Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuumetta ja pitäisi hakea lapsi hoidosta...

Vierailija
05.05.2008 |

mitäköhän tässä tekisi

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan olisiko moukkamaista soittaa tarhakaverin äidille joka asuu tarhan vieressä jotta hän ottaisi lapsen matkaansa ja mieheni hakisi päästyään töistä sitten heiltä kuudelta?

ap

Vierailija
2/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, jotkut sitten jaksavat vänkyttää pienistä asioista. Ota burana ja hae lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri tulin tarhalta lapsia hakemasta. Joten siitä vaan lähdet hakemaan lastasi sinäkin!

Vierailija
4/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

särkylääke naamariin ja menoksi!

Vierailija
5/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin voisín ottaa kaverin meille leikkimään. Saisit levätä vielä. Ja sanoisin kyllä, jos se ei sopisi.

Vierailija
6/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat myös käymään kaupassa jne. Itsekin olen tuota tehnyt miehen ollessa työmatkalla. Mulla oli kerrankin 40 asteen kuume (keuhkokuume) ja pakko oli vain porskuttaa :(

Vierailija
7/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä mä ainakin voisín ottaa kaverin meille leikkimään. Saisit levätä vielä. Ja sanoisin kyllä, jos se ei sopisi.

Vierailija
8/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Useat myös käymään kaupassa jne. Itsekin olen tuota tehnyt miehen ollessa työmatkalla. Mulla oli kerrankin 40 asteen kuume (keuhkokuume) ja pakko oli vain porskuttaa :(

Vierailija
9/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa nukutuksi kokoaikaa. Olen jo nukkunut tänään 2h opäiväunia.

ap

Vierailija
10/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyäänkin auttavia ihmisiä löytyy, enemmänkin kyse varmaan on juuri siitä, että apua ei kehdata / haluta pyytää.

Vierailija
11/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä nykyäänkin auttavia ihmisiä löytyy, enemmänkin kyse varmaan on juuri siitä, että apua ei kehdata / haluta pyytää.

Vierailija
12/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä enemmän, jos töissäkäyvät naiset tunkisivat vielä tikkuja kynsiensä alle. t. sairas kotiäiti, jota ei yhtään helpota, jos naapurin emännälläkin on vaikeaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi