sitä kapteenia löytynytkään tai kun se lemppasi emon luiskaan!

Täällä on se pitkä toinen ketju lentoemännistä ja lentäjistä ja sehän on melkein vaimot vs. katkerat emot. Toki ollaan katkeria kun se pilotti ei vaimoaan jättänytkään. Eivät muuten jätä. Säätöjä saattaa joillain olla, mutta ei ne vaimojaan jätä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/140 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten paljon tämän palstan porukka katsoo jotain ala-arvoista 80-luvun p0rn0a? Tsiisus, huomaa että suuri osa teistä ei ole töissä ollut koskaan.

Kyllä se on elävää elämää eikä mitään nostalgian haikailemista. 

Vierailija
132/140 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilipussi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/140 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lentäjät tienaa hyvin. Ulkomailla saattaa olla miljoonatulot. Suomessa keskipalkka F:n lentäjillä yli 100 000€. Kapteenit yli 200 000€. Ihan kiva. 

Vierailija
134/140 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/140 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ole vanha juttu? 

Vierailija
136/140 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi aina lentäjät, eikös yrittäjät olisi vielä kiinnostavampia kohteita, tulot voivat olla miljoonan tai miljoonia vuodessa, ja eikös siinäkin ole statusta jos tekee jotain hienoa josta ihmiset ovat valmiita maksamaan niin paljon, osoittaa aikaansaavuutta, älykkyyttä, periksiantamattomuutta, johtamiskykyä, ja omaisuutta.

 Ja saa usein vielä valita itse työaikansa, eikä tarvitse olla kaukolennoilla istuskelemassa ohjaamossa päivät pitkät vaan vaikka siemailla appelsiinimehua valkoisen hiekkarannan äärellä yhdessä tämän naisen kanssa.

Vierailija
137/140 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta miksi aina lentäjät, eikös yrittäjät olisi vielä kiinnostavampia kohteita, tulot voivat olla miljoonan tai miljoonia vuodessa, ja eikös siinäkin ole statusta jos tekee jotain hienoa josta ihmiset ovat valmiita maksamaan niin paljon, osoittaa aikaansaavuutta, älykkyyttä, periksiantamattomuutta, johtamiskykyä, ja omaisuutta.

 Ja saa usein vielä valita itse työaikansa, eikä tarvitse olla kaukolennoilla istuskelemassa ohjaamossa päivät pitkät vaan vaikka siemailla appelsiinimehua valkoisen hiekkarannan äärellä yhdessä tämän naisen kanssa.

Yksi syy varmaan on se, että koska lentäjäksi on todella vaikeaa päästä (esim. Suomen Ilmailuopisto Porissa 2-3 % hakijoista) , naiset näkevät lentäjät kaikin puolin älykkäinä ja kyvykkäinä alfoina. Ja kyllähän heidät läpikotaisin testataan niin henkisesti, fyysisesti kuin sosiaalisestikin. Eli melko suurella varmuudella voi sanoa, että tulevan lapsen isä ei ainakaan mikään pönttöpää ole jos etsii siis lapsilleen isää. Ja ovathan ne tulot hyvät saati hyvät lippuedut rouvalle ja perheelle. 

Vierailija
138/140 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta miksi aina lentäjät, eikös yrittäjät olisi vielä kiinnostavampia kohteita, tulot voivat olla miljoonan tai miljoonia vuodessa, ja eikös siinäkin ole statusta jos tekee jotain hienoa josta ihmiset ovat valmiita maksamaan niin paljon, osoittaa aikaansaavuutta, älykkyyttä, periksiantamattomuutta, johtamiskykyä, ja omaisuutta.

 Ja saa usein vielä valita itse työaikansa, eikä tarvitse olla kaukolennoilla istuskelemassa ohjaamossa päivät pitkät vaan vaikka siemailla appelsiinimehua valkoisen hiekkarannan äärellä yhdessä tämän naisen kanssa.

Yksi syy varmaan on se, että koska lentäjäksi on todella vaikeaa päästä (esim. Suomen Ilmailuopisto Porissa 2-3 % hakijoista) , naiset näkevät lentäjät kaikin puolin älykkäinä ja kyvykkäinä alfoina. Ja kyllähän heidät läpikotaisin testataan niin henkisesti, fyysisesti kuin sosiaalisestikin. Eli melko suurella varmuudella voi sanoa, että tulevan lapsen isä ei ainakaan mikään pönttöpää ole jos etsii siis lapsilleen isää. Ja ovathan ne tulot hyvät saati hyvät lippuedut rouvalle ja perheelle. 

ymmärrän, makes sense kuten englanniksi sanottaisiin. Kieltämättä noin yleistyksen kannalta helpompi lentäjiä bongata kuin menestyviä yrittäjiä joita ei välttämättä voi edes bongata, kun ei mitenkään päällepäin asiaa näe.  Eli huomattavasti helpompaa päivystää lentokentällä ja katsoa jos koppalakkisia kävelisi ohi!

 

Miten nainen yleensäkään voi edes tietää muuten että joku on ns. menestynyt ellei satu olemaan julkisuudesta tunnettu.

Vierailija
139/140 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullankaivajat 

Vierailija
140/140 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain kapteenit vaan myös perämiehet 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi