Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~ + ~ ENSIKOT keskiviikkona 20.9.2006 ~ + ~

Kommentit (26)

Vierailija
2/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin tulla kirjoittelemaan, kun odotan että pääsen lähtemään verikokeisiin (INR) reissun jälkeen..

Eli siis eilen sitten kotiuduimme siinä puoli 14 aikaan. Matka oli todella ihana, aurinkoa tuli otettua sekä uitua melkein joka päivä! Lämmintä oli parhaimmillaan n. 26 astetta! =)

Tiedoksi, että olimme Bulgariassa, Sunny Beachilla, jos joku ei muista..

Mustaanmereen, emme sitten päässeet, aina kun olimme suunnitelleet mennä sinne, niin oli niin kovat aallot, että olivat kieltäneet menemästä uimaan.

Vanhassa Nessebarissa kävimme (kaupunki Sunny Beachin ulkopuolella) shoppailemassa.

Mies jo puhu, että ensi vuonna uudestaan, mutta saa nyt nähdä. Sanoinkin, että ei me päästä minnekään, jos olen sillon raskaana. Sitäpä sitä tietenkin toivoo!! =)

PIINAILIJOILLE: ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ säteitä!!!

TÄTSYN YLLÄTTÄNEILLE: Uutta matoa koukkuun vaan!! =)

UUSILLE: Teretulemast mukaan!! =)

Kirjoittelen taas pian!! =)

=) L. (kp 13/25-43) & (Marevania jäljellä 3½ viikkoa!!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täytyy töihin kohta lähteä..

Juu, olin eilen luennolla ja mieskin oli mukana, mut lupaan tulla vasta huomenna kertomaan, mitä siellä oli, tänään ei ehdi. Mut enimmäkseen oli kyllä tuttua tietoa, paitsi yllättävän merkkitsevänä pidettiin elintapojen merkitystä raskauden alkamisen edistämisessä, kuten siis normaalipainoa, tupakoimattomuutta (varsinkin miehen), stressittömyyttä yleisesti, jne.

Mut joo, pakko mennä, huomiseen! Mukavaa päivää kaikille!!

Vierailija
4/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä kävi että tänä aamuna testiin ilmestyi kaksi viivaa!! Aika haalea oli se toinen, mutta ihan selvästi näkyvissä kumminkin ja tuli ihan testiajan sisällä. :) Oon ihan vapisevana täällä enkä usko että töistä tulee tänään yhtään mitään =D Koko aamun oon palloillut ihan sekona. Testauksen jälkeen menin suihkuun ja pesin ensin naaman kahteen kertaan sillä oikealla aineella ja sitten löin vielä shampoonkin varmuuden vuoksi pärstääni! Ei oikein ajatus pysy kasassa! Mies oli tosi söpö, kun menin herättämään sen ja sanoin että tule katsomaan, niin se kömpi ihan unisena sieltä ja yritti tiirailla sitä tikkua. Kyllä sekin viivan sitten näki, kun sai silmät kunnolla auki. Ja oli tosi onnellinen :) Voi tätä ihanuutta!!!

T: Meriheppa

Vierailija
5/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink][b]ONNEA HEPPA!!!![/b] Valtavasti vauvaliimaa matkaan mukaan ja vielä tarrasukatkin! :)

Vierailija
6/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Meriheppa!!! ja vaaviliimaa ja tarrasukkia läjä!!!!!!!!!!!!

Kylläpäs oli hyvä aamun uutinen täällä!

Lisbetin reissu kuulosti ihanalta! ja mahtavaa, että marevan sen kuin hupenee!!!

Kiitos kaikille ihanille enskoille moolin tsempityksestä - ja naukun lohduttavasta kommentista! On se kumma, kun jännäys ei tunnu milloinkaan loppuvan - nyt sitten jännää, pysyykö se sisällä. Tänään ultrassa kaikki ok, sydänkin siellä väpätti (vaikka täytyy myöntää, että en sitä oikein erottanut kuvasta;=0). Jotain kummaa verihyytymää oli sikiöpussin alapuolella, mutta gynen mukaan se on varsin tavallista, eikä pitäisi aiheuttaa mitään ongelmaa. Menen kuitenkin ensi viikon perjantaina tarkastelemaan ultran ruudulta, onko se hyytymä sulanut tms.

Halauksia kovasti Killalle, Oonalle, Jessikselle, Aftikselle ja Naksulle! (missä Naksu muuten on??) Toivon kovasti, että kaikki vanhat enskat pääsis moolin imussa tonne o-puolelle - ei muuten tuu mistään mitään!!

-mooli, rv6-7

Vierailija
7/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEKSOLKOON!! :) Paljon tarrasukkia ja liimaa matkaan!

Vierailija
8/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUHANNESTI ONNEA MERIHEPO!! Varaathan reilusti paikkoja plussajunaan meille muillekin ; )

Jessis

Vierailija
9/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan ihana palata takaisin tänne enska-höppänöiden pariin :D :D

Aloitellaan ON: Täällä tuli yhtäkkinen reissu kotipaikkakunnalle vanhempien luo ja siellä 1,5 viikkoa hurahti niin ettei nettiä ollut lähimaillakaan :( No mutta voisin sanoa, että omalla kohdalla ihan hyvää teki että hieman otti etäisyyttä jokapäiväiseen jännäykseen. Viime kierron ihmettelyn ja lievän pettymyksen jälkeen kävin vihdoin gynen puheilla tarkastuksella josko aiempi leikkaus vielä raskautumiseen vaikuttaisi. Mutta, ilouutisia sain että kaikki erinomaisessa kunnossa ja tulevaisuuden haaveitakin näkyi kypsymisvaiheessa olevan. Näin ihanasti sanoi gyne ja melkein tippa tuli linssiin kun onnesta soikeena lähdin pois :) :) Ja vielä mahtavat uutiset täältä jatkuvat.. Tasan kaksi viikkoa syntyi hyville ystävillemme toinen terve tyttölapsi ja on nii-iiin suloinen että. Mieskin sanoi, että suloisin mitä on koskaan nähnyt ja sylissään pidellyt :) Ja parhainta tässä on se, että pääsemme tälle aarteelle kummeiksi :) Täällä asiat erittäin hyvällä mallilla ja peittoja pöllyytelty miettimättä sen enempää.. Nyt laskeskelin, että menossa on kp 18.

Vielä kerran tuhannet onnittelut hepalle ja tulevalle isukille!! Aivan ihana kuulla plussaisia uutisia!

En nyt ole siis lueskellut aiempia pinoja, joten kertokee miulle mitä tänne kuuluu? Tuntuu että on ihan hukassa vaikka 1,5 viikkoa kuitenkin on aika lyhyt aika..

Mooli oli jo päässyt ekaan ultraan :) Varmasti oli ihanaa kuulla (vaikka ei vielä omin korvin ja silmin) että pikkuinen siellä sydän pamppaillen kehittyy.

Lueskelen vanhoja pinoja tässä vähitellen, enköhän pääse pian taas kärryille ;) Ja anteeksi suuri omanapaisuus, kun on niin paljon kerrottavaa..

Pirtein syysterveisin kindness

Vierailija
10/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisia uutisia täällä tänään!

Onnea heppa plussastasi. Iiks, miten ihanaa! Hihitytti tuo sinun suihkusekoilusi! Voin vain kuvitella, miten maailma heittää volttia hyvistä uutisista. Vauvaliimaa matkaan ja hyviä odotuksen päiviä.:)

Hoyt: kiva, jos otat päivityksen hoitaaksesi. Vaikka lupaavat sun kp:t kyllä on, että noinkohan sulle jää muuta päiviteltävää, kuin oma plussasi?;) Ajattelin, että voin ottaa itse päivityksen, jos muut eivät sitä huoli. Ongelmani on vaan se, että jostain syystä nuo väritykset ja sydämet eivät oikein onnistu minulta. Liekkö nettiselaimen tai jonkin muun yhteensopimattomuutta, kun randomivälilyönnit värjää viestiä aina miten sattuu. Sydämetkin pysyvät ruodussa vain omilla riveillään. Siis jos Hoyt nyt plussaat, voin kokeilla esittelylistan päivitystä.

Aftis: Hyviä uutisia sinullakin. Tosi hienoa, että kaikki olikin paremmin kuin osasit odottaa ja että hoidot käynnistyvät näin pian! Plussapölyä!

Mooli: Hienoa, että siellä pienen sydän pompsuttelee. Ja hyvä kuulla, että teistä pidetään siellä hyvää huolta.

Lisbet is back! Tervetuloa kotosuomeen! Enää muutama viikko lääkityksiä ja sitten alkaa syksylussan metsästys. Ihanalta kuulosti reissunne.

Kiva aqua kun piipahdit, huomiseen!

Biancolle heilutuksia takaisin, kiva että joku lunastaa maukun yökyöpeliviestipaikan!;)

Kindnesskin on palstalla jälleen! Moi!

nellamaija

Vierailija
11/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen vähän rauhoittunut jo täällä ja olen lueskellut teidän eilisiä juttuja läpi. Kiitoksia onnitteluista Killa, Mooli, Anitah, Jessis, Kindness ja Nellamaija! Taidan varata tästä plussajunasta nyt kokonaisen vaunun ihan vaan enskoille, ja koitan pidätellä sitä mahdollisimman kauan tässä pysäkillä!

Mooli: Ihana kuulla että ultrassa oli kaikki ok, ja sydänkin löi. Varmasti rauhoittaa taas ainakin hetkeksi!

Greetas ja Maitikka: Harmittavia nuo negatestit, mutta voihan se siitä vielä plussaksi muuttua, eikös!

Moikka Dese! Kiva kuulla että reissu osoittautuikin mukavaksi! Ja niin kuin muutkin on täällä sanoneet, niin kyllä sinne gynelle varmasti kannattaa mennä, niin kuulee ainakin tilanteen ja vaihtoehdot. Ei sitten ainakaan turhaan yritä ja pety, jos jollain hoidolla olisikin apu helposti saatavissa.

Killa: Toivotaan että se olis kiinnittymisdippi! bdbd

Livelle, Trixielle ja muille piinailijoille tsemppiä! Mä varaan tästä mun vierestä teille hyvät paikat (siis plussajunasta).

Afternoon: Kuulostipa hyvältä tuo gynereissu! Kysta oli häipynyt ja hoidotkin saitte heti käyntiin! Loistavaa!

Lisbetin lomareissu kuulosti kivalta, ja Marevania enää tosi vähän jäljellä! Hieno homma!

Mites Sara-Maria, joko oot testannut uudestaan? Kai me nyt yhdessä tuonne o-puolelle loikataan?

Ajattelin testailla vielä uudestaan vaikka viikonloppuna, kun saisi se viiva vähän vahvemmaksi tuosta muuttua. Mutta oireet on ainakin vielä olemassa, niin että kai tässä voi olla ihan rauhallisin mielin. Paitsi että koko ajan tulee sellainen olo, että jos mä kuitenkin oon vaan kuvitellut, eikä siinä testissä mitään viivaa oikeasti ollut. Olis pitänyt ottaa se tikku mukaan tänne töihin niin voisi vilkuilla aina kun usko loppuu ;)

Vierailija
12/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Pakkohan tämänkin taukoilijan on ollut täällä käydä kuikuilemassa kuulumisia ja onhan täällä plussia tullut!! Ihanaa!! Onnea, onnea, onnea [b]SARA-MARIA ja MERIHEPPA[/b]!! Ihan mieletöntä, paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan!![/color]

[color=blue]Muille tutuille vilkutuksia!! [b]Nella, Killa, Lisbet, Mooli, Jessica, Titi ja muut[/b].. ihan ikävä teitä kaikkia kun en enää joka päivä kirjoittele, mutta meneehän tämä tauko onneksi ohi päivä kerrallaan![/color]

[color=fuchsia]Mukavaa syyskuuta kaikille.. T. Juli (2,5 kiertoa enää taukoa)[/color]

Vierailija
13/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peipposka: MOO-OOOI! Täällähän minä :D Mitenkäs sinun hääsuunnitelmat etenee, kerrohan oikein kunnolla! Millaiset häät tulossa? Joko jännättää polttarit? Voi kun tulee muistoja mieleen omista häistä, kyllä oli niin unohtumaton päivä!

