Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

_:_:_* HAAHUJEN HELMIKUU *_:_:_

31.01.2009 |

.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt hiukan hiljaiseloa nyt tässä..

jälkitarkastus oli 2.2., jossa sitten lopullinen diagnoosi saatiin: vauvalla oli Turnerin syndrooma, joka aiheutti hygroomat+lapsiveden kertymisen sikiöön.

Itsellä kierto palautui heti normiksi, 25 pvän kierroksi, mulla lyhyt kierto. Toisen kuukautiset just päällänsä, eli eipä vauvaa kuulu tänne, en tosin sitä olettanutkaan että kävisi niin helposti

Työt alkaa ens viikolla, opiskelupaikka haussa, takana 3vkon loma espanjassa ja elämä rullaa ihan ok, vaikka vaikeitakin päiviä on.

Tosi vaikeeta kaupoilla mennä lastenvaateosastojen ohi hiplaamatta bodyjä ja kaikkee pientä kivaa ja sit mies saa lomillaan kuunnella ku sanon et mun kuuluis nyt ostella sellasia.. se nyt sanoi että anna palaa vaan, varalle on hyvä ostaa ;) mut olen hiukan taikauskoinen, enkä uskalla.

Mut juu, sellasta täällä.... koitan tässä aktivoitua taas kun pääsin tänne suomen kamarallekin pitkästä aikaa :)

T:Neiti kp 3/25

22/79 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos marjapensas, nau ja Irish79. Mukavaa, että täältä vielä löytyi tuttuja nimiä :) Vaikka tietenkin olisi ollut mukavampaa jos olisitte plussanneet!

Irishkselle ja marjapensaalle vielä pahoittelut menkoista. Itselläni aikoinaan tuhruilun PUUTTUMINEN oli niiiin selkeä merkki tärpistä joten viikon päästä se vainoharhaisuus sitten alkaa :p

Neiti21: Valitettavasti en osaa muuta sanoa kuin hyvä että kierto palautunut normaaliksi ja onnea töihin sekä opiskelupaikan hakuun! Espanja oli varmaan ihana paikka =)

ON: Aika tuntuu menevän hitaasti vaikka oikeasti se menee kyllä todella nopeasti kun työpäivät täyttävät lähes kaiken ajan. Nyt vietän vapaapäivää ja ajatuksiin ei muuta mahdu kuin -tärppäsikö? :D mutta on tämä vainoharhaisuus toisaalta ihan mukavaakin :D Ajattelin kuitenkin ottaa Heroes-maratonin ja syödä jotain hyvää :p

Danja, kp 20/27-30, dpo 6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsatautia on täällä kärsitty, mutta nyt toivuttu. Juuri sopivasti, kun alkaa taas olla toiminnan aika tässä kierrossa. Eilen tulikin jo pupuiltua, kun tuli yht äkkiä semmoinen olo, et nyt on jo kiire aloittaa, vaikka kp:t ei vielä pitkällä olo, mut eihän sitä tiedä millainen tää kierto on.

Näin viime yönä unta että plussasin. Voi kun ois enne uni!!! 12.3 ois ollut la, kumpa ois raskaana silloin, ois vähän helpompi kestää se päivä...

nau kp10/30-32

Vierailija
24/79 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tämä ollut se ryhmä jossa keskenmenon kokeneet kirjoittelevat? itse kirjoittelin joskus vuosia sitten enskojen pinossa, mutta kahden varhaisraskauden keskenmenon jälkeen kuumeilu jäi ja lopulta tuli myös ero. nyt kuume kuitenkin nostaa taas päätään kun uusi mies on kuvioissa. itse olisin siis jo aivan valmis aloittamaan yrittämisen, mutta mies jarruttelee.. haluaa kuulemma kyllä lapsia, muttei kuitenkaan ihan vielä. ehkäisynä meillä on ollut kumi kun totesin, että mies saa ehkäistä jos kerran ehkäistä haluaa. Tässä kuussa kuitenkin kävi niinkin hassusti, että kumia ei yhdellä kerralla jaksettukaan käyttää, joten jokin pieni, naurettava mahdollisuus siis on, että olis käyny flaksi.. kierrosta mulla ei kuitenkaan ole mitään hajua koska yksiäkään menkkoja ei vielä ole pillereiden jälkeen näkyny ja näinollen ei myöskään oo mitään havaintoa oviksestakaan. silti sitä toivoo ja haaveilee ja toivoo lisää..

