Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***3-kuumeilijat***- Viikko 38

18.09.2006 |

Mukavaa viikonalkua kaikille kuumeilijoille!!

AIHA rv 4+2

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIHAlle vielä onnea ja vauvaliimaa :-) pidähän se pikkuinen sisälläsi 40 viikkoa ;-) älä päästä pois aikaisemmin!!!

Mulla on edelleen kumma olo, iltaisin ollut sitä huimausta jne. ja pää oudon sumuinen. Yritän järkeillä että todennäköisesti se on hormonaalista tms...

Vähän tietty myös surettaa vauva joka olis tänään ollut 4+4 :-(

Pläääääääääääh olo.

Kävin eilen muuten Jorvissa illalla, kun oli aika kova huimaus taas päällä. Elättelin toiveita että olisivat ottaneet kaikenlaisia verikokeita missä olis saanut selvillä tämän pahan olon syyn ja toivoin jopa että ultraisivat että saisin varmistuksen ettei ole kyse mistään kohdunulkoisesta tms. Lähettivät takaisin kotiin kun jono oli monta tuntia!!! Mikä ihme päivystys se sellainen on että siellä on tasan yksi lääkäri koko illan ja yön!! Tämänkokoisessa kaupungissa!!!!!! En ole ennen joutunut käyttämään päivystystä (onneksi) joten ei ollut hajuakaan ettei siellä " muka" pääse puolen tunnin sisällä lääkärille ja jatkotutkimuksiin... Naiivi minä... Sitten lampsin takas bussipysäkillä ja itkua siellä tihrustin kun otti aivoon.

Nyt on ruvennut vuotamaan ihan kokkareitakin muttei vuoto mitenkään määrällisesti eroa normimenkoista, ei ole juuri kipujakaan. Onneksi alkio pääsi nyt irti eikä viikon parin päästä, säästyi kaavinnalta jne.

Aikamoista itsesääli-omanapa-puuroa näin maanantaiaamun ratoksi.

Kuitenkin hauskaa viikkoa kaikille, minäkin yritän piristyä...

Vierailija
2/53 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Sintagma, kohdellaanpa sinua nyt kovalla kädellä. Toivottavasti olosi helpottuu pian:)

Itsekeskeisesti omaa oloa... Lapsille tuli sama flunssa kuin äidille ja viime yö yskittiin sitten kuorossa. Olo on aivan karsea, yskittää ja oksettaa samaan aikaan, pää räjähtää kivusta ja kohta vissiin alapää perässä. Hikoilin koko yön kuin ylipainonen sika! Kuopus piristi mukavasti kun raahautui keskellä yötä vanhempien sänkyyn ja pissata luikatti unissaan. Lämmöt oli aamulla niin alhaalla, että sen perusteella voisi julistaa kuolleeksi, mutta täti ei vaan saavu kun kerrankin voisi tulla ajoissa. Väsyttää niin tajuttomasti, että laiton murot mikroon ja kävin kaksi kertaa suihkussa kun en muistanut ekaa kertaa... No, lapsilla on ollut hauskaa katella kun äiti sählää.

Mukavaa maanantaina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan ovis taitaakin olla käsillä vaikka vasta kp9.. en odottanut sitä vielä! Tänään on jomottanut samalla tavalla kun kahdessa edellisessä kierrossa oviksen aikaan ja vessassa käydessä pongasin limaakin. Täytyy siis saada mies tänään petipuuhiin :)

Kierto on kyllä aikas sekaisin, ovis tulee joka kierrossa vaan aikasemmin.. ekassa yrityskierrossa oli n.kp21(kierto 34) ja tokassa n.kp15(kierto 29) ja nyt sitten kolmannessa lähiaikoina, ainakin siis luultavasti, koska tikuttelemaan en ala. Ja taas edessä ne kaksi pitkää viikkoa :)

Plussatuulia! :) Ja piinailijoille malttia ja plussaonnea :)

yk3 kp9/?(29-34)

Vierailija
4/53 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUs yritys:

Olo on tosi ristiriitainen... Toisaalta on ihan raskaana oleva olo, toisaalta taas Se tunne puuttuu... Siis kun yleensä oon tienny jo ennen testiä, jos oon raskaana... Ja alapääkin on epäilyttävän kuiva...

Kisu kp 32/33

Vierailija
5/53 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hirmuinen jono oli, mutta itse tiedän kokemuksesta että ne on aina tukossa nuo päivystykset. plaa!!!

Täällä ei mitään ja v****taa kun ei sitä ovista näy missään. kenelle lie mennyt mutta ei tänne ainakaa. testitkin loppuu huomenna ja pitää käyvä ostaa niitä lisää jos (tai kun) ei vielä huomennakaan plussaa näytä.

ongelma vaan on että mihin laitetaan lapset inssin ajaksi jos ei huomenna ole kun sitten alkaa lapsillä päiväkoti vapaa viikko ja ei viiti inssiin ottaa mukaan. plaa.

koittakaa postittaa mulle yksi ovulaatio niin saadaan huomenna homma hoidettua. tahtoo jo ootella vauvaa :):):):)

kärsimätös..ai minäkö:/

yk1 kp 17/25-32

Vierailija
6/53 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ollut täältä pois jopa pari pv. Tuli morkkis, kun vedin herneet nenään toisessa pinossa sille Eilatertulle, joka halusi tehdä selväksi, että olemme vähän tyhmiä, arrrgggghhhh.

Meillä myös sairastetaan, kuopuksella on nuhaa, kuumetta, ripulia, korvatulehdus. Ja myös meillä esikoinen lirautti sänkyyn yöllä, tosin omaansa. Sitten nukuttiin kaikki äidin ja iskän petissä, kunnes kaikilta meni hermo ja noustiin joskus kuuden aikaan. Minä olen tyytynyt käymään suihkussa vain kerran,heh. Nyt kerään rohkeutta soittaa pomolle, etten tule töihin huomennakaan.

Kp olis 18/n.25 eli piinailua odotettavissa. Olemme ainakin viihtyneet vällyjen alla tässä kierrossa, joka taitaa olla 3. yk. Mukavaa viikonalkua!

Vierailija
7/53 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai oliko se eilaterttu se joka kirjotti et vauvakuumepalstalla kuuluu ihastella vauvoja ja limajutut lääkäripalstalle??? Hohhoi...

No ystävät kirjoitellaanpa tästä eteenpäin vaan kaikista vauvoista joita ollaan nähty viime aikoina... !!!!!!

Mua ärsyttää myös tuolla monikultt.perheet palstalla (meillä on sellainen perhe siis joten sielläkin vähän hengaan) kun siellä on naisia jotka kääntyneet muslimiksi ja nyt saarnaavat uutta uskoaan, käyttävät nimimerkkejä jotka tarkoittavat jotain jumalista ja tervehtivät toisiaan hyvin koraanimaisilla lauseilla... Ei mitään pahaa siis siinä että käännytään islamiin jos mieskin on, OK, mutta miksi sitä pitää toitottaa??

Oletetaan että olisin hyvin uskonnollinen henkilö (siis ev lut uskonnollinen) ja käyttäisin nimimerkkiä " RakastanJeesusta" ja aloittaisin jokaisen kirjoitukseni sanoilla " Siunausta ja Jumalan rauhaa teille siskoni" tai jotain tuollaista... Kyllä vähän katsottaisiin pitkään!!!!!

Anteeks, tämä oli nyt vähän ohi aiheen mutta en tiedä minne muualle tätä purkaisin...! ;-)

Terveisin niagaran lailla vuotava Sintagma kp 4/n.26 yk2 ja se kemiallinen raskaus viime kierrossa...

Vierailija
8/53 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooh, täti ponkaisi kylään sitten kp 27 eli sunnuntai iltana. En tajua, et miksi en ollut tämän pettyneempi. Tai voi olla että kun tämä touhuilu on nyt niin aluilaan että oikeestaan innolla odotan oviksen bongailua. Oon mietiskellyt, että mulla taitaa irrota munasolu vain joka toinen kuukausi, koska tuntemukset ovat aivan erilaiset oikealla irrotessa. Ja kummatkin pojat ovat saaneet tärpin sieltä oikeelta irronneesta. Eli nyt peukkuja että oikeelta irtoaisi. (jos kukaan tajuaa mitään mun höpinöistä =) )

Tämä oli pikainen omanapa, nyt siivoomaan!!

Miritli kp 3/27-28 ilmeisesti

Vierailija
9/53 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

YK 2

Vierailija
10/53 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuli täti hyvin aikaisin aamulla ja kunnon tujauksella heti alkuun. Edelliset kun oli yhtä suklaapuuroa ja vaan yhtenä päivänä puolukkaa. Kierukka poistettiin silloin kesken kierron ja ekaa kertaa eläissä oli tuhrua, luulen sen johtuneen poistosta.

Miten muuten kiertopäivät lasketaan, ruskeasta tuhrusta vai kunnon verisestä vuodosta?

Joka tapauksessa kierto oli lyhyempi , mikä on aivan pirun hyvä uutinen. Jos tuhrun alusta lasketaan niin 33pvää ja jos kunnon vuodosta niin 30. Kierukan kaa oli joka kerta 35.

Positiivisiä ajatuksia lähetellen,

Lumituuli yk2 kp1/30-35

Vierailija
11/53 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin hetkeksi koneelle ja heti äkkiä surffasin tänne ;)

Onnittelut suuret AIHA:lle plussasta ja pienet tarrasukat matkaan myös :)

Uteriina: Meillä myös kuopus sairasti melki koko viimeviikon. Hänellä oli myös vatsa löysällä, nuhaa ja kuumetta. Viikonloppuna kuume alkoi pysymään jatkuvasti siinä 40 asteen huitteissa joten lääkärikäynninhän se vaati. Ja hyvä että käytiin koska siellä todettiin virus ja alkava korvatulehdus toisessa korvassa. Tämä olikin nyt sitten ensimmäinen korvatulehdus sitten tammikuun jälkeen jolloin hänellä putkitettiin korvat. Harmittaa ja vähän ihmetyttää miksi tulehdus nyt sitten kuitenkin iski putkista huolimatta? Ettei olis menneet tukkoon.. Noh, se selviää sitten jälkitarkistuksessa parin viikon kuluttua. Paranemisia siis sinnekkin päin!

Tätä on muuten nyt sitten kamalasti liikkeellä :\

Oma (.) : Vähän alkaa jännittämään kun on kuumat hetket käsillä!!!!

Kp on nyt 25/26-28 ja tarttis varmaan käydä apteekin kautta kuopuksen herättyä unilta ja hakea se Acon 10 jos sieltä löytyy. Lääkärikeskuksen viereisessä apteekissa ei ollut Acon-testejä ollenkaan jostain syystä kun pojalle hain sitä antibioottia vkonloppuna. Nyt luotan ja toivon että omassa " kotiapteekissa" olisi ettei ole maanlaajuinen kato käynyt niiden testien kohdalla. Tekis niin kovasti mieli testata jo huomenna sillä acon 10:llä kun on niin herkkä (??). Mutta jos en sitä löydä niin sitten vaikka apteekin omalla vasta perjantaina tai lauantaina.

Iiks, mitenkähän jaksaisin sinne asti jos täytyy odottaa!!

Toivon että olisi tärppi käynyt nyt tässä kuussa koska muutoin tätä yrittämistä täytyy siirtää meillä vallitsevien perhesyiden takia ainakin muutamilla kuukausilla. Miehen kanssa just viikonloppuna puhuttiin että jos ei ole tärppi käynyt niin ens vuoden puolelle menee aktiivisempi yrittäminen. Ei olla nytkään mitenkään yrittämällä yritetty muttei pahemmin olla estettykkään. Toivo siis elää kovin tässä kierrossa josko saatais kesäkuun vauveli :)))

Mutta nyt painun ruoan laitoon ennen kuin poitsu herää että päästään sinne apteekkiin!

Pitäkää peukkuja kanssasisaret että löydän sen herkän testin ja että täti ajaa tämän talon ohi tässä kierrossa :D

Ansku78 Yk5 ja kp 25/26-28

Vierailija
12/53 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten henkisesti alan valmistautua siihen ,että täti sieltä pian kurvaa... Taidan tilata mieheltä illaksi levyllisen suklaatakin! Testi oli kuitenkin aconin 10, joten ois nyt jonkunlaisen haamun siihen luullu jo piirtyvän, jos tärppi olis käyny...

Mutta kuten sanottu, toivoa on niin kauan, kun tätiä ei näy!

Kisu kp 33/33 (voi olla kyllä myös 37, ovisoireita oli kahteen otteeseen)

Vierailija
13/53 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan Ansku! Toivottavasti ei tarvitsisi ihan viikkoa sairastaa... Paitsi, että se on tietysti lapselle kurjaa, niin töistä ei ole lupaa olla kovin kauaa pois, täytyy sitten tarvittaessa vaivata isovanhempiakin. Ajattelen vain, että sairaalla lapsella on oikeus isään tai äitiin. No, ei murehdita vielä niin pitkälle!

Juu Sintagma, samainen persoona on kyseessä vauvantuoksuineen... Olen kovin ärtyisällä päällä, olen varmaan raskaana, heh...No, viikon kuluessa sekin selviää!

Vierailija
14/53 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buhahaaaaa....Olipas varsin virkistävää tekstiä, väkisinkin pistää naurattamaan. Annetaan vapaus meille kaikille kirjoittaa mitä haluamme, poistakoon " operaattori" sitten ne asiattomat. (Itseäni ärsyttää monetkin kirjoitukset), onneksi tälläkin sivustolla on lokeroitu asiat omiin karsinoihin joten uskonasioista voinee puhua sille tarkoitetulla sivulla????

Sitten taas limoihin jotka ovat ainakin minun mielestäni varsin sopivia tälle palstalle, tiedättekö että räkäkin on limaa joten siitä varmaan pitäsi sitten kirjoittaa tuolla sairaudet ja allergiat palstalla=). No joo asiallisia jos ollaan niin ainakin minä olen ymmärtänyt tämän 3-kuumeilijoiden alla kirjoittavien on tarkoitus kirjoittaa niistä tuntemuksista joita sillä hetkellä tuntee ja kokee, on se sitten mitä tahansa tähän elämän tilanteeseen liittyvää ja hyvä niin, minä ainakin olen saanut moniin asioihin vastauksen. Lisäksi se helpottaa etten ole tässäkään tilanteessa yksin. Kirjoitetaan edelleen rehellisesti ja asiasta.

