Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää lapseton kaveri, joka soittaa joka perjantai klo 18-19

Vierailija
05.12.2008 |

Koska silloin kaikki perheelliset ovat ruokakaupassa ja kaveri vetää herneen nenään kun en pysty puhumaan samalla kun vahdin lasta ja kerään tavaroita ostoskärryyn.

Ottakoot nokkiinsa, en välitä

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään en viitsi enää vastata puheluun

Vierailija
2/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske soittaa mulle - me ei olla koskaan ruokakaupassa perjantaisin tai lauantaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi sanoa vaan että nyt on kuules vähän huono hetki, ootas niin soittelen sulle kohta takaisin. Niin siitä pääsee. Tai sitten jätät vastaamatta siellä kaupassa.

Vierailija
4/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä menis ruokakauppaan lapsen kanssa perjantaina, viikon pahimmat jonot. kai sun kaveris on huomannut tän ja aattelee, että itsekin tietäisit sen?

Vierailija
5/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi tuskin voi tietää, että sinä olet aina perjantaisin tuohon aikaan ruokakaupassa. Meidän perheemme esimerkiksi ei käy ruokakaupassa pe klo 18-19, eikä perhe yleensäkään, käyn yleensä tekemässä ruokaostokset ihan itsekseni tai lähetän miehen kauppaan.

Vierailija
6/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minä en pääse pois puhelimesta

Vierailija
7/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinulla on paremmin aikaa.

Vierailija
8/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jätä vastaamatta

- sano, että on nyt huono paikka

Ei se sun kaverin vika oo millään tavalla, kun eihän se asiaa voi tietää, jos et sille sano.

Vierailija
9/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et kuitenkaan pysty puhumaan?

Vierailija
10/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on nykyään kumma ajattelutapa että aina pitäisi olla tavoitettavissa, MIKSI?

Tein taannoin työtä jossa soitimme ihmisille, ja milloin juoksivat kesken nurmikonleikkuun, saunomisen, juhlissa ollessaan jne. jne. puhelimeen. Itse pidän puhelimen värinällä/en ota lainkaan mukaan jos teen jotain minkä haluan tehdä rauhassa.

Vaikka se kännykkä aina olisikin mukana (sen ei _tarvitse_ olla aina mukana!) ei siihen aina pidä vastata. Miksi vastata puhelimeen jos itsellä kiire kaupassa tmv? Miksei soita myöhemmin kotoa?

Vierailija
11/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiseen asti menemästä tuohon aikaan kauppaan. Että eihän kaverisi voi sitä mitenkään tietää, ellet sano.

Päinvastoin minä ajattelisin että kaveri ajoittaa puhelut itse asiassa aika hyvin- ei lastenohjelmien aikaan (jolloin ainakin minä yritän hetken istua sohvalla kahvia juoden ;) ), eikä lasten nukkumaanmenoaikaan tms.

Vierailija
12/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle toi on juuri sopiva soittoaika muita perheellisiä kavereitani ajatellen, kukaan ei enää ole töissä, ruoatkin on varmaan jo syöty ja on sellaista rauhallista aikaa siihen aikaan, kun ei ole lasten iltatoimiakaan vielä,

Vierailija
13/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin osaan sanoa omille kavereilleni nätisti, että on huono hetki puhua nyt ja soitan sitten kun on parempi. Tai sitten en vastaa kaupassa puhelimeen, jos näen, että soittajana on joku, jonka kanssa menee jutellessa pitempää.

Vierailija
14/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla on vastaaja päällä? Voit antaa hänen höpistä vastaajaasi. Kyllä kaveri palaa sulle päin, jos on oikein asiaa.

Vierailija
15/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska silloin kaikki perheelliset ovat ruokakaupassa ja kaveri vetää herneen nenään kun en pysty puhumaan samalla kun vahdin lasta ja kerään tavaroita ostoskärryyn.

Ottakoot nokkiinsa, en välitä

Entä jos kyseessä olisi "lapsellinen" kaveri, olisiko se sitten vähemmän ärsyttävää;) Niin, lapsettomat ihmisethän eivät tajua mistään mitään ja vain SINÄ, ap olet täydellinen, kaikkitietävä lapsiesi kanssa.

Aika ikävää haukkua kaveriaan täällä, etkö osaa suoraan sanoa vai oletko vain niin luuseri? Taidat kyllä olla jos et saa suutasi sen vertaa auki, että sanot "voisitko soittaa minulle hieman myöhemmin kiitos kun nyt en pysty puhumaan kun olen kaupassa"......

Sen puhelimen voi tietysti myös jättää KOTIIN siksi aikaa kun on kaupassa niin sitten voi sanoa, että olin kaupassa eikä minulla ollut puhelinta mukana. Sinä et ap taida olla "kovinkaan" välkky...

Vierailija
16/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita vastaaja päälle tai gsm kiinnin , kun et halua puheluja

kiva kuitenkin ap, että sinulla ON ystävä. toisin kuin monella muulla

ps.

minullekin on turha coittaa klo 20 jälkeen illalla....nukutan lapsia

Vierailija
17/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin SYDÄMETÖNTÄ kaveria, joka puhuu noin ilkeään sävyyn. Ikävää muutenkin tehdä jako lapselliset ja lapsettomat. ARGH!!! Todellakin lapsellista! Sie et sitten varmaan ole kiinnostunut mistään muusta kuin lapsellisista kavereista...et varmaan muusta osaa puhua kuin niistä lapsista.

Vierailija
18/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset. Minä otan omat ostoskärryt ja häivyn heti kaupan ovella omille teilleni, ukko kiertelee kauppaa autokärryillä ja paimentaa pentuja. Sitten soitan niille kun olen saanut omat ostokseni tehtyä, että nyt aletaan lähteä.

En kestä mitään kimppashoppailuja perheen kanssa, halua katsella rauhassa.

Jos ei ole puhelinta, ukko ja lapset eivät tiedä että minä olen valmis lähtemään kotiin...

Vierailija
19/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset. Minä otan omat ostoskärryt ja häivyn heti kaupan ovella omille teilleni, ukko kiertelee kauppaa autokärryillä ja paimentaa pentuja. Sitten soitan niille kun olen saanut omat ostokseni tehtyä, että nyt aletaan lähteä.

En kestä mitään kimppashoppailuja perheen kanssa, halua katsella rauhassa.

Jos ei ole puhelinta, ukko ja lapset eivät tiedä että minä olen valmis lähtemään kotiin...

välin kun toinen on lasten kanssa kotona? Yksi kauppalista, yksi ostoksilla kävijä. Vai oletteko te niin avuttomia, että tarvitsee koko perheen voimalla mennä kauppaan.....huh

Vierailija
20/26 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puhu ystäväsi kanssa puhelimessa samaan aikaan kun keräät ostoksia kärryyn. Ei mene aikaa perheeltä puheluusi. Miksi ylipäätään otat perheesi mukaan kauppaan jos et kuitenkaan kestä kimppashoppailua? Míehesi ja lapsesion turhaah tukkeena.