eli varsinaista yritystä ei siis vielä ole, mutta johonkin on vaan päästävä purkamaan ajatuksia ja kuumeilemaan ja toivomaan, että ne "vahinkolaukaukset" toisivatkin sen toivotun plussan. mies siis kuitenkin sitä mieltä, et jos yhdestä "unohduksesta" raskaaksi tulen niin sit sen on tarkoituskin tapahtua. Toivon kuitenkin, että miehen mieli pian muuttuisi ja pääsisimme kohta jo oikeesti yrittämään.

olen tietysti kovin malttamaton, ja haluaisin aloittaa yrittämisen, koska kokemuksesta tiedän, ettei se ihan tuosta noin vain käy se raskaaksi tuleminen.. ja sit jos tuleekin niin pitäis sen reppanan jaksaa pysyä matkassa mukana mieluummin reilusti pidempään kuin 7viikkoa..

joten huolitteko tämmöisen, 26 vuotiaan kuumeilijan, joka ei edes vielä varsinaisesti ole päässyt lasta uudestaan yrittämään, mutta jolla menneisyydessä on kaksi keskenmenoa ja niiden vuoksi ei tunne kuuluvansa mihinkään muuhun pinoon kuin juuri tähän missä muut ymmärtävät miksi mahdollisesta plussasta ei kummiskaan uskalla täysin rinnoin iloita...

*pocahontas kp 18/?

Vierailija
25/79 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin vahingossa väärällä nimimerkillä...en alkuun päässyt vanhoilla tunnuksilla ja tein siksi uudet.. eli plottis = pocahontas, mutta haluan käyttää tätä pocahontasta kun plottis muistuttaa edellisistä yrittyksistä.. nyt kun on uudet kuviot niin uudistaisin myös nimimerkkiä.. :)

Vierailija
26/79 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa *pocahontas*!

*nau*, mulla kävi silloin plussakierrossa niin hassusti, että jo ennen ovista näin unta, että meille syntyi vauva, ja me annettiin sille nimeksi tapani (ei todellakaan niiden nimien listalla joita ollaan mietitty :D). Ja niinhän siinä kävi, että siitä kierrosta plussasin. sen jälkeen en vauvaunia enää ole nähnyt, muutaman kerran olen nähnyt unta että menkat on alkaneet, ja niinhän siinä onkin sitten käynyt. luultavasti se oli vain sattumaa, mutta haluaisin ainakin vähän ajatella sitä niin, että silloin oli kaikki kunnossa raskautumista varten, ja kroppa ilmoitti sen tuolla tavalla ;) Toivottavasti oli enneuni!

Vierailija
27/79 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä voi kirjoitella vaikkei aktiivista yritystä oiskaan. Taukoja tulee itsekullekin välillä vaikkei haluiskaan...

Eilen bussissa tuli ihan oviskivulta tuntuva tunmus ja teinkin sitten kotona mammaksin o-testin, joita sattui vielä olemaan. Haamu tuli ja tänään myös samanvahvuinen. Eipä noilla muita taida tullakaan. Vai onko joku joskus saanut vahvan viivan niillä? Jokatoinenpäivätaktiikalla mennään, joten ei kai sillä oviksen testauksella niin väliä. Mut sit tietäis ainakin koska tätiä ootella. Aikas aikainen aika ovikselle ois, mut jospa se viime kierron vyöhyketerapia ois vaikuttanut kiertoon? Tässä kierrossa jää väliin, kun iski se mahatauti just kun piti mennä.

Mitäs muille kuuluu?

nau kp12/30-32

Vierailija
28/79 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran (vai kaksi) saanut mammaksin o-testeillä tasavahvat viivat, mutta en niitä kyllä montaa kertaa ole käyttänytkään. Viime kerralla en saanut kuin vahvoja haamuja, mutta ne kyllä loppui just siinä kriittisellä hetkellä, ja uusi satsi tuli vähän myöhässä... Aiemmin käytin kotitesti.fi:n testejä, mutta niillä en koskaan saanut haaleaa haamua kummempaa. Täällä tuli just tosi vahvat km-limat kp8, todella outoa! Täytyy varmaan lähteä tästä houkuttelemaan tuota miestä tuonne makkarin puolelle ;)

Vierailija
29/79 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heipä-hei vanhat tutut ja uudet tuttavuudet!

