Miksi naiset pukeutuu baariin prostituoidun näköisiksi
Eikö sitä voi olla tyylikäs ja juhlava ilman että vesiraja näkyy ja että tissit on koko kansan nähtävillä?
Kommentit (145)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:11"]
Mä oon käytännössä aina kulkenut baareissa farkuissa ja t-paidassa tai topissa, ei mitään tissienesittelymalleja nekään. T. Ilmeisesti ikuisen baaripukeutumustaidoton 36 v
[/quote]
Jos m28:n etumus ei pullota, olet pukeutunut väärin :D Hän pitää näkemästään jos paljastat vartaloa. Mutta jos et paljasta, olet varmaankin ruma.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:46"]
Järkkyä, että vielä aikuisetkin jaksaa huoritella ja tuomita toisiaan pukeutumisen perusteella. Mikä teitä häiritsee siinä? Jos joku käy baarissa tissit tiskillä niin sitten käy, itse en vain sellaista harrasta. Itse saattaisin pukeutua ulos mennessäni esimerkiksi näin
Ihan mielenkiinnosta, onko tämäkin jonkun mielestä prostituidun asu? :D
[/quote]
Tällasta tää on, naiset huorittelee ja lutkittelee täällä toisiaan minkä ehtii. Onneksi en tosielämässä ole tavannut yhtään alle 65-vuotiasta, joka kyttäisi toisten pukeutumisen siveellisyyttä.
Minusta asusi oli tyylikäs ja pukeudun itse vähän samaan tyyliin, mutta varmasti aina löytyy joku joka tukehtuu paheksuntaansa :D
[/quote]
Oliko tässä ketjussa teidän mielestä muka kyse tuollaisesta pukeutumisesta?
[/quote]
No justhan koko edellinen sivu jankattiin että yksi ruumiinosa pitää valita ja vain se saa näkyä tai muuten on halvan horon näköinen. Tuossa näkyy olkapäät ja sääret sekä puoli reittä, eli baariasupoliisien mukaan prostituoidun asu :D
m28 taitaa olla av:n uusi idiootti.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:59"]
Tähän pätee vanha fakta, kaikki naiset on huoria, hinnat vaan eroaa. 42 ikävuoteen mennessä tätä väitettä ei ole voitu näyttää vääräksi. Jokainen nainen on pohjimmiltaan huora.
[/quote]
Täältä komppi yli 50 ikävuoden kokemuksella.
[/quote]
Jos nainen osallistuu sanotaanko vaikka kodinhoidolla ja sosiaalisten suhteiden ylläpidolla parisuhteen hyvinvointiin kun taas mies osallistuu käymällä töissä, on nainen huora? Raha on vain yksi vaihdannon välineistä. Myös huolenpito ja viitsiminen ovat sitä. Ja seksiä harrastavat molemmat. Molemmat saavat ja antavat.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:46"]
Järkkyä, että vielä aikuisetkin jaksaa huoritella ja tuomita toisiaan pukeutumisen perusteella. Mikä teitä häiritsee siinä? Jos joku käy baarissa tissit tiskillä niin sitten käy, itse en vain sellaista harrasta. Itse saattaisin pukeutua ulos mennessäni esimerkiksi näin
Ihan mielenkiinnosta, onko tämäkin jonkun mielestä prostituidun asu? :D
[/quote]
Tällasta tää on, naiset huorittelee ja lutkittelee täällä toisiaan minkä ehtii. Onneksi en tosielämässä ole tavannut yhtään alle 65-vuotiasta, joka kyttäisi toisten pukeutumisen siveellisyyttä.
Minusta asusi oli tyylikäs ja pukeudun itse vähän samaan tyyliin, mutta varmasti aina löytyy joku joka tukehtuu paheksuntaansa :D
[/quote]
Oliko tässä ketjussa teidän mielestä muka kyse tuollaisesta pukeutumisesta?
[/quote]
No justhan koko edellinen sivu jankattiin että yksi ruumiinosa pitää valita ja vain se saa näkyä tai muuten on halvan horon näköinen. Tuossa näkyy olkapäät ja sääret sekä puoli reittä, eli baariasupoliisien mukaan prostituoidun asu :D
[/quote]
ei oo horomainen asu, mutta ei kyllä tyylikäskään.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:16"]
m28 taitaa olla av:n uusi idiootti.
[/quote]
Oletko sinä se vanha? :) m28
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:16"]
[/quote]
Niin.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:42"]
onko jossai määritelty prostituoidun pukeutuminen?ja miksi esim nätit ja nuoret naiset sais oukeutua paljastavasti? ja miten se on keneltäkää pois?
[/quote]
Prostituoidun pukeutuminen on aivan eri asia, kuin nuorten ja nättien neitokaisten baaripukeutuminen. Av-mammat tämän tietävät, mutta yrittävät lytätä kateuksissaan nuoria viehättäviä naisia. Paljastaisivat kyllä itsekin, jos olisi mitä paljastaa. Ei ole keneltäkään pois, vaan itse ainakin todella nautin tuollaisesta silmän ilosta! Uskon myös, että naiset nauttivat näyttäessään hyvältä. :) M28
[/quote]
Kyllä sun riisuva katse ja kuola suupielessä on huomatu. Siksipä en esittelekän sulle mun vartaloa.
[/quote]
Ainiin joo unohdin, että mies joka pitää viehättävien naisten katselusta onkin automaattisesti kuolaava pervo.. Vähän veikkaan kanssa, että sun on parempi olla esittelemättä vartaloasi ollenkaan.. ;) M28
[/quote]
Kyllä sä kieltämättä just siltä kuulostat. Kyllä mäkin saatan tollasesta pukeutumisesta baarissa kaverilla sanoa että "oho, katsos tuota", mutta syynä ei ole ihailu. Ehkäpä habitukseltaan samanhenkiseltä näyttävät naiset vaan kiinnostavat ihmisiä useimmiten.
M27
[/quote]
Sul on vielä jonkin matkaa uskottavasti miehenä esiintymiseen! XD
Mä oon käytännössä aina kulkenut baareissa farkuissa ja t-paidassa tai topissa, ei mitään tissienesittelymalleja nekään. T. Ilmeisesti ikuisen baaripukeutumustaidoton 36 v
[/quote]
Jos m28:n etumus ei pullota, olet pukeutunut väärin :D Hän pitää näkemästään jos paljastat vartaloa. Mutta jos et paljasta, olet varmaankin ruma.
[/quote]
No johan sä nyt otit ittees.. Miten yhden tuntemattoman palstalaisen kommentit voi kismittää noin paljon? Itsetunto kunnossa? m28
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:14"]
[/quote]
[/quote]
No johan sä nyt otit ittees.. Miten yhden tuntemattoman palstalaisen kommentit voi kismittää noin paljon? Itsetunto kunnossa? m28
[/quote]
en ole tuo jolle kommentoit, mutta tuollaiset vanhat sedät vois kieltää.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:21"]
onko jossai määritelty prostituoidun pukeutuminen?ja miksi esim nätit ja nuoret naiset sais oukeutua paljastavasti? ja miten se on keneltäkää pois?
[/quote]
Prostituoidun pukeutuminen on aivan eri asia, kuin nuorten ja nättien neitokaisten baaripukeutuminen. Av-mammat tämän tietävät, mutta yrittävät lytätä kateuksissaan nuoria viehättäviä naisia. Paljastaisivat kyllä itsekin, jos olisi mitä paljastaa. Ei ole keneltäkään pois, vaan itse ainakin todella nautin tuollaisesta silmän ilosta! Uskon myös, että naiset nauttivat näyttäessään hyvältä. :) M28
[/quote]
Kyllä sun riisuva katse ja kuola suupielessä on huomatu. Siksipä en esittelekän sulle mun vartaloa.
[/quote]
Ainiin joo unohdin, että mies joka pitää viehättävien naisten katselusta onkin automaattisesti kuolaava pervo.. Vähän veikkaan kanssa, että sun on parempi olla esittelemättä vartaloasi ollenkaan.. ;) M28
[/quote]
Kyllä sä kieltämättä just siltä kuulostat. Kyllä mäkin saatan tollasesta pukeutumisesta baarissa kaverilla sanoa että "oho, katsos tuota", mutta syynä ei ole ihailu. Ehkäpä habitukseltaan samanhenkiseltä näyttävät naiset vaan kiinnostavat ihmisiä useimmiten.
M27
[/quote]
[/quote]
Naurahdin. Pitänee jatkaa harjoittelua. Ehkä minusta vielä joskus tulee tosi tyäukko kjeh kjeh
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:14"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:11"] Mä oon käytännössä aina kulkenut baareissa farkuissa ja t-paidassa tai topissa, ei mitään tissienesittelymalleja nekään. T. Ilmeisesti ikuisen baaripukeutumustaidoton 36 v [/quote] Jos m28:n etumus ei pullota, olet pukeutunut väärin :D Hän pitää näkemästään jos paljastat vartaloa. Mutta jos et paljasta, olet varmaankin ruma. [/quote] No johan sä nyt otit ittees.. Miten yhden tuntemattoman palstalaisen kommentit voi kismittää noin paljon? Itsetunto kunnossa? m28 [/quote] en ole tuo jolle kommentoit, mutta tuollaiset vanhat sedät vois kieltää.
[/quote]
Ei muuta kun kieltämään sitten. m28
Minusta suomalaisten naisten baaripukeutuminen on kyllä aika maltillista siihen verrattuna, mitä näkee muualla. Ehkä nämä kommentoijat eivät sitten ole juurikaan reissanneet. Vähemmistönä Suomessa tuntuu olevan nämä vesirajahame- ja piikkikorkoviritelmät ja enemmistönä farkut, toppi ja ballerinat tms. järkevät kengät, ihan säänkin takia. Suomalaiset naiset käyttävät tosi vähän hameita ja mekkoja. Tämä keskustelu on sikälikin mielenkiintoinen, että jatkuvasti saa lukea, kuinka suomalainen nainen ei osaa eikä halua näyttää naiselta...
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
M27
[/quote]
[/quote]
Naurahdin. Pitänee jatkaa harjoittelua. Ehkä minusta vielä joskus tulee tosi tyäukko kjeh kjeh
[/quote]
Hyvin mahdollista. Voit aloittaa vähentämällä Ylilaudalla pyörimistä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:48"]
Voi teitä pohjoismaalaisia, luterilaisia puritaaneja.
[/quote]
Sambakarnevaalien tissi-peppuravistelut ei sovi suomeen. Suomessa vastaava merkitsee eri asiaa kuin jossain muualla. Kulttuurieroja.
[/quote]
Elämäniloa merkitsee, joka puolella. Mutta sitähän me ei tänne haluta. Me ei haluta pitää hauskaa, me halutaan pitää ikävää.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:25"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sä olet yksilönä yhdentekevä, mutta mä haluan sanoa vastalauseen tuolle seksualisoimiselle ja naisten esineellistämiselle. Sä olet osuva ryhmäsi edustaja ja sopivasti paikalla. Mä itse olen saanut olla aivan tarpeeksi sun kaltaisten pervojen kuolattavana ja painettavana pelkäksi pumpattavaksi barbaraksi.
Elämässäni ikinä en ole seksillä palkinnut teitä drinkeillä lahjovia ja kaula-aukkoa tuijottavia limanuljaskoita. Mua vituttaa, että oikeasti nainen jputuu katsomaan mitä päälleen pukee jos ei halua että sinä ja sun kaverit ole heti kuolaamassa ja keskittymässä pakaroihin eikä siihen mitä mä sanon. Vittu hyi.
Sitäpaitsi, arvon ikätoveri, sä olet liian vanha noin pinnallisiin ajatuksiin.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:29"]
Minusta suomalaisten naisten baaripukeutuminen on kyllä aika maltillista siihen verrattuna, mitä näkee muualla. Ehkä nämä kommentoijat eivät sitten ole juurikaan reissanneet. Vähemmistönä Suomessa tuntuu olevan nämä vesirajahame- ja piikkikorkoviritelmät ja enemmistönä farkut, toppi ja ballerinat tms. järkevät kengät, ihan säänkin takia. Suomalaiset naiset käyttävät tosi vähän hameita ja mekkoja. Tämä keskustelu on sikälikin mielenkiintoinen, että jatkuvasti saa lukea, kuinka suomalainen nainen ei osaa eikä halua näyttää naiselta...
[/quote]
Juu täähän se ois. Paradoksaalisesti feministit ovat pilanneet Suomen, niin että naiset näyttävät miehiltä, mutta samanaikaisesti naisilta näyttävät miehet ovat huoria, koska jokaisessa naisessa asuu huora tämän ketjun mukaan. Mutta niin katkerot argumentoivat.
t. joskus viä tyäukko 27
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:48"]
Voi teitä pohjoismaalaisia, luterilaisia puritaaneja.
[/quote]
Sambakarnevaalien tissi-peppuravistelut ei sovi suomeen. Suomessa vastaava merkitsee eri asiaa kuin jossain muualla. Kulttuurieroja.
[/quote]
Elämäniloa merkitsee, joka puolella. Mutta sitähän me ei tänne haluta. Me ei haluta pitää hauskaa, me halutaan pitää ikävää.
[/quote]
Kyllä mä sulle hyvän vitsin kertoisin jos tavattais. Siihen ei tarvita seksiä tihkuvaa mekkoa.
Mulla juhlapukeutumisessa yleensäkin sääntönä se, että jos helma on lyhyehkö, mekon pitää olla peittävä yläosasta ja taas jos hieman paljastavampi yläosasta (esim. olkaimeton), pitää helmassa olla mittaa hieman enemmän. Katastrofin ainekset kasassa, jos mekko on paljastava yläosasta ja helmasta lyhyt. Vaikka olisi koko maapallon seksikkäin vartalo, niin sellainen asu on mauton. Toki ei ole mun asia lähteä kenenkään pukeutumista baarissa tai muuallakaan kommentoimaan, mutta itse en päälleni laittaisi.
Olen myös huomannut, että tietyn tyyliset vaatteet päällä saa tietynlaista huomiota osakseen. Monet yhden yön jutun kalajastelijat iskevät silmänsä niihin tyrkkyihin tyttöihin - ihmekö tuo.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:59"]
Tähän pätee vanha fakta, kaikki naiset on huoria, hinnat vaan eroaa. 42 ikävuoteen mennessä tätä väitettä ei ole voitu näyttää vääräksi. Jokainen nainen on pohjimmiltaan huora.
[/quote]
Täältä komppi yli 50 ikävuoden kokemuksella.