Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää lapseton kaveri, joka soittaa joka perjantai klo 18-19

Vierailija
05.12.2008 |

Koska silloin kaikki perheelliset ovat ruokakaupassa ja kaveri vetää herneen nenään kun en pysty puhumaan samalla kun vahdin lasta ja kerään tavaroita ostoskärryyn.

Ottakoot nokkiinsa, en välitä

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vaan haukkua lapsettomia. Kalvaako sua kateus lapsettomien vapaudesta ja kyrpii kun joudut itse paimentamaan lapsiasi vai mistä johtuu?

Vierailija
22/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostan yleensä kerralla 5 kassillista kaikkea kivaa. Käyn kyllä kaupassa viikolla yksin jos onnistun lintsaamaan töistä ennenkuin lapset pitää hakea päiväkodista.

Inhoan muutenkin perhe-elämää, ja baariin tekisi mieli jäädä aina työpäivän jälkeen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti suunnattomasti aikoinaan, kun mun kaveri soitti mulle joka perjantai ja lauantai, kello 23 ja pyysi pienessä hiprakassa baariin.

Aiemmin se olisi ollut kiva juttu, mutta ollessani pienen vauvan yh, se tuntui lähinnä suoranaiselta vi**uilulta. Puoli vuotta jaksoi, kunnes vissiinkin ymmärsi, ettei sitä lasta voi jättää yksin kotiin.

(Ja hieman humalaiselle ei auta, vaikka sanoisikin tuhat kertaa, että "etkö sä ymmärrä, en pääse siksi, koska..." ja luulisi tuollaisen ymmärtävän ilman sanomistakin? Jos en vastannut, laittoi useita viestejä tms., joten melkeinpä helpommalla pääsi, kun vastasi...).

Vierailija
24/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiteinä lapsia, jotka eivät sitä elämää vielä kestäisi, mutta kestettävä on (tai viikkorahat katkee).

Vierailija
25/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokakaupassa lasten kanssa. Kauppa-asiat hoitaa minä tai mies yksin.

Toisekseen en vastaa puhelimeen, jos ei ole hyvä hetki. TAi jos vastaan sanon vain,e ttä soitan myöhemmin.

Kolmanneksi mulla ei ole yhtään niin vitun tyhmää kaveria, joka loukkaantuisi siitä, että sanon, että nyt ei ole hyvä hetki puhua.

Ensimmäiseksi ratkaisuksi suosittelen ap:lle siis idioottien skippaamista tuttavapiiristään.

Vierailija
26/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kait sä daiju erotat mikä puhelu on mieheltäsi ja mikä muilta??? jos siihen kykenet, vastaa vain miehesi puheluun... TOODELLA uusavuton idiootti, jos et osaa ENÄÄ ajaa autoa - miten niin enää, jos olet kortin saanut, niin eihan se taito normaaliälyllä varustetulta ihmiseltä mihinkään katoa - ja et osaa vastata vaan miehesi puheluihin ja antaa muiden mennä vastaajaan. Mutta joo, tottakai, KAVERISI on urpo,kun soittaa väärään aikaan, ja MIEHESI on idiootti kun vaan kuskaa sua ja hoitaa sun lapsia ja estää sun pääsyn baariin...

voi auta armias teitä hulluja. tuollaiset vielä saa lisääntyä ihan vapaasti...