Sara-Maria: Varoivainen ONNENTOIVOTUS plussasta! Mitäs sinne nyt kuuluupi?

PEPSIMAX ja VILLIPYTTY ja ISUKKI: Onnea koko perheelle ja nauttikaa nyt vauva-ajasta täysin siemauksin!

Tättärä oli yllättänyt ainakin aquan, titin, linnean, pepin, emkan ja keijun.. Siis jatkaa uurastustaan aiempaan tapaan, vaikka jo ylitöitä paiski pari-kolme viikkoa :( Kyllä taitaa täti viedä voimia enskaliineilta, puhkun ja puhallan teille paljon jaksupölyjä!!

Hoyt: Jokos olet testaillut? Täällä ainakin jo jännittää sun puolesta!

Aftikselle voimia! Toivottavasti saavat kystan leikattua pois pois pois. Minulla leikattiin kohdusta ylimääräistä ja nyt jälkitarkastuksissa kaikki hyvin. Kyllä nykypäivänä onneksi on niin paljon paremmat tulokset gyneleikkauksille, että uskon vahvasti myös siihen että saavat munasarjoistakin kystan nätisti pois.

greetas, älä vielä luovuta! Kyllä se lussa sieltä vielä kuitenkin voi tulla, pölyjä sinnepäin!

dese: Hienoa että sinulla mies noin ihanasti tukena. Minäkin ajatelisin, että ei kai siitä mitään haittaa ainakaan ole jos eka lääkärissä käytte.. Voihan sitä mieltään muuttaa vielä senkin jälkeen jos tuntuu siltä. Ja varmasti vaan jännättää kun on kyse niin isoista asioista, mutta yhdessä toisianne tukien varmasti pärjäätte hyvin ja saatte varmuutta ja uskoa tulevaan.

Killalle, Oonalle ja Nennaliinalle parisuhdeongelmiin voimia.. Täällä riitaa syntyy nykyään vain pienistä turhista asioista, kun ei muuta ole niin ihan kuin hakemalla hakisi kiukuttelemisen tarvetta (niin minä kuin mieskin).. On se ihmismieli kumma..

Lisbet81: Mekin kesällä oltiin SB:llä, silloinkin myrskysi ja pillit vaan soivat kun uimaan yritettiin. Mutta löydettiin sellainen paikka jossa ei vahteja ollut, ja pari kertaa käytiin pikkuisen kastautumassa ;) Ja vanha Nessebar oli tosi ihana paikka minun mielestä verrattuna SB:iin. Ehkä sitä alkaa jo vanhaksi tulla, kun ei enää niin kiinnostanut meitä jatkuvat sadat ja tuhannet ravintolat, hotellit ja bilepaikat. Niin sieltä Nessebarista löytyi sitten vähän muutakin nähtävää :)

G: ikä lisääntyy parin viikon päästä 27:ään :)

Vielä uusille enskoille MOI, oli maitikka ja -mem- ainakin!

Nyt pois tästä tietskarilta.. koti on kuin hävityksen kauhistus. Ei mies ole siivoillut sinä aikana kun olen poissa ollut..

t. kindness

Vierailija
14/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä kiire painaa päälle, mutta pakko oli tulla vilkaisemaan päivän kuulumiset. Ja onneksi tulin.

[color=red]SUPERONNITTELUT MERIHEPALLE![/color] Lähettelen sulle kaikkea tarpeellista vauvahörhellystä, jotta kaikki menisi hyvin... Onnea, onnea....

Kiitos kaikille lääkäritsemppauksista ja muistakin viesteistä. On mukavaa palata reissusta takaisin kotiin, myös tänne enskakotiin. Ja kaipa se on ihan viisasta sinne gynelle mennä kuulostelemaan, mitä tilanteelle voitaisiin tehdä, vai voidaanko mitään. Voihan olla, että me siirrytään suoraan siihen toiseen vaihtoehtoon, eli a-lapsen odotukseen. Se on kuitenkin ihan varteenotettava vaihtoehto. Eilen päästin suustani jopa sen vaihtoehdon, että mitäs jos päätettäisiin sittenkin jäädä kaksin. En tiedä mikä ikäkriisi on menossa vai mistä tämä kaikki johtuu. Kaikki tuntuu vaan välillä kaatuvan päälle enkä enää tiedä, mitä haluan. Kaipa tämä on ohimenevää, hope so.

Ai niin, joku (Nuuttiko ???) kysyi sen yli-innokkaan tuttuni raskausuutisia (jotka saivat mut ihan sekaisin). Vastaus on positiivinen, joten ei se hössötys turhaa ollut. Nyt olen jo sinut sen asian kanssa. Elämä jatkuu.

Palaan taas kun ehdin. Tänään on menoa illalla ja vielä olis paljon valmisteltavaa. Tapaan nimittäin oppilaiden vanhempia koululla.

Kiitos, että olette.

-dese-

Vierailija
15/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merihepalle ihan valtavat onnittelut ja tulevalle isille myös! Niin ja haluan kuulla kaikki tuntemukset/oireet ja mitkä olikaan kp:t ja monesko kierto?

Sara-Maria:Onko viiva vahvistunut? En olekaan tainnut muistaa onnitella sua ollenkaan!! Onnea siis!! Ja kovasti yritetään täältä tulla perässä.

Kindness:En ole edelleenkään vielä testaillut, kun olen niin varma, että en ole raskaana. Kp33 testasin sen negan ja silloin ois mun tiedon mukaan joku viiva pitänyt tulla, kun oli 15päivää oletetusta oviksesta. Tosin onhan se ovis voinut olla myöhemminkin, mutta silloin ei ollut simpat enää asemissa, mutta suurin todennäköisyys on ettei kai ovista ole vielä ollutkaan, kun kierto näin venyy... Mullahan on ollut tätä ongelmaa, että lääkkeillä tulee menkat ihan ok ja sitten myös seuraava kierto, mutta sitten jostain syystä toista lääkkeiden jälkeistä kiertoa ei tulekaan. Pitääki kohta taas lähteä gynelle, jos menkkoja ei ala kuulumaan. Toki sitä ennen pitää kuitenkin vielä testata.

Killa:Oliko sulla itselläs koneella meidän esittelylista, jossa ne koodit on valmiina? Kun suoraan tuolta kopioituna siihen ei tule niitä koodeja? Ja hyvinhän nuo sydämet ja värit onnistui, kun kävin kokeilemassa.

Vierailija
16/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=EE0000]ONNEA MERIHEPOISELLE!!!![/color]

Tarrasukki ja vauvaerikeepperia mukaan paljosti! Aivan ihanaa....minakin jaan tanne odottamaan oireita sun muita yksityiskohtia.

Kindness: Teretulemast takaisin ja kiva, etta oot ihan fiilareissa!

Mooli: hienostihan se ultra meni, uskalsiko mies mukaan? Positiivisella mielella vaan etiapain!

Hoyt: bdbdbdbd....jos se viela lussaksi muuttuis!

Kaikille muille upeille ensikoille vilkutuksia ja plussasateita!

ON: Tati ilmeisesti tekee tuloaan, tisut on pinkeet ja masua nippaa. Hilliton massaily olo ei ole kuitenkaan viela iskenyt. Kp 27/28-29.

hihuli-hei siis taalta toimiston uumenista!

Nuuttis

Vierailija
17/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Onnea kovasti merihepalle plussasta. Tuskinpa ne viivat olivat mielikuvituksen kepposia ;)

Toivoisin kovasti hyppääväni tuohon plussajunaan vielä viikonloppuna - päästäis kinastelemaan ikkunapaikasta, heh.

*vilkutuksia joka iikalle*

LiVe (joka voi pahoin :))

Vierailija
18/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=27408B][b]Hoyt[/b]: kiva jos viitsit ottaa tuon päivityshomman itsellesi! :) Sillä on ollut plussaamista edesauttava vaikutus (pari lupautunutta plussasi ennen kuin ehti aloittaa ja Sara plussasi hetkeksi siitä luopuessaan)! ;)

Itse olen sen homman tehnyt niin, että olen tallentanut sen omalle koneelleni ja päivittänyt sitä listaa sitä mukaa, kun joku on plussannut tai uusia liittynyt joukkoon. Siten ei unohda mitään, ainakaan niin helposti. Sitten -tilanteesta riippuen- päivittänyt sitä tänne kerran tai pari viikossa.

Jos haluat, voin lähettää listan sulle sähköpostilla (laita mulle mailia killa1@netti.fi) tai sitten teet niin, että avaat edellisen esittelylista viestin -> vastaat siihen -> klikkaa " Lainaa alkup. viestiä" , jolloin saat tekstin tähän kirjoituskenttään -> [b]poista [ i ] tekstin alusta ja [ / i ] lopusta[/b] -> maalaa, leikkaa ja liimaa omaan tiedostoosi.

Silloin siinä näkyy ne värikoodit valmiina. Niille ei tarvitse mitään tehdä, jos et innostu värejä muuttelemaan. Uusia lisätessäsi pitää sitten osata tehdä " paksunnos" eli ennen nikkiä [ b ] ja jälkeen [ / b ] (ilman välejä tietty). Sydämet ei välttämättä tolla konstilla onnistu, itselläni ne kerran muuntui ihan kummiksi merkeiksi eli tein sitten niin, että muutin " valmiit" sydämet koodeiksi eli & hearts ;

Olen viimeksi päivittänyt listan 18.9. ja siitä puuttuu Saran ja Hepan plussaukset ja se uusi... Oliko mem(?) jonka esittelyä ei vielä tiedossa.

Saitko mitään tolkkua tuosta?! Kysy, jos epäselvää! Ja jos se sitten tuntuu kovin työläältä sulle (tai plussaat!) niin katotaan kuka sit jatkaa!

No niin, nyt syömään! Palaillaan!

Killa

Vierailija
19/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia! En ehtinyt aamulla pinolle, joten tässä illansuussa kun mies on treeneissä ajattelin tulla kääntymään ja mitä mun silmät täällä näkeekään MERIHEPPA ON PLUSSANNUT! Mä olin ihan varma tästä!

Onnea, ja tarraliimaa. Mieti, sun massussas on pieni ihmisenalku :)

Vierailija
20/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää on ihan pyörällä hääsuunnitelmista ja kukista ja kirkoista ja ruuista ja noh, HÄISTÄ. Kutsut on menneet ja puku on hankittu (täältä vauvapalstalta tietysti ;).

Yllättävän paljon kaikkea fiksailemista ja säätämistä - näin itseasiassa tosi oudon unenkin liittyen häihin. Siinä unessa oli häihini eksynyt täältä enskapalstalta väkeä, ja sain asiasta vain " vihjeen" , eli siis yritin siinä unessa bongailla, että kuka kukin on. Heh, hassua olisi, jos oikeasti joku teistä olisi häissäni marraskuussa.

Muuten tähän napaan ei kuulu ihmeempää. Sitä hiukan toivoisi, että tämä kierto ei tuottaisi hedelmää, jotta pääsisi niistä polttareista nauttimaan ihan noin niinkuin viinaksien kera - toivottavasti, tai siis toisaalta toivottavasti ei, näin käy. Tai siis ei käy. Noh - kaipa tuosta pointin kuitenkin ymmärsi.

Nyt on kp 23/28, ja kattoos nyt miten käy. Ei pysty yhtään sanomaan mitään, kun " oireet" on mitä on. Joka kierrossa kun on ollut erilaiset, ja sitäpaitsi aina, kun olen itseäni tulkinnut niin pieleenhän se on mennyt.

jahas - tulipas omaa napaa ja paljon. Siirryn tästä lukemaan teidän höpötyksiä, niin pysyy perässä jokaisen jutuissa.

Ainiin, Moolille onnittelut sydänäänistä! Mahtoi olla ihanaa kuulla oman pienokaisen elonmerkkejä!