Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jättää minut aina huomiotta seurassa - onko tuttua sinulle?

Vierailija
01.01.2015 |

suututtaa, kun mieheni aina seurassa (ystävät yökylässä, juhlat tms.) "unohtaa" minut. Hän ei katso minua, puhuu päälle, ei jatka aloittamaani keskustelua jne. 

Loukkaavaa käytöstä minusta. Ei mirkestään tee näin joten riita tulee joka kerta kun pettyneenä tästä mainitsen.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä täytyy kysyä että kun mennään tapahtumiin, eikö se ole normaalia, että mennään virran mukana ja seurustellaan muiden ihmisten kanssa, eikä roikuta puolisossa kiinni?

Oma vaimo onneksi on sellainen että osaa itsekin olla porukassa, eikä tarvitse kokoajan miehen mukana mennä. Ja osaa itsekin antaa ja ottaa tilaa ja olla pakkautumatta mukaan tai lähteä yöpuulle jos porukka/tapahtuma on sellainen ettei häntä kiinnosta.

Tottakai saa seurustella muiden kanssa.

Mutta. Jos ei ole huomaavinaan omaa puolisoa tai yrittää nolata hänet!

Jossain on silloin vikaa!

No en nyt ihan osaa hahmottaa mitä tarkoitat...

Itsekin kun olen melko introvertti, niin juhlissa se yleensä menee niin, että itse jämähdän jutustelemaan syrjempään jollain pienellä porukalla. Ja vaimo menee jossain muualla. 

Jossain vaiheessa saatetaan samassa porukassa olla, mutta kun yleensä kavereiden ja tuttujen kanssa puheenaiheet on sellaisia, ettei ne vaimoa kiinnosta, niin harvemmin hän pitkään viihtyy kuuntelemassa.

Vierailija
62/63 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku osaa sittenkin käyttää possessiivisuffiksia! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tosiaan noin huonoitsetuntoisia? Miksette ota omaa paikkaanne tilanteissa? Ihme tossukoita suomalaiset naiset, ei voi muuta sanoa.

Kertoisitteko MITEN?

Tyrmää kaikki keskustelun alut tyyliin: 

Sinä puhut vain itsestäsi!

Eikö MINULLA saisi olla kavereita?

Sinuako pitäisi koko ilta viihdyttää?

Oletko joku vauva kun et osaa yksin olla?

Oletko noin huono itsetuntoinen ja mustasukkainen!

Mitäs olet niin ... jne...

Jos menen miehen viereen ja sanon jotain, hän tiuskaisee ja nolaa minut kavereiden edessä. Siis saa minut vaikuttamaan mustasukkaiselta  vaikka niin ei ole. Viimeksi oli jo kiire kotiin kun vauvalta loppui vaipat ja kauppaan olisi ollut pitkä matka. Pyysin että menisimme jo. Hän loukkaantui ja koki että nolasin hänet! Sanoi "mene yksinäs mä jään tänne".

Millä ihmeen hakusanalla sait tämänkin ikivanhan keskustelun esiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän