Elämäsi pahin virhe?
Mikä on osoittautunut elämäsi suurimmaksi virheeksi?
Kommentit (262)
Oli olla kertomatta työkaverille, että rakastan häntä.
Myöhäistä enää.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:03"]
Oli olla kertomatta työkaverille, että rakastan häntä. Myöhäistä enää.
[/quote]
No mikset kertonut?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 09:48"]
Kaikki elämäni miehet. Enkö mä ikinä opi?
[/quote]
Olet varmaan jotakin oppinut. Eri asia onko opit olleet mukana uuden miehen kanssa. :)
Oon oikeesti alkanut katumaan sitä, että kouluttauduin korkeasti, enkä vain lähtenyt opiskelemaan kampaajaksi, mitä oikeasti olen aina halunnut tehdä. Toistaiseksi edes hienosta koulutuksesta ei ole ollut älyttömän paljon hyötyä sillä en ole päässyt edes alan töihin.. :( toisaalta jos nyt alkaisin opiskelemaan myöhässä kampaajaksi, niin ainakin olisi kaikki eväät avata oma liike kun business-puoli pelaa...
Ihan turha kenenkään rypeä itsesäälissä, me ollaan kaikki viallisia ja ne tuomitsiat eniten. Shit happens. Itse olen tappanut 3 tili tulee tai ei, ihminen voi aina muuttaa toimintaansa jos tarpeeksi haluaa. Ja pata kattilaa soimaa...
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 00:35"]
Oon oikeesti alkanut katumaan sitä, että kouluttauduin korkeasti, enkä vain lähtenyt opiskelemaan kampaajaksi, mitä oikeasti olen aina halunnut tehdä. Toistaiseksi edes hienosta koulutuksesta ei ole ollut älyttömän paljon hyötyä sillä en ole päässyt edes alan töihin.. :( toisaalta jos nyt alkaisin opiskelemaan myöhässä kampaajaksi, niin ainakin olisi kaikki eväät avata oma liike kun business-puoli pelaa...
[/quote]
Onko sitä missään määritelty, koska on liian "vanha" alan vaihtoon. Voihan sitä eläkkeelläkin ottaa muutaman asiakkaan viikossa oman jaksamisen mukaan.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 03:12"]
Lapsien tekeminen
[/quote]
Miksi? Et ole tosissasi.
En painostanut entistä tyttöystävääni aborttiin.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 00:41"]
Ihan turha kenenkään rypeä itsesäälissä, me ollaan kaikki viallisia ja ne tuomitsiat eniten. Shit happens. Itse olen tappanut 3 tili tulee tai ei, ihminen voi aina muuttaa toimintaansa jos tarpeeksi haluaa. Ja pata kattilaa soimaa...
[/quote]
Olet tappanut kolme...?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 16:47"]
Menin eksän kanssa sänkyyn ja tulin raskaaksi. Vituttaa.
[/quote]
mulle kävi samoin! yksi surkea pano ja raskaus - ja abortti!
Olin todella pahassa jamassa, alkoholisoitunut, kun tulin raskaaksi. Niin pahassa, etten edes käyttänyt ehkäisyä. Tajusin sentään mennä hoitoon, kun ilmeni, että raskaana ollaan jo muutaman kuukauden verran. Alkuraskauden olin juonut, hoidossa en tietenkään pisaraakaan. Se pelasti lapseni vaurioilta, nyt on normaali touhukas ikäisensä, eikä sosiaalipediatrisessa ym. ole mitään poikkeamia tullut ilmi. Siitä hoidosta alkoi raittius jota kestänyt jo vuosia, mutten ikinä pysty antamaan anteeksi itselleni, enkä saamaan takaisin tuota alkuraskauden juomisaikaa. Sen kanssa on vaan opittava elämään, että olin vaarallinen sille, jota minun olisi kuulunut vatsassani suojella. Entisenä päihdeäitinä kannatan voimakkaasti raskaana olevien päihderiippuvaisten pakkohoitoa. En voi tajuta, ettei sellaista vieläkään ole saatu aikaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:18"] panin sen ainoan miehen ketä oon rakastunut ja kenen kanssa voisin kuvitella olevani parasta ystävää jonka kanssa lähdin jatkoille baarista suoraan miehen naaman edestä. meni se juna siinä sitten. [/quote] ei tolkun tolkkua? [/quote] Pokasin miehen baarista. Kävelin nokka pystyssä elämäni rakkauden ohi pokaamani miehen kanssa, joka sattui olemaan hänen kaikkein paras ystävänsä. Siinä sitten katseli perään vihaisesti&loukkaantuneesti kun menin saamaan taksiin hänen bestiksensä kanssa. minusta oli kännissä vallan hauska juttu, oli kiva näpäyttää. Että tosiaan, ei tolkun tolkkua minun toiminnassani.
[/quote] Ai, pilkut puuttui...