Mitä ajattelet 49-vuotiaasta miehestä joka on ollut sängyssä 50:n naisen kanssa?
Kommentit (25)
25v kestäneen avioliiton aikana jossa kumpikin petti toistaan ihan urakalla. Olemme nyt vuoden seurustelleet ja hän vannoo että koska rakastaa ei pystyisi pettämään kun luottaa täysin siihen etten minäkään petä. Sitä vaan mietin että voiko tuollainen ihminen oikeasti "parantua" ja nyt minusta kyllä tuntuu siltä, mutta toki aina vähän epäilys kaihertaa. t. ap
Ajatelkaa vaikka, että on viisi pidempää suhdetta ja sitten 10 vuotta sinkkuelämää aikuisiällä. Tuohan ei tekisi kuin 45 yhteensä 10 vuoden aikana.
Sitä paitsi äkkiähän noille tulee parisuhteenkin aikana lisäkokemuksia. Ainakin itse olen ajoittain harrastanut irtosuhteita naimisissa olevien miesten kanssa. Ne ei soittele perään ja on usein tosi himokkaita kaikkeen vähän erikoisempaankin.
No vaikka olisi parikymppisenä alkanut kaataa naisia, niin ei siltikään tekisi edes kahta naista vuodessa. Ei nyt kovin irstaalta mun mielestä kuulosta. Toiset ei ehkä halua parisuhdetta, mutta kyllä kai niilläkin seksuaaliset halut on. Itse en ajattelisi mitää ko. kaverista, miksi pitäisi.
25v kestäneen avioliiton aikana jossa kumpikin petti toistaan ihan urakalla. Olemme nyt vuoden seurustelleet ja hän vannoo että koska rakastaa ei pystyisi pettämään kun luottaa täysin siihen etten minäkään petä. Sitä vaan mietin että voiko tuollainen ihminen oikeasti "parantua" ja nyt minusta kyllä tuntuu siltä, mutta toki aina vähän epäilys kaihertaa. t. ap