Anoppi txt. si miehelleni,
että onko " se yksi suuttunut minulle" ? Pitäisikö suuttua moisesta?
Kommentit (28)
Ilman syytäkin kyllä kannatta, että suutu ihmeessä.
sanoin vain, ettei mies pyydä " sitä" jatkuvasti tänne, kun käy joka toinen viikonloppu ja oli just viikon.
jossa käy auttelemassa, ihan mukava muuten, mutta liika on aina liikaa. .
Mistä te revitte näitä omia lyhenteitänne? Ainakaan mun äidinkielen kirjoissa ei moisia ole ollut...
Vierailija:
Mistä te revitte näitä omia lyhenteitänne? Ainakaan mun äidinkielen kirjoissa ei moisia ole ollut...
Vain niitä lyhenteitä, jotka on painettu äikänkirjoihin vuonna yks tai kaks, saa käyttää.
Aika huvittaviahan nämä kyseiset tapaukset ovat, mutta... Pliis... Vain äidinkielen kirjoihin päätyneitä ilmauksia saisi käyttää? Aika köyhää.
txt. si =7 merkkiä, tekstasi = 8 merkkiä.
*repsahti ja kopsahti*
Jos oisin sun anoppi niin MINÄ olisin suuttunut sulle viimeistään tuosta...
kaikkea muuta, kuin äidinkielenkirjat, enkä sentään huudellut naisen sukuelintä, mitä eräät. Mutta ihan vain ohimennen, käyttääkö anoppinne teistä nimitystä " se yksi" ???
Anoppi nyt sattuu olemaan pikkaisen tyhmä, eikä tuollaisista suutu, suuttuuko sinun anoppisi nti älämä?
Ei ole koskaan kutsunut minua nimeltä 12 vuoden aikana.
niin hu:na olisi huomennana... Vähän niin kuin to=torstaina ja to:na=torstainana.
Vierailija:
niin hu:na olisi huomennana... Vähän niin kuin to=torstaina ja to:na=torstainana.
Eli kuvaa sitä miten anoppi minusta ajattelee. T: 17
ja tiedän ettei oma anoppinikaan pidä minua yhtään minään, kun omia tyttäriänsäkin haukkuu, minkä ehtii. . .
Huomenna? Kyllä vaan on. Ja jos siihen ymppää päätteen -na, syntyy huomennana, eli lyhenteen hu:na ilmeinen tarkoite.
anoppi on hiukan yksinkertainen:)