Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pukeutuu baariin prostituoidun näköisiksi

Vierailija
02.01.2015 |

Eikö sitä voi olla tyylikäs ja juhlava ilman että vesiraja näkyy ja että tissit on koko kansan nähtävillä?

Kommentit (145)

Vierailija
101/145 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu "paljastavasti"=huomiota miehiltä/paheksuvilta naisilta. Pukeudu "tyylikkäästi"=huomiota muilta naisilta/ei huomiota keltään. Vaikeaa?

Vierailija
102/145 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:36"]Pukeudu "paljastavasti"=huomiota miehiltä/paheksuvilta naisilta. Pukeudu "tyylikkäästi"=huomiota muilta naisilta/ei huomiota keltään. Vaikeaa?
[/quote]
tyylikkäästi pukeutumalla saa kyllä miehiltä huomiota. Kyseisten miesten taso onkin sitten parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/145 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:36"]

Pukeudu "paljastavasti"=huomiota miehiltä/paheksuvilta naisilta. Pukeudu "tyylikkäästi"=huomiota muilta naisilta/ei huomiota keltään. Vaikeaa?

[/quote]

Ketäs sä yrität tällä provota, miehiä vai naisia?

Vierailija
104/145 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa missää kukkii elähtäneiden 100kg av-mammojen kommentit ja aloitukset. Saahan sitä toki kade olla

Vierailija
105/145 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:39"]Huomaa missää kukkii elähtäneiden 100kg av-mammojen kommentit ja aloitukset. Saahan sitä toki kade olla
[/quote]
Kateellinen halvalta näyttämisestä? :D

Vierailija
106/145 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:48"]

Voi teitä pohjoismaalaisia, luterilaisia puritaaneja.

[/quote]

Sambakarnevaalien tissi-peppuravistelut ei sovi suomeen. Suomessa vastaava merkitsee eri asiaa kuin jossain muualla. Kulttuurieroja.

[/quote]

Elämäniloa merkitsee, joka puolella. Mutta sitähän me ei tänne haluta. Me ei haluta pitää hauskaa, me halutaan pitää ikävää.

[/quote]

Puhu vain omasta puolestasi.

Vierailija
107/145 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:39"]

Huomaa missää kukkii elähtäneiden 100kg av-mammojen kommentit ja aloitukset. Saahan sitä toki kade olla

[/quote]

No kumpi sä oot? Läski vai tyrkky?

Vierailija
108/145 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:36"]

[/quote]

Ketäs sä yrität tällä provota, miehiä vai naisia?

[/quote]

Itsetarkoituksellisesti en ketään. Jos totuus jotain provosoi, niin sukupuolensa ei minua kiinnosta.

Vierailija
109/145 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:36"]Pukeudu "paljastavasti"=huomiota miehiltä/paheksuvilta naisilta. Pukeudu "tyylikkäästi"=huomiota muilta naisilta/ei huomiota keltään. Vaikeaa? [/quote] tyylikkäästi pukeutumalla saa kyllä miehiltä huomiota. Kyseisten miesten taso onkin sitten parempi.

[/quote]

Word.

Vierailija
110/145 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:36"]Pukeudu "paljastavasti"=huomiota miehiltä/paheksuvilta naisilta. Pukeudu "tyylikkäästi"=huomiota muilta naisilta/ei huomiota keltään. Vaikeaa? [/quote] tyylikkäästi pukeutumalla saa kyllä miehiltä huomiota. Kyseisten miesten taso onkin sitten parempi.

[/quote]

Eli kuten jo aiemmin totesin, niin kaikki voittavat. m28

Vierailija
111/145 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:59"]

Tähän pätee vanha fakta, kaikki naiset on huoria, hinnat vaan eroaa. 42 ikävuoteen mennessä tätä väitettä ei ole voitu näyttää vääräksi. Jokainen nainen on pohjimmiltaan huora.

[/quote]

Eivät aivan kaikki. Miehet sen sijaan ovat seksin ostajia ihan vapaaehtoisesti. Järkevälle, omillaan toimeentulevalle naiselle on turha rahaa, koruja, kukkia tai muuta vastaavaa tyrkyttää. Itse maksetaan ravintolalaskummekin.

Vierailija
112/145 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:59"]

Tähän pätee vanha fakta, kaikki naiset on huoria, hinnat vaan eroaa. 42 ikävuoteen mennessä tätä väitettä ei ole voitu näyttää vääräksi. Jokainen nainen on pohjimmiltaan huora.

[/quote]

Eivät aivan kaikki. Miehet sen sijaan ovat seksin ostajia ihan vapaaehtoisesti. Järkevälle, omillaan toimeentulevalle naiselle on turha rahaa, koruja, kukkia tai muuta vastaavaa tyrkyttää. Itse maksetaan ravintolalaskummekin.

[/quote]

Yleensä, kun seuratta ravintolassa asioidaan. 

Vierailija
113/145 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se vähän riipu baaristakin? Nuorten suosimissa baareissa varmasti erilainen pukeutumistyyli, kuin vanhempien suosimissa. Mikä järki pukeutua "säkkiin" lihatiskeillä miehiä jahdatessa? Tai "laadukkaammassa" baarissa "roiskeläppään"? Eikö suomalaisilla naisilla oikeasti ole tilannetajua pukutumisen suhteen lainkaan?

Vierailija
114/145 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ettii jotain hyvää sänkykumppania sieltä? Kyllähän naisillakin on halut. Ja yleensä miehiltä saa seksiä pukeutumalla seksikkäästi ellen aivan väärässä ole :D

Vierailija
115/145 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo... itse olen pitänyt rajaa siinä, että kun alkaa näyttää säännöllisesti sen Lemmi, kosi, vältä - ohjelman pahimmilta brittiteineiltä (tiedättehän: sähkömiehen teippiä toppina, mekkoja, joiden kangasmenekki on sama kuin pienellä tiskirätillä, kolme litraa meikkiä ja se huurrettu varmuudeksi vielä hiuslakalla...), kannattaa ehkä pyytää ammattilaiselta apua. Joko stylistiltä tai psykologilta.

Olen kyllä nähnyt aika harvoin aivan täysin överiksi vedettyä pukeutumista. Pahin on varmaankin se, että naisen minimekon helma oli korkeammalla kuin sukkahousujen hieman alemmas valahtanut haarakiila. Itsellänikin oli tyylikokeiluni aikana, kun olin hoikimmillani (innostuin hieman liikaa, kun kerrankin oli kiva katsoa peiliin :) ), mutta nykyään pukeudun aika hillitysti baariin. Ja haluaisin kyllä uskoa, että minulla on mahdollisuus saada ihailevia katseita miehiltä ilman shokeeraamistakin.

Vierailija
116/145 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:22"]

No joo... itse olen pitänyt rajaa siinä, että kun alkaa näyttää säännöllisesti sen Lemmi, kosi, vältä - ohjelman pahimmilta brittiteineiltä (tiedättehän: sähkömiehen teippiä toppina, mekkoja, joiden kangasmenekki on sama kuin pienellä tiskirätillä, kolme litraa meikkiä ja se huurrettu varmuudeksi vielä hiuslakalla...), kannattaa ehkä pyytää ammattilaiselta apua. Joko stylistiltä tai psykologilta.

Olen kyllä nähnyt aika harvoin aivan täysin överiksi vedettyä pukeutumista. Pahin on varmaankin se, että naisen minimekon helma oli korkeammalla kuin sukkahousujen hieman alemmas valahtanut haarakiila. Itsellänikin oli tyylikokeiluni aikana, kun olin hoikimmillani (innostuin hieman liikaa, kun kerrankin oli kiva katsoa peiliin :) ), mutta nykyään pukeudun aika hillitysti baariin. Ja haluaisin kyllä uskoa, että minulla on mahdollisuus saada ihailevia katseita miehiltä ilman shokeeraamistakin.

[/quote]

Tuommoisia en ole Suomessa itse nähnyt koskaan. Ei Suomessa kovin usein muutenkaan täysin yliampuvaa baaripukeutumista näe. Joissain eurooppalaisissa bilekeskuksissa kyllä on ollut aika härskejä asuvalintoja. Kuulunee niissä asiaan.

Vierailija
117/145 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:15"]

Samaa mieltä. Vituttaa nämä itseään halventavat naiset jotka vetävät muutkin sukupuolensa edustajat mukanaan.

[/quote]

Huolestuttavaa, että ylläoleva kommentti on saanut paljon yläpeukkuja. Ettekö te osaa erottaa itseänne toisista ihmisistä? Minulle ei ole koskaan tullut mieleenkään, että joku prostituoitu (tai sen näköisesti pukeutuva) halventaisi minua naisena. En ole ajatellut, että väkivaltainen tai juopotteleva nainen edustaa minua, tai edes että elämässään menestynyt nainen tekee minusta paremman. Olen oma yksikköni; omat tekoni ja ajatukseni luovat minut.

Ihminen, joka uskoo toisen ihmisen tekojen kuvastavan itseään on manipuloitavissa ja syyllistettävissä. Tällainen ihminen menee mukaan massahysteriaan ja ryhtyy arvostelemaan muita, kun hänelle kerrotaan tiettyjen ominaisuuksien, tapojen tai vaatteiden (vaikkapa nyt "vesirajahameiden") olevan sopimattomia.

Ikävää, kuinka naiset puhuvat pahaa toisistaan pelkän pukeutumisen perusteella.

Vierailija
118/145 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on kirvottanu paljon keskustelua puolin ja toisin. Ite en oo baari-ihmisiä mutta ainakun on käyny oon saanu ihmetellä naisten pukeutumista. Otsikoin tahalteen tän raflaavasti. Unohin tän alotuksen aika nopeesti tämän tehtyäni kun rupesin hommaamaan muuta. Olen mies jos sitä tarvii mainita.
AP

Vierailija
119/145 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sitten? Miksi halveksut seksityöntekijää? Taidat olla lapsellinen

Vierailija
120/145 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:49"]Ja mitä sitten? Miksi halveksut seksityöntekijää? Taidat olla lapsellinen
[/quote]
En halveksi seksityöntekijöitä. Pidän heitä moraalittomina, mutta ihmisiä hekin ovat ja yhtä arvokkaita kuin muutkin. Suomessa tulisi sallia seksityö kunnolla pordelleja myöten ja sitä kuuluisi valvoa että työntekijöistä pidetään huoli. Nykyinen systeemi on huono jos työntekijä kohtaa esim väkivaltaa. Mutta silti pidän seksin myyntiä moraalittomana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme