G: Mitä teidän lapsiperhe teki tänä vkonloppuna?
Kommentit (51)
Perjantaina olimme luistelemassa ja lasten nukahdettua piti viettää aikuisten iltaa: äiti nukahti. Lauantaina olimme ulkoilemassa, tappelimme, lapsilla oli päiväkotikaveri ja illalla saunoimme. Lasten nukahdettua vanhemmat katsoi tv:tä ja äiti nukahti. Sunnuntaina lapsilla kaveri kylässä ja äiti surffaa koneella.
la 3-vuotias vanehmpi-lapsi-jumppatunnilla, ip Oltiin kaikki Ikeassa ja koottiin illalla yhdessä lasten huoneeseen huonekaluja. Lasten mentyä nukkumaan oltiin kahestaan saunassa.
Tänään oltiin (vanhemmat + 3-vuotias) Muumi-jääshow'ssa perhetuttujen kanssa ja sillä aikaa mummi katsoi vauvaa. Nyt iltapäivällä on askarreltu isomman kanssa.
meidän perhe kävi kahvilla tunnin ajomatkan päässä (kylässä) sekä ruokakaupassa lauantaina. Lisäksi lapset ulkoilivat pihassa. Pyykinpesua, ruuanlaittoa....Tänään sunnuntaina lapset tennisharjoituksissa, nyt ulkona sohjossa ja äiti tietokoneella ;). Vielä pitäisi silitellä vaatteita....Normaali viikonloppu.
minulla ja miehelläni alkoi vatsatauti perjantaina ja oksenneltiin koko yö joten yöunet jäi lyhyiksi. eilinen meni sitten sitä potiessa. tänään molemmat ollut jo parempia mutta vähän vetämättömissä silti. onneksi ei lapset sairastunut.
-Pe illal oltiin laskettelemassa koko perhe
-La aamulla vanhin lapsi ja mies oli lapsen jääkiekko-ottelussa
-La aamupäivällä käytiin kaupassa
-La iltapäivällä oli toinen lapsiperhe käymässä (ja keskimmäinen lapsi oli kaverinsa synttäreillä)
-La ilta rentouduttiin ja käytiin koiran kanssa kunnon lenkillä
-Su vanhin lapsi ja mies koko päivän lapsen sählyturnauksessa
-Su aamulla ulkoilin lasten ja naapurin naisen ja lasten kanssa
-Su iltapäivä olin vanhempainyhdistyksen talviriehassa lasten kanssa
-Su ilta lapsilla kaverit (minä nyt netissä) ja mies pelaamassa jääkiekkoa
lautapeleistä afrikan tähteä ja muumipeliä. Katsottiin Walle dvd:ltä. Leikittiin, luettiin kirjoja ja lähinnä me aikuiset vielä siivottiin, tehtiin hyvää ruokaa, pestiin pyykkiä. Auto käytiin pesemässä ja lumitöitä tehtiin pihalla.
Perjantaina oli ihan tavallinen arki. Mies tuli töistä 15 aikaan, sitten kävin isompien lasten kans kauppareissun. Tehtiin ruoka,käytiin luistelemassa ja saunottiin.
Lauantaina mies oli lähes koko päivän pienempien kanssa vanhempiensa luona. Minä ja isot siivottiin koko talo, pyykkäsin korit tyhjiksi ja sitten kävin heidän kanssaan hampurilaisilla. Illalla laitettiin pienet aikaisin nukkumaan ja katsottiin neljästään leffa & syötiin karkkipäivän karkit.
Tänään mies oli 8-15 omassa harrastuksessaan. Minä ulkoilin lasten kanssa, tehtiin ruokaa ja leivottiin sämpylöitä. Tunti sitten mies lähti koko komppanian kanssa synttäreille, miehen serkun lapsi juhlii. Minä vietän OMAA AIKAA netissä.. paitsi kohta alan tekemään ruokaa :)
Lauantaina mies oli töissä ja minä lasten kanssa ulkoilemassa monta tuntia.
Sunnuntainakin mies töissä, lapset leikkineet yhdessä koko päivän, äiti lukenut lehtiä, ollut koneella ja laiskotellut...Iltapäivällä haettiin isot leivarit ja herkuteltiin.
vietetty, homejuustojen kera (aikuisilla myös punkun kera). Nyt lauantai-aamuna käyty ruokakaupassa ja lähdetään hallille kiekkokouluun. Illalla ohjelmassa vaan oleilua ja ehkä kävelylenkki. Huomenna mies töissä joten teen aamulla viikkosiivouksen ja siten ulkoillaan ja katsellaan telkkaria, ehkä hiihdetään jos sää suosii.
Perjantaina päivön aikana siivosin lasten kanssa ja tein vähän paremman päivällisen.
Kun mies tuli töistä, syötiin ja ajeltiin anoppilaan. Siellä mummi ulkoili isompien kanssa, pappa hoiti vauvoja ja minä kävin miehen ja koirien kanssa pitkällä metsälenkillä. Sitten saunottiin, paistoin koko poppoolle lättyjä ja tultiin kotiin. Matkalla kaikki lapset nukahtivat autoon ja meillä oli miehen kanssa aikaa "hoitaa parisuhdettamme" ;)
Tänään ollaan vaan oltu ja löhöilty. Esikoinen lähti juuri mäenlaskuun kavereidensa kanssa ja 5-v odottaa kummisetäänsä, joka hakee kohta tytön yökylään heille. Kohta alan laittamaan ruokaa ja tekaisen sämpylätaikinan & mustikkapiirakan. Kaksoset nukkuvat ulkona päikkäreitään ja 2-vuotias pelaa iskän kanssa muistipeliä. Illalla mies lähtee kavereidensa kanssa karaokebaariin, joten me vietetään lasten kanssa rauhaisaa koti-iltaa
Lauantaina kuopus oli aamupäivällä luistelukoulussa. Syötiin lounas ja pelailtiin. Välipalan jälkeen lapset menivät pihalle isänsä kanssa tekemään lumilinnaa (plussakelit). Päivällisen jälkeen taas pelailtiin.
Sunnuntaina piti mennä hiihtämään mutta vettä satoi koko aamupäivän. Olimme sisällä ja pelailimme, luimme ja lapset leikkivät. Lounaan jälkeen taas luimme. Jännä kirja menossa :) Välipalan jälkeen lapset lähtivät laajentamaan eilistä lumimajaa. Nyt odottelemme isiä kuntosalilta ja sitten syömme. Saunan jäljeen töllötämme telkkaa ja menemme nukkumaan.