Kylläpä tuo Jippu on niin ihana!
Itse olen pitänyt hänestä siitä asti kun kuulin ensimmäisen kerran kappaleen "enkelten kaupunki". Tekee hienoa musiikkia ja on mielenkiintoinen persoona. Sitä en ymmärrä miksi niin monet vihaavat häntä? Kateus?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:28"]
Ihan tavallinen heteromies ei kirjoittele vauvapalstalle.
[/quote]
Vai ei..tääl ei muita enää nykyään olekaan kuin äijiä..
[/quote]
Y-kromosomi ei vielä takaa, että on tavallinen hetero.
Elisabeth Taylorilla oli esimerkiksi vastaavia tarpeita miehen suhteen. Eli etsitään miestä joka näyttää kaapin paikan ja sitten lapsinainen voi kapinoida tätä vastaan. Johtuu ihan epävakaasta ja turvattomasta isäsuhteesta. Ei varmaan kannata ketään syyttää näistä kipuiluista. Harmi vaan, että media käyttää huonossa tilanteessa olevia ihmisiä hyväkseen ja moninkertaistaa & ottaa lauseet irti asiayhteyksistä. n31
Tai sitten kyseessä on vain suuntautuneisuus siinä missä transuilu tai homoilukin. Ei näihin aina tarvita Zygmunt Freudia apuun.
JEZUZ. Anna mulle voimaa kestää siiderivalaita. En minäkään miehenä ole yhtään kateellinen ceekille. Eix yeah? No jos oikein harmittaa niin alkakaa dietille niin voitte joskus saavuttaa edes osan Jipun sex appealista. ap.
Voisin lyödä miljoonasta vetoa että seesteinen elämä ei kestä kauaa. Olisko keväällä jo ero vireillä. Tulee naispuolinen mäkihyppääjä mieleen tai ainakin suurenluokan draamaqueen.
Epävakaa häsöttäjä, joka puhuessaan veuhtoo eestaas ja tulee ihmisten rinnuksille jotenkin. Pimahtaneen oloinen samaan tapaan kuin muinoin Arvostele mun illallinen-akka, joka huusi jotain juomalauluja.
Kateutta se on kun Jipulla menee hyvin. Monet toivovat että menisi huonosti. Nämä samat jotka kyttäävät jonkun Tuksun elämää.
Jussi Parviainen kertoi panneensa Jippua takaapäin, vetäen häntä samalla hiuksista.
En epäile kertomusta.
Jippu kertoi haastattelussa rakastavansa Jeesusta ja panemista. ap.
Oon nähny Jipun joululevymainoksia, mua jaksaa aina hätkähdyttää kuinka kaunis hän on
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:02"]
Oon nähny Jipun joululevymainoksia, mua jaksaa aina hätkähdyttää kuinka kaunis hän on
[/quote]
Eihän ole.
Hullu ämmä, haukku Jussi Lammenkin laulussaan
Jotkut Jipun lausunnot ovat vain niin älyttömiä, haluaa mm. miehen, joka komentaa "Turpa kiinni ja keitä kahvia!". Miksi ihmeessä?! Kun tällaisia päästöjä tulee julkisuuteen, tietty osa miehistä saa taas vettä myllyynsä ja yleistää, että tällaista ne kaikki naiset oikeasti haluavat. Musiikista en tiedä mitään, mutta kunpa olisi hiljaa edes silloin, kun ei esiinny.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 13:48"]
Itse olen pitänyt hänestä siitä asti kun kuulin ensimmäisen kerran kappaleen "enkelten kaupunki". Tekee hienoa musiikkia ja on mielenkiintoinen persoona. Sitä en ymmärrä miksi niin monet vihaavat häntä? Kateus?
[/quote]
Terve Jippu!
Olen itse asiassa ihan tavallinen heteromies joka nauttii katsellessaan kauniita ja lahjakkaita naisia. ap.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:04"]
Hullu ämmä, haukku Jussi Lammenkin laulussaan
[/quote]
Ja päinvastoin?
Jipussa on kiehtova yhdistelmä kovuutta ja pehmeyttä. ap.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:28"]
[/quote]
Vai ei..tääl ei muita enää nykyään olekaan kuin äijiä..
[/quote]
Ja äiJät tunnistaa siit et ne kirjottaa puhe kielt...