Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yläasteikäisen homopojan äiti vastailee uteliaiden kysymyksiin.

Vierailija
20.02.2009 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kertoiko hän itse?

Vierailija
2/12 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli homo tai lesbo tai mikä tahansa on ne aina omia lapsia.

Näin yritämme kasvattaa omat lapsemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko nyt hyväksynyt?

jos olet, niin todella hieno juttu. kunnioitan suuresti lastensa homouden hyväkyviä vanhempia, mun mielestä siinäei pitäisi olla mitään ihmeellistä. eikö homouden todellakaan pitäsii tulla lapsen ja vanhempien väliin. näin vaan valitettavan usein käy vielä tänäkin päivänä.

toivottavasti osaat olla ylpeä pojastasi ja hänen saavutuksistaan ja rohkeudestaan jo noin nuorella iällä tunnustaa seksuaalisuutensa. toivottavasti rakastat lastasi samalla tavlla kuin ennenkin

Vierailija
4/12 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

määritellä lapsen seksuaalista suuntautumista.

Poika itse kokee ja tuntee hyvin vahvasti ja epäilemättä olevansa homo. Vain se on tärkeää.

ap

Vierailija
5/12 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuossa iässä taidettiin toisaan halailla ja joskus pusutellakin toisten tyttöjen kanssa :-)

Vierailija
6/12 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasitko pojassa pienempänä mitään tähän viittavaa? Vai onko aina ollut kuin mikä tahansa poika poikien joukossa? Olitko siis yllättynyt kun hän kertoi? Minkä ikäisenä muuten hän kertoi?

Vierailija
7/12 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä hyväksyin, koska asia ei oikeastaan hetkauttanut minua lainkaan. En tarkoita olevani välinpitämätön lapseni kokemuksia kohtaan, vaan ettei tuo homous minun tunteitani ja käsityksiä lapsesta muuta.

Totta kai toivon lapsilleni kaikkea hyvää elmään, niin kai me kaikki:-)

Olen vaan huomannut, että joillekin homous on tosi kova paikka...en tiennyt sellaista enää olevankaan.

ap

Vierailija
8/12 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheita oli teini-ikäisiltä pojilta: "Olenkohan mä homo???!". Silloin ainakin kerrottiin, että nuorilla saattaa kiihottuminen tapahtua mitä yllättävimmissä tilanteissa, kuten poikien urheilutunneilla, pukukopeissa, suihkussa ym., eikä se vielä todellakaan tarkoita, että olisi HOMO.

Vierailija
9/12 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalista suuntautumista.

Tietty jälkeenpäin voisi vedellä johtopäätöksiä vaikka pojan herkkyydestä- mutta toisaalta toinen poika on paljon herkempi, luovempi ja kiinnostunut vaatteiden suunnittelusta- ja hänellä on pitkäaikainen tyttöystävä.

Poika kertoi homoudestaan ollessaan 12-v.

ap

Vierailija
10/12 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuohon nyt muuten suhtautua.

ap

Vierailija
11/12 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti muutkin lähiympäristössä ovat yhtä mutkattomia.

Kyllähän homofobiaa on vielä ihan hirveästi, varsinkin maaseudulla. Jos itse olisin homo ja hauaisin jotenkin elää avoimesti, niin en kyllä voisi kuvitellakaan asuvani muualla kuin Helsingissä ja mieluummin vielä keskustassa!

Hyvää jatkoa teidän perheelle!

/2+10

Vierailija
12/12 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon homoja sukulaisia? Jostain luin, että homous saattaa periytyä ja nimenomaan äidin puolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi