Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lentoemännillä on pakkomielle iskeä lentokapteeni?

Vierailija
04.01.2015 |

Olen kovasti ihmetellyt tätä valitsevaa trendiä.Jopa ystäväpiirissäni on lentoemäntiä, joiden tarkoitus on iskeä lentokapteeni itselleen. Mikä tämä juttu oikein on? Ymmärrän kyllä, että usein työpaikkaromansseja tulee työpaikoilla, mutta pakkomielettä en ymmärrä.

Ei kai ne edes niin paljoa edes tienaa, vai tienaavatko? Vai mikä juttu tämä on?!

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse huomannut että vaikka vuositulot miljoonaluokkaa ja kumppaneillekin olen kaiken kustantanut ja tuhansien eurojen kuukausirahaa sen päälle, ettei tartte muille firmoille aikaansa myydä, mutta siitä huolimatta sen takia ei jonoa ole oven takana, ja lienee juuri kun ei ole koppalakkia päässä josta kukaan tunnistaisi :D

Vierailija
142/144 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse huomannut että vaikka vuositulot miljoonaluokkaa ja kumppaneillekin olen kaiken kustantanut ja tuhansien eurojen kuukausirahaa sen päälle, ettei tartte muille firmoille aikaansa myydä, mutta siitä huolimatta sen takia ei jonoa ole oven takana, ja lienee juuri kun ei ole koppalakkia päässä josta kukaan tunnistaisi :D

Niinpä, erikoista kyllä, mutta ehkä se lentäjän status on naisilla aika vahva? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sama hullu,joka kyselee jatkuvasti lentäjistä,niiden iskemisestä ja suhteista lentoemäntiin?

Vierailija
144/144 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sama hullu,joka kyselee jatkuvasti lentäjistä,niiden iskemisestä ja suhteista lentoemäntiin?

En tiedä mitä tarkotat mutta tämä aloitus jo vuodelta 2015.