kuumetta ja pitäisi hakea lapsi hoidosta...
Kommentit (12)
Oikeasti, jotkut sitten jaksavat vänkyttää pienistä asioista. Ota burana ja hae lapsi.
Ja juuri tulin tarhalta lapsia hakemasta. Joten siitä vaan lähdet hakemaan lastasi sinäkin!
Kyllä mä ainakin voisín ottaa kaverin meille leikkimään. Saisit levätä vielä. Ja sanoisin kyllä, jos se ei sopisi.
Useat myös käymään kaupassa jne. Itsekin olen tuota tehnyt miehen ollessa työmatkalla. Mulla oli kerrankin 40 asteen kuume (keuhkokuume) ja pakko oli vain porskuttaa :(
Vierailija:
Kyllä mä ainakin voisín ottaa kaverin meille leikkimään. Saisit levätä vielä. Ja sanoisin kyllä, jos se ei sopisi.
Vierailija:
Useat myös käymään kaupassa jne. Itsekin olen tuota tehnyt miehen ollessa työmatkalla. Mulla oli kerrankin 40 asteen kuume (keuhkokuume) ja pakko oli vain porskuttaa :(
En saa nukutuksi kokoaikaa. Olen jo nukkunut tänään 2h opäiväunia.
ap
Kyllä nykyäänkin auttavia ihmisiä löytyy, enemmänkin kyse varmaan on juuri siitä, että apua ei kehdata / haluta pyytää.
Vierailija:
Kyllä nykyäänkin auttavia ihmisiä löytyy, enemmänkin kyse varmaan on juuri siitä, että apua ei kehdata / haluta pyytää.
vielä enemmän, jos töissäkäyvät naiset tunkisivat vielä tikkuja kynsiensä alle. t. sairas kotiäiti, jota ei yhtään helpota, jos naapurin emännälläkin on vaikeaa
Meinaan olisiko moukkamaista soittaa tarhakaverin äidille joka asuu tarhan vieressä jotta hän ottaisi lapsen matkaansa ja mieheni hakisi päästyään töistä sitten heiltä kuudelta?
ap