Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä teidän lapsiperhe teki tänä vkonloppuna?

Vierailija
01.02.2009 |

.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten käytiin liikuntatapahtumassa

Vierailija
22/51 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin uimahalliin kävelemällä ja palatessa ostettiin kebabannokset kaikille.

Tänään käytiin kahvilassa kahvilla ja sen jälkeen lapset saivat leikkiä leikkipuistossa.

Sisällä ollaan väritetty värityskirjoja, laulettu ja harjoiteltu pianoläksyjä. Lapsilla on ollut joku ihme roolileikki viikonloppuna, että nuorimmainen on ollut vauva, isompi äiti ja minä olen ollut mummo. Sanoin, että mielummin odottaisin vielä 20 vuotta ennen kuin minusta tulee mummo, mutta toivomuksiani ei kuunneltu.

Iltapalalla olen joutunut esittämään kumpanakin päivänä tarjoilijaa.

Tänään tein ruoaksi maissinuudeleita, kasviksia ja possusuikaleita. Siivottiin yhdessä lasten kanssa koko asunto siistiin kuntoon.

Kävin illalla kuntosalilla ystävän kanssa ja mies oli sillä välin pelannut lasten kanssa Kimbleä. Sen jälkeen katsottiin yhdessä Kuorosotaa.

Nyt mies on nukuttamassa lapsia ja minä syön hapankorppuja ja juon kuumaa kaakaota, ja surffailen tietysti netissä.

Kun mies tulee lasten luota, suljen tietokoneen, pistän kynttilän palamaan ja aletaan katsomaan yhdessä kirjastosta vuokrattua leffaa.

Mukava ja rento viikonloppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näin, toisinaan käydään jossain tapahtumassa tai kavereiden luona.

Vierailija
24/51 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantain isä röhnötti punkan pohjalla korkeassa kuumeessa. Minä kävin lasten kanssa kirjastossa.

Lauantaiaamuna isä oli vielä heikossa kunnossa joten minä kävin lasten kanssa metsäretkellä, vauvaa hoiti mies kotona.

Lauantai koitettiin ottaa rauhallisesti, luettiin kirjoja, siivoiltiin ja oltiin yhdessä. Illalla saunottiin.

Sunnuntaina lasten kanssa pihalla aamupäivä, sitten ruokaa jonka jälkeen tuli lapsenvahti. Vauva päiväunille ja me vanhemmat hääpäivävapaalle, jossa vierähtikin viisi tuntia. Vahti kotiin, ja lapsille ruokaa. Sitten hiukan siivoilua ja yhdessäoloa. Lapset nukkumaan ja nyt me molemmat vanhemmat olemme vapaahetkellä.

Vierailija
25/51 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kotona lasten kanssa. Kauhea sotku, ei keretty edes imuroida. Oli sentään mummon kutsunut tänään lapsia ulkoiluttamaan.

Vierailija
26/51 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina Prinsessat, ulkoilua, lapset kyläilivät kavereilla ja kaverit meillä. tytöt 5 ja 4 v.

Vierailija
27/51 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna käytiin saunassakin, joka oli lapsista erityisen hassua. Eilen illalla ei vain enää jaksettu kyläreissun päätteeksi. Sitten on syöty erityisen hyvin ja terveellisesti ja siivoiltu. Oikein kiva viikonloppu.

Vierailija
28/51 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantaina:

-olin vanhemman lapsen kanssa kylässä toisessa lapsiperheessä

-mies oli vauvan kanssa tällä välin

-kävin työkeikalla

-mies lähti illalla kavereittensa kanssa baariin

-itselleni tuli illalla ystävä meille syömään ja katsomaan elokuvaa

lauantaina:

-varsinainen rokulipäivä kaikilla, otettiin koko perhe päiväunet samaan aikaan

-saunottiin

sunnuntaina:

-mies kävi isomman lapsen kanssa urheilemassa

-minä sillä välin touhuilin vauvan kanssa ja käytiin kahdestaan kylässä

-oltiin syntymäpäiväkahveilla koko perhe

-meillä oli lapsiperhe kyläilemässä

näitten lisäksi normaalia siivousta, kaupassa käyntiä, pyykkäämistä yms. kotitöitä

Vierailija
29/51 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululainen lähti perjantai illalla yhden yön leirille. Iskä oli pelireissulla. Pienimmät leikkivät kahdestaan ja äiti taisi surffailla.

Lauantai aamulla äiti nukkui ensin myöhään ja lähti sitten pienimpien kanssa ulkoilutapahtumaan missä oli mm.poniratsastusta, pulkkamäkeä, moottirikelkka-ajelua ja makkaranpaistoa. Kotimatkalla haettiin hampurilaisateriat ja syötiin kotona. Syönnin jälkeen lähdettin mummolaan missä tavattiin myös serkkulapset. Myöhään illalla haettiin koululainen leiriltä kotiin.

Sunnuntaina lapset katseli aamun telkkua ja äiti siivoili, isä nukkui myöhään. Lähdimme koko perhe laskettelukeskukseen, jossa hiihdeltiin ja lasketeltiin. Tultiin kotiin ja laitettiin yhdessä ruokaa.

