Elämäsi pahin virhe?
Mikä on osoittautunut elämäsi suurimmaksi virheeksi?
Kommentit (262)
Minusta tämän kissanheittelijän pitäisi vakavasti tutkiskella itseään.
Joku on pahasti ollut lapsuudessa pielessä, kun on pitänyt leikkimökissään elävää olentoa heitellä ja satuttaa.
Psykopaateilla on todettu taipumusta jo lapsena rääkätä eläimiä yms. Normaali lapsi ei toimi niin, normaali lapsi tuntee empatiaa heikompaansa kohtaan.
Onkohan siellä tulevaisuuden uusi Ted Bundy kasvamassa?
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:40"]
avioliittoni. tuntuu etten pääse yli syyllisyydestä jota tunnen kun hankin lapset sellaisen ihmisen kanssa. heidän elämänsä kahdessa kodissa on nyt risaista ja sekavaa, kun exän vaimot ja asunnot vaihtuu parin vuoden välein (ja ne vaihtuu aina lennossa uuteen). heillä on ollut jo monet "siskot ja veljet" - aina kun liitto vaihtuu, vaihtuu vauhdilla kasvatustyyli ja maailmankatsomus uuden naisen mukaiseksi.
[/quote]
Ymmärrätkö tekeväsi hallaa lapsillesi?! Halveksut heidän isäänsä, joka tuntuu lapsista erittäin pahalta. Kyseessä on kuitenkin heidän elämänsä tärkeimpiä ihmissuhteita!!
Lapset sopeutuvat vuoroasumiseen hyvin, mikäli vanhemmat tulevat toimeen keskenään ja ovat sinut asian kanssa. Ja se, että isillä vaihtuu koti ajoittain on asia, johon et voi vaikuttaa. Mutta voit koettaa olla ymmärtäväisempi ja suvaitsevaisempi.
Kaikesta huolimatta toivon sinulle tsemppiä erosta selviämiseen!! Koeta hakea vertaistukea itsellesi, jotta voit tuulettaa ajatuksiasi.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:20"]Vittu pitkin joutua lukemaan tuo kissa-juttu.
Toivottavasti palat helvetissä!!!!
[/quote]
Hän oli lapsi sillon kun sen teki. Ja se oli kuitenkin vain eläin, ei ihminen.
Se kun lopetin mukavan työn ja lähdin kotipizza yrittäjäksi
Ensimmäinen poikaystävä jota siedin vuoden vaikka petti jatkuvasti, epäili minua niin että heitti puhelimeni rikki seinään, uhkaili puukko kaulallani minua..
Otin liian pikaisestin ja tuohtuneena avioeron.
Olisi pitänyt käyttää se harkinta-aika harkintaan, eikä kaikkeen muuhun sähläämiseen.
Sinne meni hyvä mies ja hyvä perhe-elämä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:11"]
Ensimmäinen poikaystävä jota siedin vuoden vaikka petti jatkuvasti, epäili minua niin että heitti puhelimeni rikki seinään, uhkaili puukko kaulallani minua..
[/quote]
Mistä kummasta naiset onnistuvat löytämään näitä "muotovalioita"?
M40
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 10:35"]
Sairastuin homouteen.
[/quote]
Ei siihen sairastuta, vaan saadaan syntymälahjana.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 04:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:50"]Nussin etelän matkoilla turkkilaisia jne. Meni kyky saada lapsia ja sen jälkeen yksikään normaali suomalainen mies ei ole enää halunnut olla kanssani, olen ns mamuloukussa. [/quote] Miten turkissa asuvat turkkilaiset liittyy mamuihin?
[/quote]
Mun suurin katumuksen aihe on kanssa tuo ei-suomalaisen henkilön kanssa suoritetusta, seksuaalisesta kanssakäymisestä johtuva lapsettomuus. Herää kyllä kysymys, miksei tästä terveysriskistä tiedoteta??!!!11
[/quote]
Mikä tauti lapsettomuuden sitten aiheuttaa? Tosiaankin tiedotetaan liian vähän, kun en minäkään edes tiedä...
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:18"]
panin sen ainoan miehen ketä oon rakastunut ja kenen kanssa voisin kuvitella olevani parasta ystävää jonka kanssa lähdin jatkoille baarista suoraan miehen naaman edestä. meni se juna siinä sitten.
[/quote] ei tolkun tolkkua?
[/quote]
Pokasin miehen baarista. Kävelin nokka pystyssä elämäni rakkauden ohi pokaamani miehen kanssa, joka sattui olemaan hänen kaikkein paras ystävänsä. Siinä sitten katseli perään vihaisesti&loukkaantuneesti kun menin saamaan taksiin hänen bestiksensä kanssa. minusta oli kännissä vallan hauska juttu, oli kiva näpäyttää. Että tosiaan, ei tolkun tolkkua minun toiminnassani.
Avioero 30v kriisissä! Sitä olisi pitänyt harkita toisen ja kolmannenkin kerran
Kun humalassa ollut sukulaismies käytti minua lapsena seksuaalisesti hyväksi, lamaannuin täysin. Minun olisi pitänyt rimpuilla ja juosta karkuun!!
Annoin koulukiusaamisen vaikuttaa aivanliikaa itsetuntooni ja minäkuvaan!!
Annoin äitini pahoinpidellä minua. Miksen juossut karkuun?!
Itseni vahingoittaminen viiltelemällä kun olin nuori.
Seurustelu teininä väkivaltaisen pojan kanssa. Edelleen kehoni kantaa tuosta ajasta vammoja! :(
Taas toisaalta.. Jos en olisi kokenut tuota kaikkea ja tehnyt nuita virheitä, en olisi henkisesti kasvanut vahvaksi. Paljon on ollut asioita käsiteltävänä mutta onneksi olen jo voiton puolella!
Luovuin gynegologin kehoituksesta hormoonikorvaushoidosta ja sain osteoporoosin.
Kieltäydyin työtehtävästä "rakkauteni" vuoksi. Tapahtui vuonna 2004, onneksi ei ollut lopulta suuri moka urani kannalta, mutta vieläkin vituttaa. Itseeni petyin.
Parisuhde ja avioliitto narsistin kanssa ja siitä johtuvat patoutumat, jotka olen purkanut työpaikalla haukkumalla työkaverit.
Lahjoitin viime vuonna joulupuukeräykseen.
Lopetin yhteydenpidon veljiin, sisariin ja isään sekä appeen ja anoppiin. Yksi veli ja sisar sekä appi ja anoppi ovat jo kuolleet.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:29"]
Meillä oli parhaan kaverini kanssa tapana harrastaa seksiä humalassa aina silloin tällöin. No kaveri löysi naisen ja minuun ei enää pidä yhteyttä, ilmeisesti siksi että nainen pitää minua uhkana. Kaipaan ystävääni todella paljon. Lisäksi vakiinnuin ns. Kakkos vaihtoehdon kanssa, lapset ja talo hommattuna mutta nyt kymmenen vuoden jälkeen huomaan taas kaipaavani tätä nuoruuden sielunkumppania.
[/quote]
Ei tullut mieleen että se on mies itse joka ei pidä yhteyttä? Se nainen ei liity kuvaan muuten kuin siten, että mies panee häntä nykyisin. Sitä paitsi et tekisi tuossa kuviossa yhtään mitään. Säälittävä ujellus.
Kadun muutamia edellisiä suhteitani, joissa annoin sinisilmäisesti käyttää itseäni hyväksi vaikka toinen ei oikeasti välittänyt yhtään. Luulen että moni on saanut kokea ikäviä suhteita ja ikävämpiäkin, mutta en tosiaan toivo sellaista kohtelua kenellekään. Onneksi ymmärsin itse lähteä.
Nyt olen onneksi hyvässä suhteessa aikuisen, lämpimän ja luotettavan miehen kanssa ja elämä on muutenkin mallillaan.