Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** TAMMIMAMMAT *** vko 18 pe-su

02.05.2008 |

Ajattelinpas tehdä uuden pinon loppuviikolle, jos tännekin sitä juttua tulisi vaikka alkuviikolla tuntuu olevan kovasti höpinää.. mutta eiköhän nyttenkin ole paljon piinailijoita joiden kuulumisia ois kiva lukea!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu ohi ja nyt voi keskittyä tulevaan ovikseen :)

Tää palsta ei meinannut mua taaskaan oikein päästää tänne.. rupeekohan jotenkin terrorisoimaan, että saisin ajatukseni muuhun, kun tässä tovi on vierähtänyt yrittäessä :D

Eli omaan napaan ei ihmeitä.. Ovista ootellessa, joskus viikon päästä voi olla vasta, mutta harjoitukset jo aloitettu ;) Rupee varmaan enemmän täälläkin taas viihtyyn, kun rupee tutkiin omaa kroppaansa ja jotain tapahtuukin, i hope!

En ottanut tähänkään kiertoon mitään apukeinoja, ajattelin tikuttelua, mutta jos sit joskus.. vielä koitetaan näin mututuntumalla. Musta kyllä tuntuu, että ollaan oltu liian ajoissa liikkeellä ja ovis oiskin ollu vasta kp 17-18.. No nyt täytyy pupuilla paljon ja mahd. pitkään!

Vasculille ja AnniHelenalle pahoittelut tädeistä, kyllä toivois jo teillekin plussaa!!

Ja onnittelut plussista, kimmi ja ketäs muita oli.. noffetus olikin plussannut ekana tammikuisista, ONNEA!

Emmuli kp 10/30 yk 10

Vierailija
2/22 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tautikin alkaa helpottaa. On ollu kyllä hirvee kaksviikkonen kuumeessa, päänsäryssä ja yskässä. Sain antibioottikuurin poskiontelontulehdukseen ja nyt alkaa virrat palautumaan kohdilleen.

ONNEA kaikille plussanneille. Toivon kaikille iloisia hetkiä testailun parissa. Jokohan sitä uskaltais itsekin testata huomenna....

-kolmekamua kp 27/28 yk 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sairastetaan edelleen. Kuumetta ollut jo 6 päivää. Olo alkaa kuitenkin tuntua jo vähän paremmalle, joten eiköhän tämä tauti nujerreta viikonlopun aikana. On kyllä vähän semmoinen olo, että tämän kuumeen takia saattoi mennä koko kierto harakoille. Se harmittaa, ja kovasti!

Ovis on ainakin varmuudella nyt ohi. Eiköhän se ollut silloin tiistaina. Nipukka on nimittäin noussut ylös ja on kova. Mulla se yleensä pehmenee ja laskeutuu vasta siinä vaiheessa, kun menkat on juuri alkaneet, joten mahdollista raskautta en siitä osaa etukäteen päätellä.

Yksi tyypillinen oire kyllä puuttuu, nimittäin rintojen arkuus. Monesti tulee heti oviksen jälkeen rinnat hieman kipeiksi menkkoihin saakka. Ihan varmasti en osaa sanoa, onko näin ollut joka kierrossa, mutta usein miten ainakin. Voihan olla, että kuumeen takia syödyt panadolit aiheuttaa arkuuden puuttumisen.

Suuren suuret pahoittelut Vasculille ja AnniHelen@lle tädin vierailusta :(

Kimmille onnea plussasta!

-Joie kp 18/25-27 dpo 3

Vierailija
4/22 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teinkin tossa jo eri aloituksen eilen tästä ja yhä vaan arveluttaa, kun niin haaleita viivoja antaa testeihin :/

Maanantaina koitan vielä yhden kerran ellei vuoto ala aiemmin, silloin on kp34/26-30 että jos se viiva olis jo silloin vahvempi...Joka kerta vessassa pelottaa kurkata pöksyihin ja paperia on pakko ihan varovasti hitaasti katsoa että näkyykö punaista...Greippimehua kyllä kiitän tästä plussasta paljolti, niin se oli syksylläkin että greippimehukierto antoi kunnon kananmunalimat ja tärpin :)

Vauvaksi, teillä on sama yk km:n jälkeen kun mikä meillä oli tähän kiertoon kun tärppäsi, jos sulle tulis sama tulos siis, että yk7 on hyvä enne, toivotaan!! :)

Kimmille onnea plussasta!!! =)

Mammmaa, mulla kans noiRFSUt näyttää aina negaa, onko noi sun kans niitä liuskoja mitä saa marketeista halvalla? Joku täällä kirjpoitti mulle että ne ei ole mitään herkkiä vaan jotain 25-50, että ei varmaan näytäkään mitään ennenkuin menkat on tyyliin 2 viikkoa myöhässä ;) Älä siis ollenkaan sen perusteella heitä kirvestä kaivoon vielä!!

AnniHelen@lle suuret pahoittelut tädistä, ei oo reilua ollenkaan :(

Shania, mietit tota testaamista, mä koitin kp27 milloin oli ehkä dpo11-12 mahdollisesti, ja sain Aconin 10 kasetilla roskishaamun 2,5h jälkeen testaamisesta :)

Että aika aikaista saattaa olla dpo12, mutta jos mulla vaan nousee hitaasti tuo hormoni, ja siksikin oon testannu aina aika ajoissa ekat, että ei mene negan myötä toivo kokonaan siihen kiertoon vaan voi aina nojata siihen että ei se ehkä oliskaan vielä näyttänyt :) Ja sitten testasin ehkä dpo12-13 uudestaan ja sain ihan haalean viivan testiajassa, sama toistui vielä oletetusti dpo14-15 kun koitin...

Oon kyl miettiny tota, että ihan kuin jostain oisin lukenu että dpo14 pitäisi jo näkyä hyvin raskaus jos on alkanut, että miksi mulla tuli silti vaan ihan vaalea viiva vielä kp30 jos pupuilut ja limat loppui kp15? :/ Toivottavasti sä saat sen plussan sieltä, koita vaan jollain herkällä jo dpo12 ja tuu hetiheti kertomaan!! Ja muista katsoa sitä tikkua myös vielä muutaman tunnin päästä jos ei heti alkuun tule viivaa ;)

Allergialääkkeistä oli juttua, mä oon meinannu että silmätippoja voisin käyttää jos oikein alkaa kutittamaan, ja niitähän voi tiputtaa nenäänkin =D Mutta täytyykin nyt sitten vielä katsoa mitä pakkausseloste sanoo raskaudenajan käytöstä, enpä ollu edes aatellu ennenku aloitte puhua :/

No, odotellaan ja katsellaan, paljon tsemppiä kaikille piinailijoille ja oviksenmetsästäjille!!

amber kp31/26-30 yk7, ehkä raskaana kuitenkin jo, mutta ei hajua mahdollisista raskausviikoista...

Vierailija
5/22 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä taas kerran koulutöitä tehdään ;) Todella tehokasta, kun viiden minuutin välein eksyy tänne...

ON: Ei mitään raportoitavaa. Paitsi että on tainnut hiiva/muu tulehdus iskeä :( Inhottavasti juilii.

Tästä kierrosta en osaa tärppiä odottaa, kun en sitä ovista löytänyt (vaikka käytin yhteensä 14 tikkua...). Eikä niitä ovisoireitakaan ilmaantunut missään vaiheessa. Tuskinpa enää näillä kp:llä ovuloin :(

Tälläistä täysin omanapaista tällä kertaa (tai siis tälläKIN kertaa). Pahoittelen! Nyt vaan on se aika, kun kaikki asiat pyörii (kirjaimellisesti) oman navan ympärillä. Piinaviikko alkoi...

-PP kp21/27-28

Vierailija
6/22 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis ohitettu kp 15, täytyy toivoa, että aktiivinen kp 13 riittäis. En ole tänne juuri kirjoitellut, pitää yrittää tässä kierrossa ajatella muitakin asioita, ettei pää ihan räjähdä!

PP, jos sulla on melko säännölliset kierrot ja normaalin oloiset vuodot, niin kyllä se ovis varmasti jossain vaiheessa tapahtuu, vaikkei sitä onnistuisi testeillä tai oireista bongaamaan. Hankaloittaa tietty ajoitusta, muttei estä onnistumista!

Hauskaa vapun jälkeistä viikonloppua kaikille!

syre kp 16/28-30, yk 3

Vierailija
7/22 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin flunssaisia oli täällä, kurjaa. :/ minäkin olen ollutjo muutaman päivän. Tänä aamuna oli niin kamala olo etten jaksanut lasten kanssa mennä ulos. Nyt vähän parempi olo kun nukuin pienten kanssa päikkärit. Pikaista paranemista flunssaisille!

Onneksi olkoon Amber4 ja toinenkin plussannut (en muista nicciä)! =) Jos en ole muistanut jo onnitella.

Omaa napaa: Ovista minäkin täällä odottelen, nyt vasta kp 10/26-30. Mutta ollaan jo pari kertaa harjoiteltu. Toivottavasti ensi viikolla on flunssa hieman parantunut.

Nyt täytyy mennä katsomaan mitä junnut kinastelee.

Kp 10/26-30, yk 9

Vierailija
8/22 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on alkanu ilmat lämpenemään oikein kunnolla!

Joku kyseli täällä tuossa ma-to-pinkassa allergialääkkeistä. Löysin tuolta teratologisesta tietopalvelusta tällaista tietoa:

" Mitä allergialääkkeitä raskauden ja imetyksen aikana voi käyttää? Voiko antihistamiineja käyttää turvallisesti?

Allergian hoitoon raskauden ja imetyksen aikana suositellaan ensisijaisesti paikallishoitolääkkeitä (nenäsumutteet, silmätipat). Nämä ovat paikallisten oireiden hoidossa yleensä yhtä tehokkaita kuin suun kautta otetut allergialääkkeet. Lisäksi paikallisesti annosteltuna lääkkeestä imeytyy vain vähäinen määrä verenkiertoon, jolloin sikiön altistus jää vähäiseksi, ja vastaavasti imetyksen aikana lääkemäärä maidossa jää mitättömän pieneksi.

Antihistamiinit eivät lääkeryhmänä näytä olevan selkeästi vahingollisia sikiön kehityksen kannalta. Jos antihistamiinia tarvitaan, eniten kokemusta on kertynyt loratadiinista ja setiritsiinistä. Molemmat lääkkeet ovat käyttökelpoisia myös imetyksen aikana. Pseudoefedriiniä sisältäviä valmisteita ei suositella ainakaan toistuvaan käyttöön. "

Itse joudun myös välillä käyttämään antihistamiinia ja olenkin nyt mietiskellyt, että mitenhän sen kanssa tekis, kun se kuulemma voi estää ovulaationkin. Pitänee käydä nasonexia hakemassa nenän tukkoisuuteen ainakin ja yrittää pärjätä sillä.

mammmaalle frsu.n testeistä, itse sain hailakan plussan viime viikolla keskiviikkona rfsu.n testiin, maanantaina herkkä testi näytti vielä negaa, mutta mullahan tuli täti sitten saman päivänä ku testasin plussan, eli se oli kemiallinen raskaus. Oon kuullu myös, ettei nuo olis kovin herkkiä, eli kannattaa testata vasta kun menkat kunnolla myöhässä. Sehän on myös aika yksilöllistä miten istukkahormonia kehittyy eli missä vaiheessa plussa tulee. Toivotaan, että plussaat bd!

Millä kiertopäivillä teillä alkaa vuoto lisääntymään? Mulla nyt menossa, kp9 ja vielä on aika kuivat paikat, ihan vähän vielä on tullu sellasta ruskeeta tuhrua (sori kuvaus!) Mietin, että miten lähellä ovulaatiota se vuoto alkaa lisääntymään? Söin aiemmin pillereitä, niin ei tietenkään tullu mitään kananmunalimoja ja ennen pillereitä en muista enää millon tuli minkäkinlaista vuotoa. Mietin vaan, että kun on niin kuivaa nyt, että jääköhän ovis välistä...

Tällasta pohdintaa tällä kertaa!

Hyvää vknlopun alkua kaikille! Toivotaan hyviä säitä, että päästään ulkoilemaan:)

Kitteni kp9/? yk2

Vierailija
9/22 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana päivä takana; aurinko paistanut, ulkona oltu paljon ja tehty samalla puutarhatöitä! Ihan hurjaa, että ollaan vasta toukokuun alussa :)

Kittenille: Mulla ei ole koskaan ollut mitään limoja ennen kuin aloitin tuon greippimehun juonnin. Ja tuon mehun ansiosta limoja tulee sitten vaikka joka päivä jos säännöllisesti juo, eli niiden perusteella ei taida voida ennustaa ovista ainakaan minun kohdalla.

