Löysin melkein vanhanajan Mövempikin makuisen jäätelön kaupasta!
Muutaman vuoden olen yrittänyt etsiä suklaajäätelöä joka maistuisi samalle kuin Mövenpik aikanaan. Maistiaisissa tarjosivat Kolmen kaverin suklaajäätelöä (paketissa violetti tarranauha) ja se jäätelö myi itsensä minulle. Hyvänmakuinen suklaajäätelö jossa kunnon suklaamuruja olematta ällömakea tai teollinen. Pakko oli ostaa paketti kotiin vaikka en yleensä jäätelöitä osta. Sellon Citymarketista löytyy ainakin.
Kommentit (15)
Onko Mövenpick siis muuttunut? En ole moneen vuoteen syönyt.
Kolmen kaverin puikkojädet tänään 3e/kpl. Joo ei.
Mövenpik oli erimakuista ainakin muutama vuosi sitten kuin mitä se oli vielä ysärillä. Suklaat oli sellaista pientä mautonta siprua. Ennen ne olivat maukkaita ja lohkeilevia paloja. Ihan kuin eri jäätelö kun oli niin paljon muuttunut. En tiedä miltä se maistuu tätä nykyä, kun en sen kerran jälkeen ole sitä halunnut ostaa.
3 kaverin jäätelöissä ei ole mikään suklaanmaku vastaava kuin suklaa mövenpick.
Joo mulle ainakin jotkut Ben&Jerryt esimerkiksi on ihan liian makeita. Muutama lusikka riittää ja tulee sokerin yliannostus. Mieheni taas syö niitä innoissaan.
Kolmen kaverin jääteklt ovat ihan ok mutta en enää ole uskaltanut ostaa, kun lapseni saivat pahan ripulin sitä syötyään. Lääkärissä piti käyttää kun jatkui vain.
Vierailija kirjoitti:
3 kaverin jäätelöissä ei ole mikään suklaanmaku vastaava kuin suklaa mövenpick.
Nykyään on. Se missä violetti tarranauha. En Googlella löytänyt sitä makua vielä.
Vierailija kirjoitti:
*Kaupallinen yhteistyö
Vannon ettei kyllä ole. Oli niin hyvä löytö että pakko oli tulla hehkuttamaan. Vaikka täällä palstalla mieluummin haukutaan kaikkea. No haukuinhan minäkin tavallaan nykyistä Mövenpikiä.
Alkuperäinen Mövenpickin suklaajätski oli parempaa kuin mikään ikinä. Mä en pääse ikinä yli siitä millaiseksi se muutettiin. Suren loppuelämäni. 😞
Osa niistä on vegaanisia, mutta tuo suklaan makuinen jossa on suklaan paloja, ei ole vegaaninen jäätelö.
Eikö kukaan muu nostalgisoi vanhan Mövenpickin makua? :)
Tuntuu että kaikkia makeisia on systemaattisesti vain halvennettu ja reseptejä "uusittu" niin mukavaa kun kerrankin yllätys oli positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Mövenpick siis muuttunut? En ole moneen vuoteen syönyt.
Ne poisti ne ihanat suklaanapit ja laittoivat suklaalastuja.
Vielä kun löytyisi korvaaja Mövenpickin kahvi-munaliköörijäätelölle. Edes joku samantyyppinen maku. 😥
Leppävaara!!