Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

_:_:_* HAAHUJEN HELMIKUU *_:_:_

31.01.2009 |

.

Kommentit (79)

61/79 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Jennuli:* Teillä on tosiaan ollut rankka viikko takana, toivottavasti tuottaa tulosta ;)

Kyllä meilläkin viime kesänä tuollainen pupuiluputki teki tiukkaa mutta silloin tuli myöskin tulosta; tosin se oli se tm joten lopputulos ei sit ollutkaan sitä mitä toivottiin...

*Irish* on kirjaimellisesti kuumeillut, koitahan ottaa iisisti siellä ettet oikein kovasti sairastu!

*Hermionella* ollut ikävä tarkastusultrakäynti :( Toivotaan että ovis olis tulossa!

*ON:* Täällä mennään kierron alkuvaihetta joten aika hissua on ollut. Tilasin kuitenkin CB digitaalisia ovistestejä sillä tajusin etten ole edes testannut ovista sen tm jälkeen... Tiedä vaikken edes ovuloisi ollenkaan... Vaikka lämmöt viimekierrossa kyllä kertoi ovulaatiosta!

Vielä kun saataisiin pupuiluun se nappiajoituskin ;) Laskureiden mukaan se olisi ensiviikonlopun aikoihin ja silloin on sattumoisin vapaatakin :D Toivottavasti ne ovistestitkin näyttävät sitten samaa!

Myös greippimehu on taas löytänyt paikkansa meidän jääkaapista :p

Danja, kp8/28, yk2 (tm aikaa puolivuotta + 2yk) mutta kuka näitä laskee..... MIE LASKEN!

Vierailija
62/79 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinaviikko alkanut. Palelee, masu pullottaa, nälkäisenä huono olo. Näitähän on. - Ulkona kylmä, kaasua mahassa... ei eiiiii kun raskaana tietysti :)

Ens viikolla alkaa taas jännittävät vessakäynnit...

nau 24/28-32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

marjapensas ja muut... ei mulle uutta keitiötä kokonaan tullut. Tehtiin keittiöremppa muutama vuosi sitten ja nyt sit vihdoin raskin ostaa sen puuttuvan kaapiston osan ;) Ei mikään pakollinen kaappi ole joten on jäänyt ostamatta, eikä sitä alunperin meille edes suunniteltu...

Anteeks huono sanavalinta siis tuossa keittiöasiassa... ollu niin täpinöissään tosiaan etten edes oo malttanu kirjoituksiani miettiä =D

Pahempaa oikeeta kuumetta ei mulle onneks tullu. Ovis ehkä oli ja meni jos edes oli... tai sitten on vasta tulossa. Ken tietää kun en testaa. Pupuiluharjotuksia jatketaan varmaan varmuudeks vielä ens viikko. Huh, huh. Olikohan näin vilkasta edes suhteen alkuaikoina? No itse asiassa ei meillä, koska asuttiin eka vuosi eri paikkakunnilla;D

Plussia pinoon odotellen Irish ja kp jotain enemmän ku viimeks...en jaksa tarkistaa...

Vierailija
64/79 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli piinaviikko saatu alkuun täälläkin, yritän pitää taas itseni kiireisenä jotta en ehdi asiaa suuremmin pohtimaan (hah!). Tosin vessassa sen aina muistaa ja ajattelinkin siksi luopua niistä, tai ainakin vähentää :)

*Nau*: aivan oikea tulkinta, noin mäkin ajattelen :)

*Danja*: toivotaan että ovis ja pupuilut osuu kohdalleen, tsemppiä greippimehuiluun!

*Hermione*: bd pidetään täällä, olisipa hyvä että saisit ne luget nyt käyttöön, olis varmaan inhottavaa odottaa ens kiertoa, tai sitä seuraavaa... eli plussaa tikkuun!

*Irish*: raivostuttavaa tosiaan! Selvisitkö takaisin terveiden kirjoihin vai vieläkö podet?

Jennuli-81 yk6 kp 24/30

Vierailija
65/79 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tulin vain kiireessäni ilmoittamaan :)

Vierailija
66/79 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa Hermione!!!Siis mieletöntä! Tuhannesti onnea ja jarrusukkia, tule heti kertomaan lisää kun ehdit! Olipa ihana uutinen :)

Jennuli

Vierailija
67/79 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermionelle ovisplussasta, toivottavasti tärppää.

Itsellä ei enää niin toiveikas olo, päivällä tuli ruskeaa tuhrua ja laitoin jo siteenkin, kun yleensä mulla täti tulee nopeesti, mut ruskeaa tuhrua vaan edelleen. Saa nyt nähdä mitä tää on, tuleeko tämmöinen uus vaiva vai mitä se täti meinaa. Ihan pientä jomotusta välillä tuntuu.

nau kp 25/28-32

Vierailija
68/79 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan innokasta ja kenties aavistuksen ylimitoitettua onnittelua selittää tietysti se, että luulin hermiksen tehneen positiivisen RASKAUStestin... Just. Otetaan tämä nyt vaikka ennakkona, koska sähän olit H. plussaamassa nyt, eikö ;)

sekopäinen Jennuli

Vierailija
69/79 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina täällä käynyt teitä vaklaamassa. Vitsi miten jännät paikat teillä on!

En oikeen oo tuntenut oloa kotoisaksi tuolla odottajien ketjussa, en oo sinne nyt kirjoitellut. Ne ei haluais sinne mitään valituksia, vaan aina odotuksen onnea.. siis ihan vieras kosepti mulle!! :DD Ettei sais mistään valittaa tai jännittää tai mitään. No ehkä vähän liiottelen, mutta kumminkin, en oo järin siellä rupatellut sitten.

Ei oikeastaan mitään kerrottavaa, kunhan tulin ihmettelemään teitä täällä. Piinaan ohessanne, jännää!

Ensi tiistaina eli kolmen päivän päästä on taas ultra. Luulen melkeen, että kaikki on hyvin, koska on niin tehokaasti huono olo koko ajan. Eikä oikeestaan syytä olettaa ettei olis. Mutta jännittää, en voi kieltää. Tuun sitten kanteleen teille mitä juniori puuhasi.

Niin semmoista vielä, että on tosi vaikea päästää irti siitä, että olis yrittämässä ja vauvakuumeinen. En osaa ajatella, että tää ihan oikeasti joskus syntyis. Ehkä sitten riskiviikkojen jälkeen alan ajatella niin.. mutta voi olla, että synnärillä oon ihan "HÄH! ei kukaan kertonut että se tosissaan syntyy joskus!!"

virva, rv 9+4 sekäpä verso.

Vierailija
70/79 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihmeen onnellista porukkaa siellä jos ei yhtään valitusta kestä :) Hyvä että pidät meitä ajantasalla, voit sille juniorille sanoa että on kunnolla tai Jennuli-täti tulee pistämään ojennukseen: mun puhuttelut toimii nahankin läpi kaikkiin muihin paitsi toistaiseksi ei mun munasoluihin ;)

Ymmärrän hyvin että on vaikea orientoitua odotukseen, ehdit kuitenkin sen verran sisäistää tän oviksen metsästys-pupuilu-piinailu-pettymys-linjaston, jossa me edelleen pyöritään. Mutta nythän meitä on tulossa täältä ja marraskuisista monta kaveria sille "toiselle puolelle", mä oon nimittäin päättänyt niin!

Tuo synnäri-juttu oli mainio :D

Jennuli-81

Vierailija
71/79 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla o-puolella oon joskus käynyt kurkkaamassakin. Ei taida hermoilijaa ymmärtävä haahupino olla siellä kovin aktiivinen. Kunhan me nyt täältä päästäis sinne niin... Eiköhän se odotus sulla tule todemmaksi, kun tunnet potkuja...

{ muistelee kaiholla }

eilen tuli päivällä vähän ruskeaa, mut illalla ei sit tullutkaan eikä nyt aamulla. Saa nähdä mitä se nyt oli. Taas saa kroppansa uusia metkuja ihmetellä.

nau kp 26/28-32

Vierailija
72/79 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennuli, Jotenkin voin uskoa sun ojennuksen voimaan. :DD Mutta tosissaan en ihan ehkä ymmärrä miten se ketju on semmoinen. Tuossa joku viikko sitten ilmeni samaan aikaan monta keskenmenoa/tuulimunaa, ja jutut oli tietenkin surulliset, niin siitähän sitten joku otti melonin ilmakanaviinsa ja paasasi äitiyden onnesta.

Siis tajuanhan toki, että olis varmasti parempi, jos vois olla aina vaan iloinen ja onnellinen, mutta ei ne oo vaan semmosia ne jutut elämässä. Ja sitten siellä on useampi kuoleen lapsen synnyttänyt, että ne on sitten oma lukunsa. Mutta kai huolet pitäis sitten kuitata jotenkin "voih, surettaa, mutta ei semitään, kun aurinkokin paistaa, lallaa". Ja minä kun luulin, että se keskusteluryhmä olisi semmoinen, jossa niitä juttuja saisi purkaa. ROrrorrurmuuuurRRrmurr. >;D

Tulkaas joo kaikki tuonne. Mulla on teitä ikävä.

virva, 9+6

Vierailija
73/79 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun puolesta Virva on oikein tervetullut juttelemaan tälle puolelle, enkä usko että kellään on mitään sitä vastaan. Siihen asti tietenkin että me joukkoraskaudutaan ja kaapataan valta odotus-puolella ;)

Tän palstan idea on kai kuitenkin pohjimmiltaan tarjota keskusteluseuraa samanhenkisten/samassa tilanteessa olevien kesken, ja siihen kuvaukseenhan meidän virvuli istuu kuin nakki muusiin!