Annu_81, kp (apua, mikä päivä tänään on??) ?/27, yk 4

Vierailija
10/22 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasculi ja AnniHelen@, suuret pahoittelut teille!

Amber04: Onnea plussasta, plussa se on haaleakin plussa! :)

Viime vuonna toukokuussa tulin raskaaksi, en pysty kuvittelemaan, että siitä on jo vuosi! Ehdin silloin ostaa jo äitiysvaatteitakin innoissani, kun en tajunnut ollenkaan, että voisi edes mennä pian kesken. No nyt tänään kaivoin niitä vaatteita vaatekaapista esille ja herkältähän se tuntui. Voi kun saisi pian iloita taas niistä ja ostaa vielä lisääkin. :)

Omaa napaa sen verran, että tänään on dpo 4 ja lämmöt on iloisesti nousseet. Tänään aloitan punaviinin juomisen, jos voisi mahdollisesti vaikuttaa kiinnittymiseen. Tiedä tuosta.

Plussaonnea meille kaikille!

Rizza kp 20/30, dpo 4, yk 25

http://www.fertilityfriend.com/home/1e46ee

Vierailija
11/22 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioin siis sinne kirjoittamani viestin tänne.

Moi kaikki!

Shania, mäkin veikkaisin et sulla on ollu ovis sillon kp 14.

Vacsulille täältäkin pahoittelut. :(

Ja plussanneille onnittelut! Amber, eiköhän se viiva siitä vielä vahvistu. :)

En oo pahemmin kirjotellut, mutta nyt on loppusuora alkanut niin tekee mieli kirjoittaa. Nyt on kp 21/25, dpo 9. Eilisestä lähtien on välillä tuntunut terävää nipistelyä kohdussa, eikä millään malta pitää mieltä kurissa, vaan miettii että beibikö se siellä tarraa kiinni. Noh, sen näkee pian.

Groove kp 21/25

Vierailija
12/22 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä odottamistahan tää vaan tuntuu olevan ...plääh.

Välillä sitä on ihan varma että nyt ollaan raskaana ja sit taas kaikki oireet häviää ja on ihan varma että ei ole tärpännyt. Silloin esikoista odottaessa kun tiesin että plussaan, oli niin paljon erilainen olo ja rinnat kipeät että testi vain vahvisti asian minkä jo teisin.

Jotain alavatsa tuntemuksia on ollut, paineen tunne ja vihlaisut. Varsinkin kun on pissarakko täys tai suoli niin silloin jomottaa alavatsaa. Mutta kun tisseissä ei tunnu miltään :((

Maanantaina pitäs alkaa menkat eli siihen odotan ja jos ei ala niin tiistaina testaan.

Sori kun nyt tuli vaan omaa napaa :(

@lise kp 32/32-33 yk1

Vierailija
13/22 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan en ehtinyt tammimammoissa viipyä, kun jo vapun päivän iltana tuli täti kylään :( Kierto jäi aika lyhyeksi (25) oiskohan jäänyt ovis kokonaan tulematta. Pahoittelut Vasculille, AnniHelen@lle ja muille vastaavassa tilanteessa oleville. Ei auta kun yrittää uudelleen.

Allergialääkkeistä oli puhetta. Mulle gynekologi sanoi, että nenäsumutteita ja silmätippoja voi käyttää ihan vapaasti kuten ketjussa jo aiemmin joku kirjoitti. Itse en ole vielä tarvinnut lääkkeitä ja esikoista odottaessa ja imettäessä hävisi siitepölyoireet kokonaan. Täytyy siis toivoa että raskautuu mahdollisimman nopeasti.

Minä poistun siis joukosta helmikuun puolelle, seuraava la olisi 5.2. Pidän peukkuja ettei tavata siellä teidän kanssa vaan odotatte onnellisesti tammivauvaa.

Hein@ kp 3/25-27

Vierailija
14/22 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään flunssa ei ole minulla onneksi niin paha, mutta mies valittaa että olisi tulossa kipeäksi...voih! :( No nyt on vasta kp 11 menossa, mutta kuitenkin.

Allergialääkkeistä: Kyllä minä olen ottanut tässä vauvayrityksen aikana allergialääkettä, mutta se on ollut tuota loratinia (vai mikä se oli?). Silloin olen ottanut kun oireet on olleet niin pahat että on ollut pakko ottaa. Ja raskauden aikanakin otin muutaman kerran. Ainakin neuvolassa sanottiin, että voi ottaa. Mutta varmaan ensi sijaisena tulee käyttää noita silmätippoja ja nenäsuihketta.

Omaa napaa (.): Ihmettelen vaan sitä kun ovislimat on muuttuneet vähän vesimäisiksi tänään. Eilen vielä oli ihan kunnon limat (sori aihe). Johtuiskohan siitä, että on puuahiltu ahkerasti ja sperma jotenkin muuttaisi liman koostumusta??? Niin, ja vähän myös kirvelee. Tänään sain ovistestiin lähes yhtä vahvat viivat, eli ei varmaan mene monta päivää kun plussa pamahtaa, siis ovisplussa. Ei kyllä huvita pahemmin alkaa " hommiin" , kun kirvelee. :/ Tänään en kyllä ajattellutkaan. Vai oliskohan ovis sitten aikaisemmin? Ainakin on jomottanut tänään kovasti oikealle puolelle (mutta kohdun nipukka on vielä ylhäällä. mutta vähän auki). Ja turvoksissa olen kuin mikäkin... . Ääh, en tiedä. Täytyy yrittää jos saisin miehen petipuuhiin vielä alkuviikosta, silloin ovis olisi lähempänä.

Mikähän minua vaivaa kun en pysty kun n. 3 kertaa puuhiin oviksen lähellä/aikaan...? Vanhuusko iskee?? :D Kohta tulee 34v. täyteen.

Mutta tässä kierrossa tuntuu, että olen tähän asti pystynyt olemaan stressaamatta tätä asiaa pahemmin. No, onhan tässä yritetty jo kohta 9 kk ja alkaa tökkimään tämä homma. Alussa sitä stressasi lähes joka kierrossa. No, sellaisia ajatuksia. :)

Mukavaa viikonloppua!! =)

kp 11/26-30, yk 9

Vierailija
15/22 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävitti taas kerran pitkän kirjoitukseni :(

Mutta ei minulla kyllä mitään oikeeta asiaa ollutkaan :) Aurinkoista viikonloppua kaikille!

-PP kp22/27-28

Vierailija
16/22 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kuumeeton päivä, jes!

Tänään pyöräillessä tuntui tosi kipeä nipistys jossain alavatsalla. Ei edes pyöräilty kovaa, kun esikoinenkin oli fillarilla liikenteessä. Sillä hetkellä mietin, että olisikohan se voinut olla kiinnittyminen? Jotkut kai senkin voi tuntea. No, ehkä se ei sitä ollut, mutta taas kerran huomasi, miten ajatukset pyörii sitkeästi vauva-asioiden ympärillä.

Pinkspinks: Nyt voisin jo melkein veikata sulle plussaa. Yhdellä kaverilla on kolmesti ollut hiivatulehdus ensimmäisenä " oireena" raskaudesta. Siis ennen plussaa.

Kitteni: Jostain lähteestä muistan lukeneeni, että elimistö valmistautuu ovulaatioon myös e-pillereiden aikana, vaikka ovulaatiota ei tapahdukaan. Eli ovislimat tulee silloinkin. Eli jos pillereiden aikanakin on ollut aika kuivaa, voisin kuvitella, että nytkään ei tule niin märkää. Se liman määrä on ihan yksilöllistä. Jotkut ei sitä huomaa ollenkaan ja joillakin se voi kestää vain hetken.

Itselläni märkäkausi kestää noin viikon, ja sen kyllä huomaa.

Se edellä mainitsemani lähde taisi olla tämä:

http://kutri.net/iblog/C1537542522/E313981955/index.html

Hein@lle pahoittelut tädistä!

-Joie kp 19/25-27 dpo 4?

Vierailija
17/22 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kovin pitkälti kirjoittaa, koska tunne että kone kadottaa kaikki tekstit... Oli sen verran vaikea edes päästä tänne saati kirjautua sisään... Taitaa muita vaivata sama ongelma, kun on niin hiljaista, vai viettääkö kaikki rauhallista sunnuntaipäivää ulkosalla auringossa kun on niin hiljaista!?!

