Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen jätti minut 3,5 vuotta sitten, ja sai tässä välissä lapsen toisen miehen kanssa...Nyt haluaa minut takaisin, ja ihmettelee että miksi minulle merkkaa tuo välissä hankittu lapsi

Vierailija
07.04.2022 |

Emme siis ainakaan tietääkseni eronneet tuon lapsen isän takia.

Tuntuu silti jotenkin ihan absurdilta tämä tilanne. Nainen ei tunnu sisäistävän kun olen selittänyt että tilanne on nyt ihan eri kun HÄN jätti minut, ja hänellä on nyt lapsi toiselle miehelle.
Erittäin ahkerasti piirittää, tänäänkin. Samassa tuttavapiirissa on.
Minä olen nyt 34 ja nainen 30.

Muita jotka olleet samassa tilanteessa? Tuntuu jotenkin huvittavalta.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mies, ja tulet ottamaan naisen takaisin, kun tilaisuus kerran on. Mitä tuota enää vatvomaan.

Vierailija
2/56 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen huomasi sinussa potentiaalin aisuriksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on huvittavaa? Hän on tullut katumapäälle. Olisit imarreltu. 

Vierailija
4/56 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano napakasti, etti minä en ole enää kiinnostunut sinusta. Voitko jo antaa olla, alkaa käydä ahdistavaksi.

Vierailija
5/56 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollanen tuuliviiri kannattaa unohtaa tai kostoksi ottaa takas ja sit dumppaa parin viikon päästä lopullisesti ja vielä kertoo että oli vaan kosto.

Vierailija
6/56 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sano napakasti, etti minä en ole enää kiinnostunut sinusta. Voitko jo antaa olla, alkaa käydä ahdistavaksi.

Olen sanonut, mutta nainen ei anna periksi.

Puhuu miten hyvin meillä meni, ja meidän meidän suhde toimi sillä syvemmälläkin tasolla.

Haluaisi että annan mahdollisuuden.

ap

Vierailija
7/56 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, jos tykkäät, niin tietty otat takaisin. Elämä on ihan liian lyhyt murehtimista varten.

Vierailija
8/56 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen ei kaksi sukupolvea sitten olisi ikinä yrittänyt esittää mitään tuollaista. Osoittaa miten sekaisin ja ankkuritta jotkut nykyään ovat. Kuvittelee, että teoillaan ei ole mitään merkitystä.

Miten hän selittää, että sinun pitkäisi huolia hänet takaisin vaikka hän jätti? Olisit heti alkuun sanonut, tapailet jotakuta. Olisit voinut selvitä vähemmällä.

Vierailija
9/56 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan olisi immarreltu siitä, että joku pitää minua niin luuserina että kuvittelee minkä tahansa menevän minulle läpi. Sitähän tuo on. Nainen kuvittelee, että voi tehdä ihan mitä huvittaa ja käyttäytyä mitä tahansa ja Ap on niin epätoivoinen että ottaa takaisin.

Vierailija
10/56 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuu miten hyvin meillä meni, ja meidän meidän suhde toimi sillä syvemmälläkin tasolla.

ap

Jos tilanne todella olisi ollut tuo, niin ei hän tietenkään olisi jättänyt.

Vierailija
11/56 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja sinä arvot että annatko mahdollisuuden. Anna mennä vaan. Sulla on selkäranka vaahtokarkkia, niin ei kai tuossa mitään menetä.

Vierailija
12/56 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Haluaa vaan testata vieläkö flaksi käy. Sano sille, että sulla on vakava suhde toisen henkilön kanssa.

Vierailija
13/56 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa haisee vaan epätoivo. Älä päästä häntä takaisin elämääsi.

Ja sanon tämän naisena. Tuolla luonteella hän lähtee seuraavan ihanan miehen perään kohtapuoliin.

Vierailija
14/56 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tosi hyvin teillä meni kun se piti haarojansa toiselle levitellä, juu.

Vierailija
15/56 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöh, jos tykkäät, niin tietty otat takaisin. Elämä on ihan liian lyhyt murehtimista varten.

Elämä on liian lyhyt elettäväksi ihmisen kanssa, joka ei osaa arvosta tai rakasta vaan tulee takaisin vasta paremman puutteessa kun ei muille enää kelpaa. Kyllä itseään pitää kunnioittaa vähän enemmän.

Vierailija
16/56 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko itse ollut valmis hankkimaan lapsia naisen kanssa, vai oletko esim. vela? Olitteko ehtineet puhumaan asiasta ennen eroa?

Vastauksesta riippuu onko nainen perustörkeä, vai supertörkeä.

Vierailija
17/56 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa haisee vaan epätoivo. Älä päästä häntä takaisin elämääsi.

Ja sanon tämän naisena. Tuolla luonteella hän lähtee seuraavan ihanan miehen perään kohtapuoliin.

Hän on varmaan ehtinyt huomata, että yh:na ei enää niin kiinnosta miehiä ja yrittää nyt jallittaa eksän ansaan.

Vierailija
18/56 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sanot, ettet ole samaa mieltä ja itse olet tyytyväinen, että erositte ja niin haluat asian pitääkin. Kerrot, että jos hän ei jätä rauhaan, niin blokkaat ja jos sekään ei auta, niin teet ilmoituksen häirinnästä.

Vierailija
19/56 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Et vastaa puheluihin, viesteihin. Poistut paikalta kun alkaa höpöttää.

Vierailija
20/56 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen huomasi että hänen markkina arvo oli romahtanut. 30v ikä + lapsi = turha enää haaveilla jännittävästä tuuheatukkaisesta miljonääri mallipojusta, edes seksiseuraksi.

Nyt sinä siis olisit todellinen saalis hänen markkina arvoonsa nähden.

Tällaista on se naisen "rakkaus". Kylmää laskelmointia.