Illalla muksut meni hetkeksi naapurin mummolaan, äiti ja isä jäivät kahdestaan kotiin :) Sit saunottiin ja katottiin hetki kuorosotaa mut väsynyt pikkuväki uinahti jo kahdekselta unten maille.

Muksa vkloppu oli!

Vierailija
30/51 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina tehtiin yhdessä siivous, pyykit, kaupassa käynti, ruoan laitto ja klo17 anopin synttäreille.

Sunnuntaina olin 3v kanssa kotona, mies oli omalla reissullaan. Kun mies kotiutui, teki meille worschmakkia ja uuniperunoita ruoaksi.

Vierailija
31/51 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan. Ukko uhkaa jo avierolla kun seksiä on niin vä

hän:( No lupaan yrittää paremmin. Meillä lapset 5,2 ja 10kk. Muuten ulkoiltu ja herkuteltu. Kavereita lapsineen kävi kylässä. Mukava ois ilman noita ukaaseja..

Vierailija
32/51 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantaina kävin puolentoistasadan kilometrin päässä pelaamassa pari peliä futsalia (turnaus), mies kävi tytön kanssa hoplopissa ja hiihtämässä.

Tänään käytiin katsomassa hetki E-junnujen jääkiekkopeliä, synttäreillä ja tytön tanssitunnilla.

Vierailija
33/51 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käyntiä, saunomista, yhdessä oloa ja tänään koko perhe ulkoiltiin ja tätä kaukkea säesti kaamea valitus herra 7v taholta ja 1v kitisi muuten vain välillä.

Vierailija
34/51 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ihan normaalia ulkoilua, ruuanlaittoa jne. Mies kävi kalassa isäni kanssa. Me lapsen kanssa vaan "oltiin". Lettuja paistoin, poika tykkäsi. Ihan hyvä viikonloppu.

Vierailija
35/51 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyty apteekissa joka päivä hakemassa jotakin rohtoa jollekin. Jatketaan sairastamista vielä huomenna koko perhe kotona.

Vierailija
36/51 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantai:

kaupan kautta kotiin, nopeasti ruoka ja sen jälkeen esikoisen vienti harrastukseen. Kuopuksen kanssa olimme siinä lähellä pulkkamäessä sen aikaa. Illalla puhtaat lakanat sänkyihin (olin aamulla ottanut vanhat pois ja vienyt pyykkikoriin) iltapesut ja -palat ja nukkumaan, Minä laitoin tiskikoneen ja pyykkikoneen pyörimään, katselin yhtä työjuttua, avasin punkkupullon ja nautiskelin hyvän romaanin maailmassa.

lauantai:

rauhallinen aamu, aamupalan (tai oikeastaan brunchin jos miettii tarjontaa ja kellonaikaa =) jälkeen lähdimme hiihtoretkelle kun oli mahtava keli. Kotiin lounaalle ja sen jälkeen lapset lähtivät kavereiden kanssa pulkkamäkeen, minä työstin hetken yhtä työjuttua, laitoin koneellisen pyykkiä pyörimään ja esivalmistelin ruuanlaittoa. Ja luin hetken =) Lapset sisälle, kokattiin ja syötiin pitemmän kaavan mukaan. Illalla yhteinen leffailta popcornin kera. Iltapuuhat (iltapala ja -pesu), lapset nukkumaan. Minä otin lasillisen perjantaina avaamastani punkkupullosta ja kirjoitin 2 piiiitkää mailia kahdelle hyvälle ystävälle, joille kirjoitan aivan liian harvoin. Hetki kirjan kanssa ja sitten nukkumaan.

sunnuntai:

rauhallinen aamu, aamiaisen jälkeen lapset lähtivät kavereiden kanssa pulkkamäkeen, minä laiskottelin kotona =) Lounaan jälkeen lähdimme laskettelemaan ja tulimme hesen kautta kotiin vasta illalla. Nyt lapset nukkumassa ja minä kirjoitan netissä sepustuksia =)

Kiva viikonloppu.

Vierailija
37/51 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis vaidettu ripulivaippaa/vaatteita ja juotu paljon

Vierailija
38/51 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko viikonlopun :/

Ollaan flunssassa koko porukka ja kaikilta on puhti pois. Eipä tässä muuta ole jaksanut tehdä kuin lojua sohvalla, lääkitä perhettä ja katsoa telkkaria :(

Vierailija
39/51 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina mentiin suoraan päiväkodista luisteluharjoituksiin joista oltiin koton klo 19. Sillä välin perheen isä ja kuopus olivat siistineet talon, käyneet ruokakaupassa ja laittaneet ruoan. Kävimme saunassa ja vanhemmat katsoivat elokuvan.

Lauantaina kävimme koululla luistelemassa ja mieheni siivosi sillä välin talon. Iltapäivällä ulkoiltiin vielä kotipihassa ja saunottiin sekä syötiin illallista laskiaispullineen.

Tänään ollaan vaan laiskoteltu :) Kohta lähdetään taas luistelemaan tuonne koulun kentälle.

Vierailija
40/51 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kavereiden kanssa ulkona, tänään mies makaa krapuloissa, lapset leikkivät kavereidensa kanssa, minä kokkailen, silitän ja käyn täällä.