Ensiksi, moni tuntuu pudonneen joukosta, pahoittelut kaikille ja uutta intoa ja onnea ensi kiertoon!!

ON: kp 14, mutta ei mitään tuntemuksia oviksesta. Tosin en kyllä olettanutkaan tunnistavani sitä, en koskaan ole ennenkään... Mutta mitäpä tuosta, joka ilta on nyt peittoa heiluteltu ihan vaan varalta...;) Mutta miten ihmeessä sitä jaksaa odotella vielä pari viikkoa, että tietää onko ollut onnea... En yhtään ihmettele, että piinaviikoksi tätä kutsutaan...

Meillä oli tänään puukökkä, ja olisin niin halunnut ilmoittaa olevani raskaana, että olisi säästynyt sitä kantelulta...=) Nyt ei auttanut kuin heilua mukana vaan...=)

Sofi kp14/28 yk1

Vierailija
18/22 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille, rutistuksia tädin yllättäneille tai muuten niitä tarvitseville.

ON: Takana pitkä viikonloppu mökillä miehen kanssa, osuivat sopivasti oviksen kanssa samaan aikaan :D. Olen oppinnut jopa aidosti tykkäämään greippimehusta, sehän maistuu jopa _hyvältä_! Mistä johtuen sitä onkin tullut litkittyä aika lahjakkaasti (kunnes sitten mokoma oli päässyt loppumaan mökkipaikkakunnan kaupasta, höh). Vaikka toiveet tärppäämisestä ovatkin korkealla, pelottaa onnistummeko. En uskalla edes ajatella, millainen joulukuusta voi pahimmillaan tulla, erityisesti päivästä, jolloin piti olla la. Tieto siitä, miten yleisiä km ovat ei oikeastaan lohduta, lähinnä vain pelottaa. Täytyy yrittää olla stressaamatta ja nauttiä näistä ihanista kesäisistä säistä.

-Christina kp 15/28-33

Vierailija
19/22 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin yllättämille ja tsemppiä piinailijoille.

Kiitos Joielle vastauksesta lima-pohdintoihin (kuulostipa " ihanalta" tuo lima-pohdinta)

ON:Täällä sitä vietellään vaan kuivia aikoja:D kp11 menossa ja ei oo kyllä vieläkään limat lisääntyny. Toisaalta, jos mulla on pitkänpuoleinen kierto, niin ku luulen, niin ehtiihän ne limat vielä tullakki. Greippimehua olen kyllä tunnollisesti juonut joka ilta, toivottavasti se auttaa...Täytyy nyt vaan toivoa, että ylipäätänsä ovuloin! Nyt sitten aloin miettiin, että pitäskö _sittenkin_ tilata ovistestejä! *Puuh* hankalaa välillä tämä kuumeileminen ja vauvan yrittäminen.

Nyt piinailijat niitä plussia ilmottelemaan!! ~~~~~plussapuhuri kaikille!!!!!

Kitteni kp11/? yk2

Vierailija
20/22 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljaista on.

Täällä kp 22/25 ja huomenna olisi testauksen aika. Kaks testiä on kaapissa, joista toisen käytän sitten vasta jos menkat myöhästyy. Oireita ei ole muutaku järkyttävän turvonnut maha, ja kohdussa nipistelyjä ja vihlontaa, ja rinnoissa tavanomaista särkyä. Niin ja sitten sellaista outoa leijumisen/huimauksen tunnetta on ollut, mutta se voi johtua jumissa olevista hartioista.

Mä sitten lopetin tällä viikolla kahvin juonnin toistuvien migreenien takia, eikä ole vielä päänsärkyjä näkynyt. Alkoi olla migreenejä parikin kertaa viikossa, mikä ei ollu kauheen kivaa. Tiedä häntä, ehkä sillä vois olla positiivisia vaikutuksia raskautumisenkin suhteen. Ei nyt kuitenkaan oo mitenkään varma olo, katsotaan mitä tuleman pitää.

Olipas omanapaista... Tsemppiä ovista odotteleville ja metsästäville! Testaako kukaan muu piinailijoista huomenna?

Groove kp 22/25 dpo 10