Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhumylly pyörii Haltialan tilan ympärillä, työntekijöiden mukaan lopettamisesta tiedotettiin jo

Vierailija
19.08.2024 |

Haltialan kotieläintilan lopettamisen estämiseksi kerätään adressia. Adressilla on maanantaina 19. elokuuta kello kolmen jälkeen tarkastettuna yli 1400 allekirjoitusta.

Adressin taustalla on Helsingin Uutisten julkaisema uutinen, jossa väitetään, että Helsingin kaupunki suunnittelisi Haltialan kotieläintilan lopettamista.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010640056.html

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan vaan hiljaisesti lyödä pillit pussiin ja myydä maat grynderille kovaan hintaan. Pk-seudulla on kaikki myytävänä.

Vierailija
2/28 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnemäki haluaa pikaratikan Jumboon ja lentokentälle. Tarvii maata 50 000 asukkaan neukkuhelvettiin, jotta spora kannattaa ja moottoritie voidaan bulevardisoida Tammiston porteille asti. Luonnosta ja eläimistä viis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halutaan vaan hiljaisesti lyödä pillit pussiin ja myydä maat grynderille kovaan hintaan. Pk-seudulla on kaikki myytävänä.

Sinnemäki tuhoaa kaupunkia. 

Vierailija
4/28 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella masentavaa. Halpa mielenterveysvakuutus tommonen kosketus luontoon kaupunkilaisille

Vierailija
5/28 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella masentavaa. Halpa mielenterveysvakuutus tommonen kosketus luontoon kaupunkilaisille

Luuletko että vihreät välittää tuollaisesta? Helsinkiläisten hyvinvointi on vihreille vihan ja tuhon kohde.

Vierailija
6/28 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinnemäki haluaa pikaratikan Jumboon ja lentokentälle. Tarvii maata 50 000 asukkaan neukkuhelvettiin, jotta spora kannattaa ja moottoritie voidaan bulevardisoida Tammiston porteille asti. Luonnosta ja eläimistä viis.

Pikaratikka, pyöräbaana ja paljon tiiviisti rakennettuja betonihelvettitaloja. Se on vihreiden unelma. Luonto tuhotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunki kiistää alasajavansa tilan. Sen sijaan se etsii yksityistä tahoa joka ottaisi tilan hoitoonsa, koska tilan pitäminen ei ole kaupungin ydintoimintaa.

Tästä tulee heti mieleen, että kun yksityinen ostaa tilan, niin ei mene kauaa kun haetaan kaavamuutosta ja myydään koko helahoito gryndereille.

Vierailija
8/28 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinnemäki haluaa pikaratikan Jumboon ja lentokentälle. Tarvii maata 50 000 asukkaan neukkuhelvettiin, jotta spora kannattaa ja moottoritie voidaan bulevardisoida Tammiston porteille asti. Luonnosta ja eläimistä viis.

Pikaratikka, pyöräbaana ja paljon tiiviisti rakennettuja betonihelvettitaloja. Se on vihreiden unelma. Luonto tuhotaan.

Eihän karjaeläimiä saa enää pitää, vaan kaikkien on muututtava pakolla vegaaneiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/28 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Suviseurojen etkopaikka nykyään. Ovako vanhoillis- vai esikoislestadiolaisia? Karjulan  perilliset siis Lännentilalta Lumijoelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä lestadiolaiset siis vihreitä, koska sitä vihreyttä aiemmin tässä ketjussa niin manailtiin ja Sinnemäki koko kaupungin pilasi? 

Kertokaa turkulaiselle, en näistä niin tiedä, mutta kiinnostaa. 

Vierailija
12/28 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lessufirmat on boikotissa, eli turha täälläkään sitten käydä enää.

Vierailija
14/28 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö kaljaa ja tupakkaa?

 

Lestoille raha on Jumala

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinnemäki haluaa pikaratikan Jumboon ja lentokentälle. Tarvii maata 50 000 asukkaan neukkuhelvettiin, jotta spora kannattaa ja moottoritie voidaan bulevardisoida Tammiston porteille asti. Luonnosta ja eläimistä viis.

Pikaratikka, pyöräbaana ja paljon tiiviisti rakennettuja betonihelvettitaloja. Se on vihreiden unelma. Luonto tuhotaan.

Eihän karjaeläimiä saa enää pitää, vaan kaikkien on muututtava pakolla vegaaneiksi.

Tätä mietin, että miten voi olla luvallista pitää kotieläimiä häkeissä vain siksi, että ihmiset voisi niitä ihmetellä. Eläinten oikeuksien puolustajat, miksi ette toimi?

Vierailija
16/28 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän  kampanjan takana  taas  joku  lauri  ideologioineen  ja  agendoineen?  Parjausmylly  pyörimään. 

Vierailija
17/28 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinnemäki haluaa pikaratikan Jumboon ja lentokentälle. Tarvii maata 50 000 asukkaan neukkuhelvettiin, jotta spora kannattaa ja moottoritie voidaan bulevardisoida Tammiston porteille asti. Luonnosta ja eläimistä viis.

Pikaratikka, pyöräbaana ja paljon tiiviisti rakennettuja betonihelvettitaloja. Se on vihreiden unelma. Luonto tuhotaan.

Eihän karjaeläimiä saa enää pitää, vaan kaikkien on muututtava pakolla vegaaneiksi.

Tätä mietin, että miten voi olla luvallista pitää kotieläimiä häkeissä vain siksi, että ihmiset voisi niitä ihmetellä. Eläinten oikeuksien puolustajat, miksi ette toimi?

Siksi  että  häkin  ulkopuolella  ne  ovat  turvattomia ja  uhan alaisia.  Lehmä ja  lammas ym.  ovat  domestikoituneita, eivät  enää  villejä.  Eläin  menettää  hämmästyttävän pian  sen selviytymismoodinsa  villinä,  saati  sukupolvien  jalosteena. 

Vierailija
18/28 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako  siellä  nyt  luvan  käydä  vai ei? Mitä ateistiagentit  sanoo? 

Vierailija
19/28 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lestadiolaisten Lännentila osti Haltialan

https://www.hel.fi/fi/uutiset/haltialan-konseptikilpailun-voitti-lannen…

No, eipä tarvitse sinne mennä

Vierailija
20/28 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinnemäki haluaa pikaratikan Jumboon ja lentokentälle. Tarvii maata 50 000 asukkaan neukkuhelvettiin, jotta spora kannattaa ja moottoritie voidaan bulevardisoida Tammiston porteille asti. Luonnosta ja eläimistä viis.

Pikaratikka, pyöräbaana ja paljon tiiviisti rakennettuja betonihelvettitaloja. Se on vihreiden unelma. Luonto tuhotaan.

Eihän karjaeläimiä saa enää pitää, vaan kaikkien on muututtava pakolla vegaaneiksi.

Tätä mietin, että miten voi olla luvallista pitää kotieläimiä häkeissä vain siksi, että ihmiset voisi niitä ihmetellä. Eläinten oikeuksien puolustajat, miksi ette toimi?

Missä ihmeen  häkeissä, ei ne kanarialintuja  ole ? Meinaatko että vapaaksi kaupungille  pitäisi laskea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän