*** TAMMIMAMMAT *** vko 18 pe-su
Ajattelinpas tehdä uuden pinon loppuviikolle, jos tännekin sitä juttua tulisi vaikka alkuviikolla tuntuu olevan kovasti höpinää.. mutta eiköhän nyttenkin ole paljon piinailijoita joiden kuulumisia ois kiva lukea!
Kommentit (22)
Mutta eihän se mikään ihme ole, kun on näin mahtavat kelit!
Groove: Tulehan sitten heti kertomaan testin tulos :)
Tilasin niitä r-testejä, ja niiden pitäisi tulla tiistaina. Eli testailen varmaankin sitten keskiviikkona, hui! Tiedän, että silloin on vielä vähän aikaista (kp26), mutta tuskin pystyn hillitsemään itseäni... Toisen testin käytän vasta sitten, jos/kun ihan oikeasti on menkat myöhässä. Vähän jo jännittää, silleen mukavalla tavalla :)
-PP kp23/27-28
Hei vaan kaikille pitkästä aikaa!=) On ollu meitsiltä vähän hiljasta,koska viikko sitten la-su yön oksensin ja sunnuntain kärsin 38.8 asteen kuumeesta ja ma-ke olin vesiripulilla..jeejee.. että hauska vappu oli..;D
Torstaina kuitenkin voimat palautu ja mikä parasta mies alkoi mua ilman ehkäisyä niinkuin sovittu oli!!! Tosin luulen ettei mulle tuu ovista nyt tästä kierrosta ton taudin takia. Yleensä ovis on niin selvä ja nyt on vaan ihan pientä limaa. Mulla siis nyt kp 18 ja ovis yleensä kp19-20. kp 16 hommailtiin ja nyt meinaan illalla vielä miehen yllyttään petipuuhiin (hänelle en oviksista puhu, ettei mee fiilarit)..:)
Oli kyllä monet nyt siirtyneet helmikuisiin. Voi olla, että mä tuun myös perässä. Luulen tosiaan, että toi raju mahatauti vei ovikset mennessään. Tietääkö kukaan voiko olla mahdollista toi?
ahh..mies tuli just pikkumiehen luota..täytyy lopettaa ja yrittää kellistää mies sohvalle..;)
olipa taas muuten omanapanen viesti..noh seuraavalla kerralla enemmän..:)
Hyvää illanjatkoa!!
T: Daim yk1 ja kp 18/30