Eipä ole kauheasti tapahtunut täällä parissa viikossa :( En tiedä jäikö joku visti huomaamatta kun niitä äsken lueskelin läpi, mutta silmiini ei osunut yhtään uutta plussaajaa? Kiva oli lukea sun kuulumisia *Virva*, käy vaan täällä levittämässä meihin uskoa ja plussatuulia!

Meillä otetaan kierto kierrolta enemmän luomudouppeja käyttöön, kahvinhan olen melkein kokonaan jättänyt ja colat, foolihappoa ja greippimehua (yök) naatiskellut ja nyt sain yhden refleksologin numeron joka työskentelee samassa kaupungissa, eli ajanvaraus edessä sinne. Mieskin on alkanut olla hommassa eri lailla mukana, lautaselle on isketty tomaatteja, vesimelonia ja mustikoita :) Lisäksi varaan ajan ihan yksityiselle gynelle, kun mulle selvisi että kunnallisen perheneuvolan lääkärit on ihan yleislääkäreitä! En tiennyt tätä aiemmin, jotenkin automaattisesti oletin että kun sen lääkäriajan saa meillä joka toinen vuosi, niin silloin on tietysti asiantuntija paikalla, vaan ei...

No, joka tapauksessa näillä mennään ja katsotaan mihin se riittää. Viime kierrollahan olin jo aika pessimisti ei pety-linjalla ja tuntuu että se ajatus on juurtunut (tässä asiassa) nyt aika syvälle. Mutta mieltähän saa muuttaa, vai mitä ;)

Jennuli -81 yk 6 ja kp 12/30 (ovikseen viikko)

Vierailija
30/79 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli lähes tasavahvat o-viivat. Ja pupuiltuakin tuli, onneks oli tyttö nukahtanut sopivasti hieman myöhässä päiväunille. Pitäisköhän se hommata punaviiniä kiinnittymisavuksi. Täytyy vielä huomenna testata vahvistuuko vielä, mutta taitaa tulla 28 päivän kierto niin kuin ennen km:ja. Siis toivottavasti silloin pääsee testaan plussan... Yritän pitää toiveikkuutta yllä.

nau kp13/30-32

Vierailija
31/79 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kertomaan, että ootte mielessä!!! Toivon kaikille rakkautta ja lämpöä!

Täällä menee miten menee. Pelkoja on! Ja sairaslomaa, taas.

Toukka kai voi hyvin, kun äitikin voisi yhtälailla :)

Haluaisin vielä sanoa, että joskus on niin vaikea uskoa tulevaan... mutta jossakin syvällä sisimmässä se kuitenkin on!! Pidetään siitä kiinni :) :)

Ihania pakkasia ja aurinkoisia päiviä :)

32/79 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin riittää pakkasta mutta porukka se vain laskettelee =)

Tällä hetkellä vietän vapaapäiviä eikä kyllä käy kateeksi töissä olevia hissipoikia ja tyttöjä :p Eikä kyllä laskijoitakaan, hih.

Tärppi ei sitten käynyt tässä kierrossa sillä tuhruttelu alkoi pari päivää sitten :( Jatkunee vielä varmaan pari päivää jotenkin tätä perseen valumista kestänee yhteensä toista viikkoa :(

Jotenkin tuntuu ettei se tärppi taida tullakaan näillä työpäivillä sillä pupuilut jäävät valitettavan harvalle; pitäisi ajoituksen osua kerralla kohdilleen ja siltikin simpat olisivat varmaan viikon vanhoja :´(

Danja, kp26/28

33/79 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kaiken kukkuraksi avasin vahingossa väärän nettisivun, nimittäin raskauskalenterin ja sen mukaan 1.3 olisi la mikäli raskaus olisi ollut "oikea" eikä se tm :´(

Vierailija
34/79 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli ovitestiin enää haamu. Kahtena edellisenä tuli vahva viiva. Mikähän päivä se ovis sitten on? Kaikenlaisia nipistelyjä on ollut vähän väliä, niin ei niistä oikein ota selvää. No sama kai se. Toissapäivänä ja eilen tuli pupuiltua. Punaviiviä ostin pikkupullon ja siitä naukkaan 0.5dl päivässä, enempää ei pystyiskään 8-P

Danjalle pahoittelut tuhruttelusta, on se niin ärsyttävää. toivottavasti seuraava ovis osuis sopivasti työpäivien kannalta.

nau kp 15/30

Vierailija
35/79 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaargghh.... siis mun värkki on mennyt ihan mentaaliksi. Mulla on AINA ovis kp 18, paitsi että eilen aamulla, kp 13, alkoi tulla ovislimaa ja sama jatkuu tänään. Tänään tulis myös hitusen ruskeaa tuhrua, jota mulla ei IKINÄ, ei siis ikinä tule. No, onneks sattumalta tuli toissapäivänä harrastettua peiton tuuletusta ihan hupimielessä ;) ja nyt varmaan jatketaan, tänään täytyy katsoa saisinko oviksen tikutettua. Refleksologit ja muut "toimenpiteet" on tietysti ajoitettu sen kp 18 mukaan, mutta nyt meni suoraan sanottuna vituiks tää homma. Kenelläkään kokemusta vastaavasta?

märehtii Jennuli yk 6, kp 14 ja mentaalivärkki

Vierailija
36/79 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennuli. Se voi olla että se ovis ei ole vielä vaan se on vasta tulossa ja Tosi voimakkaana. Mulla oli viime kierrossa kanssa hassu tilanne kun jo kp 14 alkoi nippailut ja limailut, mutta ovis oli kuitenkin vasta kp 16-17. Kipuli ja limaili kp 17 asti ja sitten kipu loppui kuin seinään eli munis varmaan irtosi silloin.

Tuo ajoissa kipuilu tarkoittaa useasti sitä että siellä kasvaa TOSI iso folliikkeli ja tulee kunnon ovis :D

Mehän ei kyllä edes yritetty viime kierrossa mutta halusin vain seurata toimiiko kroppa normaalisti jo.

Mutta seuraile tikuilla koska on sen ison O:n aika :D

Virvakin oli käynyt kertomassa hyviä ultra kuulumisia !! Ihanaa kuulla että sulla menee siellä kaikki hyvin. Paljon halauksia ja onnea raskauteen!

Muuta en nyt sitten muistakaan, mitä pitikään kommentoida.

Omana on ollut sen verran tylsä että eipä ole sitä tarvinnut vielä kummastella. Mutta nyt on päällä eka yritys kierros ja ovis on varmaan ens viikon ke-to-pe aikana. Jännittää!! Maanataina menen refleksologille vähän pistämään ovikseen puhtia ja limikset huippukuntoon :D

Vilkutuksia kaikille ja paaaljon plussapuhureita joka ikiselle!! kyllä minäkin nyt alan tästä taas aktivoitumaan kun alkaa olemaan jännät paikat :)

Hermione kp 8/30-31 yk kaikenkaikkiaan Tsiljoona...

Vierailija
37/79 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksestasi. Mulla oli vissiin sen verran pessimistinen asenne että tämä vaihtoehto ei juolahtanut mieleeni ollenkaan... Toivotaan että siitä on kyse, vaikkakin toi minituhruilu huolettaa eikä nippailujakaan ole tuntunut. ?:|

Jennuli

Vierailija
38/79 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytti eilen negaa, mulla se on aina näkynyt testiviivaa haaleampana mutta näkynyt hyvin kuitenkin. Ja limailu loppui viime yönä eli en nyt tiedä oliko se varhainen ovis jota en saanut tikutettua vai onko se tosiaan vasta tulossa. Sen näkee nyt tän viikon aikana, aion katkaa tikutteluja varmaan hamaan loppuun asti ?:|

Omat mielen liikkeet muuttuu kyllä tosi vauhdikkaasti, mulla on ollut vähän sellaista tässä että jos jonkun kanssa kirjoittelen tai puhun tästä yrittämisestä vähänkin syvällisemmin, mua alkaa aina kauheasti itkettää. Siks oonkin kauhuissani kaiken maailman sukulaistapaamisista, joissa on suuri mahdollisuus joutua "lisääntymiskyselyyn". En tod. halua alkaa parkumaan missään kinkereillä, asiaa hankaloittaa se, että meidän vanhemmat ei tiedä yrityksestä... Ääh, kai tää menee ohi jossain vaiheessa? Meneehän? En myöskään kestä telkkariohjelmia joissa aihetta käsitellään, esim. se Eri planeetoilta (?) missä se vanhin sisko sai keskenmenon oli mulle ihan liikaa, aloin parkumaan ja jouduin vaihtamaan kanavaa vaikka olisin halunnut jakson katsoa. No, tää nyt ei ole hirveä ongelma sinänsä, telkkaria kun ei ole pakko katsoa :)

Olipahan tilitystä taas... Miten te muut olette selvinneet sukutilaisuuksista, onko vinkkejä tai kokemuksia asiasta?

Ja laitelkaapa hei ainakin melkein aina teidän kiertopäiviä ja muita näkyviin, että osataan paremmin elää mukana ja hoksia juttuja viesteihin liittyen!

Jennuli-81 yk6 kp 15/30

Vierailija
39/79 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakava asia, mut hymy perseessä sun viestejä saa lukea... sanasieppo oikein...

Mutta kuten Hermione jo kommentoi, ehkä se teettää super oviksen nyt.

Itselläni todella tylsää!! Alkukierto ja eipä vois enempää pessimisti enää olla. Greippimehut taas ostettu pitkästä aikaa ihan vauvapuuhia varten ja monivitamiinilisiä napsin. Se ero tässä on että olen paljon virkeämpi kun noita vitskuja aloin ottamaan. Ei tainnu mun ruokavalio ollakaan ihan niin monipuolinen ku luulin ;)

Viimeks ku täti paukahti meille niin kiukkusena tokasin miehelleni, että "kunhan tää per... lopettaa vuotamisen, niin saat jyystää jokatoinen päivä vähintään kolme viikkoo!!!" Ukkohan oli ihan tyytyväinen siihen, mutta katotaan ku sitä jyystöä rupee olemaan jo sen kolme viikkoo, niin eipä naurata enää =) Ja mikä pettymys on kun kauheen työmäärän jälkeen saa taas huomata ettei vieläkään onnistunu...

Pitäis yrittää saada aikaseks saada aikaa refleksologille kuten jo monet teistä näyttää siellä käyvän... Saamaton olen kun en ole viitsinyt etsiä lähintä paikkaa mistä moiseen hoitoon pääsee...

Jep, tää lähtis lenkille tyhjentämään pään ja väsyttämään koiraa... se hilluu ihan hulluna joten kai on aika viedä se pihalle ;)

Vierailija
40/79 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennulin viestiä huomannu viimeks...

Ollaan oltu samoihin aikoihin linjoilla.

Kuulostaa tutulta noi itkukohtaukset. Mulla oli paljon tilanteita joissa oli pakko lähteä pois, laittaa tv tai jopa radio kiinni. Menee se ohi, tai ainakin helpottaa jossain vaiheessa. Nuo sukulaisten lisääntymiskyselyt on pahoja. Onneks meillä on hienotunteisia ihimisä suvussa ja eivät ole suuremmin vielä kyselleet, vaikka mullakin alkaa ikää olla... Mummo on ainoa joka kysyi viime kesänä ja vielä mielestäni ilkeästi. Kysyi että eikös rouvalla ole aikaa perhettä perustaa? Onko ura sulle tärkeämpi? Voitte arvata, että vitutti!!! Katsoin parhaaksi tokaista vain että Luoja tietää vaan ei kerro mulle. Hiljeni mummo, eikä ole sen jälkeen kyselly, eikä toivottavasti kyselekkään. Meillä on mun vanhemmat tienneet yrityksestä ekan km jälkeen ja nyt kun isää ei enää ole niin äitini ja veljeni ovat ainoat jotka asiasta suvussa tietää...

Minä siis pakoilen tilanteita joissa kysymys voi tulla vastaan, mutta jos joku ilkeää kysyä niin ympäripyöreetä vastausta kehiin. Mitä se kaikille kuuluu mitä me halutaan ja mitä ei...

Nyt sinne lenkille=)