Tänään on tuntunut kovia vihlaisuja alavatsasta!

JB72

yk7 kp22/30-32

Vierailija
15/53 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vihdoin tänään ovis testi näytti plussaa ja inssi päästiin tekemään. ultralla nähtiinkin että munasolu oli 23mm pitkä... ja siittiöitä lähti 24miljoonaa matkaan. :)

toivotaan että niistä nyt sitten yksi onnistuisi....kaksi viikkoa nyt sitten ootellaan.

mitenkäs se lasketaan jos tietää varman hedelmöittymispäivän että koska on laskettua aika sen mukaan????

juu mutta nyt ruoan laittoon.

yk1 kp18/25-32

Vierailija
16/53 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.tekay.fi on kiekko, jossa voi valita myös sen hedelmöittymispäivän perusteella sen laskentatavan... Siis siihen annetaan se päivämäärä niin se sitten kertoo lasketun ajan... Oisko voinu sekavammin selittää???

Kisu *odotellaan odotellaan*

Vierailija
17/53 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuopus myös kamalassa räkätaudissa :( Esikoisellakin on, muttei ainakaan vielä kovin paha. Kuopus on tämän perheen pahin flunssailija, koska kun sillä on nenä tukossa, oksentaa helposti kaiken syömänsä ja juomansa! :( Niin onkin käynyt neljä kertaa eilisen ja tämän päivän aikana..huoh! Itsellä ei onneksi ole.

Ovisjomotukset vieläkin päällä! Täytynee tänäänkin saada mies kammettua sänkyyn, jotta olisi poikasimppoja koko ajan tarjolla :)

Kisulille plussatuulia! Liipelle peukutan myöskin, toivottavasti tärppää! :)

yk3 kp10/?(29-34)

Vierailija
18/53 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt kp 28/33 ja oireina: tissit tuntuvat oudoille (pistelee, ovat jotenkin painavat), alamasujomotus ja v ä s y m y s. Kaksi päivää on västtänyt aivan kamalasti. En kuvittele näitä oireita. :-) Voivathan nämä oireet olla menkkaoireitakin eli olen jalat maassa (eka yrityskierto). Yritän testata vasta sitten kun kuukautiset ovat myöhässä.

Tässä kierrossa pupuiltiin vain kolme kertaa ja vähän yritin katsella kalenterista sitä ovista. Eli saas nähdä miten käy.

Plussaonnea kaikille!

T: Ona kp 28/33 ja yk1

Vierailija
19/53 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koko ketjua en vielä kerennyt lukea, mutta tunnin päästä koitan lukea kunnolla.

Mun ei pitäny riehaantua tikuttelemaan oviksia jne. TJOT-meininki jne... No kuitenkin. Eilen illalla alko ovissäryt ja kestivät reilu 12h ainakin. Siitä parin tunnin päästä vessassa käydessä huomasin venyvän limaklimpin. (Ihanaa selostusta...) Kotiin kun pääsin niin rynnin kauppaan ja ostin ovistestejä. Tuosta limasta 6h päästä ovistestiin ilmesty lähes yhtä paksut viivat. Onkohan ovis totaalisesti jo ohi (kun tuosta limasta vasta 7h päästä pupuiltiin...) ? Vai millaiset mahikset on, että vieläkin tässä kierrossa ehtii tärpätä...?

Kolmannen yritys on meillä ainakin paljon hankalampaa. Ovis on kuitenkin kerran kuussa ja vain hetken aikaa. Sitten joku lapsista sairastuu eikä ne millään meinaa nukkua ees 10 minuuttia jne... :D Ja yritykseks tää nyt sit ihan meni...

Mitäs luulette? Lämmöt oli aamulla muuten alhaalla...

Vierailija
20/53 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimiä en muista, mut kaikille onnea joilla on tärpännyt jo ja onnea niillekin jotka vielä odottelee tärppiä!

Sintagmalle päivystyksestä. Sellaisia ne on. Ihan järkevää on, ettei ilta aikaan aleta hoitamaan asioita, jotka voidaan tutkia aamullakin. ;) En nyt tarkemmin muista oliko sun asia sellainen, mut varmaan näin siellä on ajateltu ja siksi ovat suositelleet kotiin menoa. Jorvissa on kyllä 2-3 lääkäriä päivystämässä aina. Saitko apua oireisiis myöhemmin? :)

Flunssaa on ollu meilläkin liikkeellä. Kaikki tietenkin vuoronperään vielä... Varmaan kohta alkaa kierros alusta...