Käykö kalju miehelle kuin miehelle? ov
Mies stressaa, kun tukkaa lähtee takaraivolta, vaikka on vasta 35.
Suunnittelee hädän tullen ajavansa itsensä kaljuksi kokonaan ja minä kammotuksella odotan mitä tuleman pitää.
Minusta kaljut miehet on hyvännäköisiä, mutta että minun laiheliinini, jonka pääkallo on muhkuraista sorttia, enpä oikein usko.
Annanko periksi ja katselen sitä keskitysleiriläistä, vai voiko lopputulos olla hyväkin? =/
Kommentit (14)
Sano miehellesi, että antaa mennä vaan.
Minä en anna mieheni ajaa päätään kokonaan kaljuksi, koska hänelle kalju ei vaan sovi, naama on sen verran "pyöreä" ettei näytä kovin hyvältä... Mies onkin oppinut jättämään sopivasti sänkeä. Partaan hän ei myöskään saa ajaa kokonaan pois, koska parrattomana hän näyttää pikku pojalta... :D
Joskus näkee todella "rumia" kalloja, kuten joku aikaisemminkin sanoi, niin riippuu tosi paljon kallonmuodosta. Vähän sama kun se, että jotkut on kauniita alasti ja toisille on imartelevampaa pitää pikkuisen peittävämpää vaatetta.
Muuten kalju ei käy. Eikä ainakaan muhkuraiseen päähän.
silmät, iso nenä, kapeat kasvot ja pisteenä i:n päällä rillit! Olminvalkea kukkakeppikroppa kruunaa kokonaisuuden ja saa aikanaan etomisreaktion minussa!
läski tursuaa niskasta. Pitää olla todella sopusuhtainen pää ja kasvot.
Harvalle sopii.
Että kalju on kuitenkin aina parempi vaihtoehto kuin se että yrittää vähäisillä hiuksilla peittää kaljua ja kampaa hiukset puolelta toiselle kaljun yli... Se on aina tökerön näköistä ja vähän ällöä.
Ehkä parempi antaa olla ihan luonnollisesti vain.
Kuulkaas ehkä se on makuasia. Että en ihan ymmärrä miksi ap kyselet sitä täällä. Mies leikatkoon kaljun jos siltä tuntuu, hänen tukkansahan se on, ja kasvaahan se takaisin. Minusta kalju on parempi kuin juice, mutta välimaastotkin käy mulle varsin hyvin. Mun iskä ja velit on nuorena kaljuuntuvaa sorttia, mutta ihan komeita on kaikki. Oma mies on kyllä paksutukkainen, ja jos on tullut isäänsä, varmaan semmoisena pysyykin. Äitinsä puolella eno on kalju, että saa nähä miten käy. :) Sama mulle, mies on kumminkin sama. :D
mun mies on ainakin sellainen pallinaama että näyttäis kaljuna ihan kuu-ukolta!!
Tykkään kaljusta, mutta minun miehelleni kalju ei todellakaan käy! Saa siis pitää hiukset niin pitkään, kuin päässä pysyvät itsestään =)
moni kuvittelee ettei se sivutukka näy vaikka kuinka ajaa,...no näkyykpäs ja muutenkin ällöttää nuo kaljut.
Joillekin sopii ja joillekin ei. Muhkuraisuus ei mielestäni niinkään haittaa (paitsi jos nyt on ihan kauheat muhkurat) vaan muoto noin yleensä (lättä, korkea, pyöreä, soikea jne).