Jennuli-81

Vierailija
74/79 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tottakai saat täällä höpistä meidänkin kanssa. Kummalista touhua siellä o-puolella :o Ja se on vähän surkeata että se o-puolen haahupino on aina vain silloin aktiivinen mun minä olen sielä ollut. Ja aina kun olen tänne tippunut takaisin niin se pino on nopeasti kuivunut kasaan :(

Voi tsiiisus mtkä oviskivut ja limailut on tänään ollut! Ei pysty edes kunnolla kävelemään kun tärhtelee kipeästi kohdun seutuvilla. Tiistai aamuna aloitan luget :) Ovis hyödynnettiin eilen illallla tehokkaasti ;) Ja nyt sitten katsellaan miten käy kun nuo luget on peleissä mukana. En odota siltikään mitään nopeaa raskautumista kun kierrot on niin outoja vielä mutta jos ens tai seuraavassa kierrossa sitten säkällä tärppäisi :)

Eli nyt tehdään pian iso rynnäkkö o-puolelle! Saa virva sitten meistä mukavaa seuraa sinne :D

Hermione ja kp 19

Vierailija
76/79 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieli jo helmikuussa, koska uskon että saamme jatkaa yritystä silloin.

Se että mä olen niin pessimisti ei johdu siitä että oireita ei vielä ole, tiedän että on tosi aikaista niille. Mutta meillä jäi oviksen aikaan pupuilut niin vähälle kaikista suunnitelmista huolimatta, että oikeille päiville ei tullut kuin yksi laaki. Todennäköisyys on siis aika pieni ja simpat olivat aika vanhoja (tietääkseni :), en viitsinyt asiasta miestäni kuulustella... Joka tapauksessa, heikot zaanssit siis.

Piinaonnea kaikille, tädinkarkotustanssit kehiin!

Jennuli-81 yk5 kp 26/30

Vierailija
77/79 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi jo kierron ehtoopuoli menossa joten ei hirveän kauan tarvi odottaa. Tädin pitäisi tulla 11 päivän päästä. Tänään kp 20 :) Sen jälkeen tämäkin alkaa tanssimaan tädinkarkotus tanssia :D

Vierailija
78/79 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa kohta piinailut huipentua, kun kiertopäivät kasvaa. Välillä tuntuu ettei tärpännyt, mutta nyt taas on vähän toiveikas olo, kun on huono olo, tai sit mulla on vaan kova nälkä ;). Vessareissut alkaa olla ainakin jänniä tässä vaiheessa ;)

nau kp29/30

Vierailija
79/79 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla oikein kunnon piinaviikko edessä... Menkkoja odottelisin ensi viikonlopuksi, mutta jo nyt tuntuisi vähän oireilevan... Rintoja aristaa hetkittäin, ja alavatsalla on nippailuja ja välillä ehkä vähän painontunnetta. Vessassa saa juosta aika usein. Ja väsyttääkin välilä. Harvoin oireet ihan näin aikaisessa vaiheessa on tulleet... Toisaalta oltiin eilen auttamassa muutossa, ja sitten illalla vähän otettiin varaslähtö vuosipäivän juhlistamiseen, ja siinä tuli otettua viiniä, ja tänään on ehkä lievää kankkusta ollut ilmassa. Se ja muutto voi osaltaan selittää näitä oireita, sen verran rankka päivä eilinen oli. Vaikka oli niitä oireita jo aiemminkin, mutta tuntuu vain niin varhaiselta. Luultavasti sitä viikon päästä tipahtaa korkealta ja kovaa, mutta ensi kiertoon on sitten lugesteron-resepti odottamassa.

Ei se eilinen ilta ihan nappiin mennyt, mä vähän sähläsin meidän ruoan kanssa, ja sitten mies sai mut itkemään, kun se ei pystynyt käsittämään miksi mä olen niin surullinen vauvauutisista yms kuullessani. No joo, sitä se viinin juominen saattaa teettää, mutta ehkä (toivottavasti) nyt ymmärretään toisiamme paremmin myös tässä asiassa.

*Naulla* on kanssa jännät paikat, täällä on peukut ja varpaat pystyssä! bd bd

t. marjapensas kp 19