Miksi naiset pukeutuu baariin prostituoidun näköisiksi
Eikö sitä voi olla tyylikäs ja juhlava ilman että vesiraja näkyy ja että tissit on koko kansan nähtävillä?
Kommentit (145)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:59"]
Olen eri mieltä. Prostituoidut sen sijaan pukeutuvat naisen näköisesti.
[/quote]
Naiset tykkää esitellä itseään ja saada huomiota. Ja muutaman jälkeen ne on "rohkeita" :D
Samaa mieltä. Vituttaa nämä itseään halventavat naiset jotka vetävät muutkin sukupuolensa edustajat mukanaan.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:46"]
Järkkyä, että vielä aikuisetkin jaksaa huoritella ja tuomita toisiaan pukeutumisen perusteella. Mikä teitä häiritsee siinä? Jos joku käy baarissa tissit tiskillä niin sitten käy, itse en vain sellaista harrasta. Itse saattaisin pukeutua ulos mennessäni esimerkiksi näin
Ihan mielenkiinnosta, onko tämäkin jonkun mielestä prostituidun asu? :D
[/quote]
Tällasta tää on, naiset huorittelee ja lutkittelee täällä toisiaan minkä ehtii. Onneksi en tosielämässä ole tavannut yhtään alle 65-vuotiasta, joka kyttäisi toisten pukeutumisen siveellisyyttä.
Minusta asusi oli tyylikäs ja pukeudun itse vähän samaan tyyliin, mutta varmasti aina löytyy joku joka tukehtuu paheksuntaansa :D
[/quote]
Joo naiset saa ilmeisesti arvostella ja haukkua toisiaan, mut voi sitä miesparkaa joka tekee saman... Logiikka?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:15"]
Samaa mieltä. Vituttaa nämä itseään halventavat naiset jotka vetävät muutkin sukupuolensa edustajat mukanaan.
[/quote]
Huolestuttavaa, että ylläoleva kommentti on saanut paljon yläpeukkuja. Ettekö te osaa erottaa itseänne toisista ihmisistä? Minulle ei ole koskaan tullut mieleenkään, että joku prostituoitu (tai sen näköisesti pukeutuva) halventaisi minua naisena. En ole ajatellut, että väkivaltainen tai juopotteleva nainen edustaa minua, tai edes että elämässään menestynyt nainen tekee minusta paremman. Olen oma yksikköni; omat tekoni ja ajatukseni luovat minut.
Ihminen, joka uskoo toisen ihmisen tekojen kuvastavan itseään on manipuloitavissa ja syyllistettävissä. Tällainen ihminen menee mukaan massahysteriaan ja ryhtyy arvostelemaan muita, kun hänelle kerrotaan tiettyjen ominaisuuksien, tapojen tai vaatteiden (vaikkapa nyt "vesirajahameiden") olevan sopimattomia.
Ikävää, kuinka naiset puhuvat pahaa toisistaan pelkän pukeutumisen perusteella.
[/quote]
Me kaikki olemme ruohonjuuritasolla yksilöitä, mutta esimerkin voimaa ei pidä aliarvioida. Luulon, että nainen on olemassa miehelle, vahvistaminen on vahingollista kaikille naisille. Toinen esimerkki on nämä "yksi jätkistä" -naiset jotka ylpeilevät sillä etteivät tule naisten kanssa toimeen ja niputtavat naiset kotkottaviksi kanoiksi. Esimerkin voima on suuri. Yksilötasolla ja eri piireissä vaihtelua on varmasti, mutta katson asian suurempia suuntaviivoja.
On oltava sokea jos ei näe naisen asemaa sellaisena kuin se on. Se, että jossain älykköpiireissä naiset ovat tasa-arvoisia miesten kanssa, ei todellakaan päde kaikkialla. Tämä on joukkuepeliä, ei soolopeliä. Miesten rintama on paljon yhtenäisempi kuin naisten, koska naiset yrittävät "voittajien" joukkoon lyttäämällä kanssasisariaan tai seksin avulla.
Asiat eivät ole niin yksinkertaisia, että tässä olisi joku nyt ottanut jotain henkilökohtaisesti. Massahysterioiden maalailukaan ei vie asiaa järkevään suuntaan.
Sanon rumasti hyvää tarkoittavan asian; Tiedäthän mitä susta ajatellaan ja mitä sä edistät jos pukeudut noin.
-lainattu
Tähän pätee vanha fakta, kaikki naiset on huoria, hinnat vaan eroaa. 42 ikävuoteen mennessä tätä väitettä ei ole voitu näyttää vääräksi. Jokainen nainen on pohjimmiltaan huora.
[/quote]Kuhmosta päivää?
Pukeutuvat siksi, kun niin saa miehiltä helposti huomiota. Tuotako et ap tiennyt??
Jaa, en keskity baarissa muiden naisten ulkonäön kyttäämiseen ja ruotimiseen vaan tanssimiseen ja hauskanpitoon kavereideni kanssa.
Mukavaahan se on katsella rintavia ja seksikkäitä naisia. Onpahan jotain mitä esitellä. Riippulapaset ja syyläpillut ansaitsevatkin jäädä ilman munaa.
Tähän pätee vanha fakta, kaikki naiset on huoria, hinnat vaan eroaa. 42 ikävuoteen mennessä tätä väitettä ei ole voitu näyttää vääräksi. Jokainen nainen on pohjimmiltaan huora.
[/quote]Ja mies on AINA tarpeeksi tyhmä maksaakseen. Ei tyhmä ole se joka pyytää vaan se joka MAKSAA. Vedä kätees runkku ja häpee!!!!ps. ite olet huora. joka toista syyttää ite se on( vanha suomalainen sananlasku)ps2 Oliko äitisikin huora? niin varmaan sitten . Kurjaa sulle.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:52"]Mukavaahan se on katsella rintavia ja seksikkäitä naisia. Onpahan jotain mitä esitellä. Riippulapaset ja syyläpillut ansaitsevatkin jäädä ilman munaa.
[/quote]
miksi seksikkään pitää olla halpa?
Mitä ihmettä te mummelit ja vesirajanne ihan hyvän näkönen mekko on ja hyvä tuollaisiin tilanteisiin...
No itse en ainakaan mene baariin rohkeilemaan tai saamaan huomiota,vaan tapaamaan ystäviä.Vaatteissa mietin itseäni eli mitä haluan pistää päälle.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:09"]
Eikö sitä voi olla tyylikäs ja juhlava ilman että vesiraja näkyy ja että tissit on koko kansan nähtävillä?
[/quote]
Nyt heitit pahan. Jään mielenkiinnolla odottamaan vastauksia.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:52"]Mukavaahan se on katsella rintavia ja seksikkäitä naisia. Onpahan jotain mitä esitellä. Riippulapaset ja syyläpillut ansaitsevatkin jäädä ilman munaa. [/quote] miksi seksikkään pitää olla halpa?
[/quote]
Tekeekö mielestäsi rintavuus naisesta halvan???
Koska moni heistä ottaa rahaa maksuksi palveluistaan.
Naiset kuvittelevat sillä tyylillä olevan seksikkäitä ja tuntevat olonsa itsevarmaksi verrattuna siihen vieressä olevaan naiseen jolla on vaan "arki vaatteet" ja vähän meikkiä naamassa. Sitten kun ne naiset saavat miehen kiinni ja sänkyyn niin muutaman päivän päästä itkevät sitten keskustelupalstoilla kun yhden illan säädöstä ei kuulu mitään ja että miksi mies halusi tutustua jos ei tosissaan ollut. Harmi että sellaiset naiset jotka pukeutuvat kuin prostituoidut eivät tajua sitä että tulevat saamaan baarissa miehiltä sen "helppo nakki" leiman. Ja mies vähänkin koskettaa naista sitten huutavat baarissa että "mua ahdistellaan vaikka olen hyvin pukeutunut!" Joo tosi hyvin pukeutunut matkalla kohti maksavaa asiakasta.
Ne on aivopesty siihen. Katso vaan kaikkien poptähtien, mallien ja julkkisten kuvia. Niistä ne mallia ottaa. Uskovat, että sellaisia tosinaisten kuuluukin olla.
Kyllähän paljasta pintaa saa vähän näkyä. Joko sääriä tai vähän rintavakoa, mutta ei molempia samaan aikaan ;)