Seuraava elämä
Oletko miettinyt mikä haluat olla seuraavassa elämässä?
Kommentit (12)
Oon lähössä pois tältä planeetalta. Nähty.
Tanään tullut radiosta monta laulua, jossa aiheena seuraava elämä.
Jokainen elämä lienee jonkin arvoinen sen aikaa kun sitä kestää. Sielunvaellusopin mukaan ikuinen sielumme saa kokea kaikkia näitä. En itse pidä sielunvaellusta enkä myöskään taivasta kirjaimellisena totena siinä mielessä että en usko että ihminen voisi täysin tajuta näitä asioita mutta kyllä ne kiinnostavia ajatuksia on.
Yksi kaikkein kiinnostavimmista ajatusrakennelmista on Martinus-kosmologia.
Olen seuraavassa elämässä Lintunen joka lentää vapaana taivaan sinessä vailla mitään velvoitteita.
Nainen. En uskalla tulla enää tänne.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pysy pois jos pelkäät meitä naisia.
Takaisin tullaan, kunnes oppii tämän asian.
"Sillä ei kukaan meistä elä itsellensä, eikä kukaan kuole itsellensä. Jos me elämme, niin elämme Herralle, ja jos kuolemme, niin kuolemme Herralle. Sentähden, elimmepä tai kuolimme, niin me olemme Herran omat."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pysy pois jos pelkäät meitä naisia.
Sukupuoleni on nainen ja vastasin että aion olla nainen. Vaikken palaisi.
En ole niinkään ole miettinyt, mikä haluan olla - olen oma itseni.
Mutta sen tiedän, missä haluan olla: Taivaan Isän kodissa, Hänen lapsenaan. Rakkautta, iloa ja rauhaa. Poisnukkuneiden rakkaiden (Jeesuksen sovitustyöhön turvanneidenuskovien) jälleennäkeminen. Ei enää murhetta eikä kyyneliä.
Trumpin aivot mini maailmassa kusipäätä ohjaisin, tosin kuolen nuorena trumpin päivät on vähissä.
Kastemato. Lyhyt elämä eikä tartte miettiä rahaa kun ei ole edes aivoja joilla miettiä. 😄
Toivottavasti ei tarvitse ottaa uusiksi. Mutta mikäli niin huonosti käy niin persujen kuolemantuottaja olisi yleishyödyllistä seuraavassa elämässä olla.