Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet kokenut, jos muut saavat työpaikan, vaikka sinä olisit saanut parempia numeroita opiskeluaikoina??

Vierailija
27.04.2008 |

Itse en voi ymmärtää miten opiskelijakaverini nappasi työpaikan samasta harjoittelupaikasta, jossa yhdessä olimme. Minä vielä huomautin pomolle, monista virheistä mitä kaverini sai aikaan..

Myönnän, että kaverini on innovatiivisempi ja aikaansaavampi, mutta tekee sitten taas virheitä.

Minä olen tarkka ja huomaan myös toisten virheet ja epäkohdat. Outo tämä pomo, kun ei huomannut MINUN osaamista.

Mihin minä soveltuisin ja mihin katoaa koulutuksen suomat parhaat arvosanat?

Ihmettelijä

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille, vaikka ensin antoi hyviä ideoita ja vinkkejä..

ap

Vierailija
2/33 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkata ihmisen, jolta puuttuu innovatiivisuus, kantelee toisten virheistä ja olettaa saavansa palkkaa kouluarvosanojen perusteella?

Luovat ihmiset tekevät toisinaan virheitä, mutta ei ole sinun tehtäväsi raportoida niistä. Moiset nousukasmaiset perseennuolijat eivät voi odottaa hyvää uraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnollinen mielikuvitukseton puurtaja, jonka aika menee etevämpien ja luovempien kyttäämiseen.

Vierailija
4/33 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutarkkuus on varmasti hyve monissa asioissa, esim kirjastossa, arkistossa yms hommissa. Monissa muissa töissä sen sijaan luovuus, sosiaaliset kyvyt ja joustavuus ovat tärkeämpiä!

Kertomasi perusteella omat sosiaaliset kykysi eivät ole kovin häävit. Haloo, kuljit huomauttelemassa työkaverisi asioista pomolle??

Vierailija
5/33 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa juteltu, miten on epäreilua, että tämä keksijä-nero pääsi töihin noilla ansioilla ja ME tehokkaammat jäimme rannalle ruikuttamaan, ei ole reilua.

Tämä tyyppi saa odottaa onnitteluja työpaikan saamisestaan ja varmasti ME annamme negatiivista palautetta hänen työstään, kun saamme siihen mahdollisuuden.

ap (raivoissaan)

Vierailija
6/33 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkaita taidatte olla vain fiksumpien mollaamisessa.

Kuinka joku nainen voi vielä olla noin tyhmä? Keskittyy näpertämään ja viisaampien naisten mollaamiseen. Ja mitä lempoa te teette jonkun toisen töitä?

Vierailija
7/33 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka työharjoittelunaikana se olin MINÄ joka aina esittelin meidän, menin rohkeasti ensin kättelemään, kerroin asiat jne. Tämä tyyppi jäi aina hiljaa seuraamaan tilannetta ja sitten kun oli jo aika poistua, jäi turisemaan jonninjoutavia yhteistyökumppanien kanssa.

ap, joka ei provoile, vaikka siltä tuntuu, vaan kertoo tunteensa, kun siihen näin anonyymisti saa mahdollisuuden.

Vierailija
8/33 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oikeasti ei ole olemassa ap:n kaltaisia tampioita.

Vierailija
9/33 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä sanoisi, että minulla on huonot sosiaaliset taidot, nimittäin olen kaikkien luokkakavereideni kanssa tekemisissä.

Vierailija
10/33 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota ap kuvailee. Ja niskassani on ollut ap:n tapainen " työtoveri" .

Tämä työtoveri myrkyttää koko työpaikan, saa aikaiseksi noin 10 prosenttua vaaditusta ja senkin äärimmäisen hitaasti, enin osa ajasta menee muiden kyttäämiseen. Omia virheitään ei näe, niistä ei voi sanoa edes esimies ja sosiaaliset taidot ovat jatkuvaa esilletunkua tai muiden haukkumista selän takana.

On niin perfektionisti, että on ollut kolme kertaa burnout-lomalla (vaikka siis se työpanos on noin 10 % muista) ja kerran suljetulla osastolla.

Vierailija
11/33 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pomolle kantelu lasketaan jonkun kanssa tekemisissä olemiseksi.

Joku muu on se, mitä firma tarvitsee ja hakee ja tulee palkatuksi. So?

Vierailija
12/33 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät taatusti kehtaa sanoa sulle mitään, kun loukkaantuisit kuitenkin verisesti. Kestävät sinua, kun on " pakko" .

Vierailija
13/33 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvosanojen perusteella ihmisiä palkataan? Kai sitä enemmän katsotaan sopivuutta työhön jne. Mä ainakin tein töitä hyvien arvosanojen vuoksi sen takia, että mulla olisi mahdollisuudet jatko-opintoihin ihan missä vaan. Töissä ollaan sitten aivan toisilla meriiteillä.

Vierailija
14/33 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siten huonontaa muiden työtehoa. Naputtaa virheistä, ei keksi rakentavia ratkaisuja..... Niuhottaa ja haukkuu muita selän takana.

Vierailija
15/33 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai työpaikan kaikella muulla, kun meidän alaan liittyvällä osaamisella.

Eikö täällä muka ole ketään, kuka ei olisi joutunut kokemaan samaa, eli työpaikan nappaa joku virheisiin sortuva reppana?

ap

Vierailija
16/33 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hain samaan työpaikkaan kuin pari ystävääni ja he saivat paikat, mutta minä en. Otti päähän todella paljon.

Mutta, pakko se oli sitten myöntää että he olivat sitten parempia niihin tehtäviin kuin minä, ainakin haastattelijoiden silmissä. Eli haastattelijoilla on joku näkemys siitä, millaisen työntekijän itselleen haluavat ja minä en vain ollut sitä.

Vierailija
17/33 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon, että kaverini palkanneet katuisivat katkerasti, mutta pahalta näyttää, hän vain nauttii suosiostaan.

ap

Vierailija
18/33 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enpä sanoisi, että minulla on huonot sosiaaliset taidot, nimittäin olen kaikkien luokkakavereideni kanssa tekemisissä.

Vierailija
19/33 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua töihin tuollaista ihmistä. Jossain tiimissäkin vain kaivat huonoimmat piirteet kaikista esiin, kantelet esimiehelle, etkä salli virheitä.

Eli enempi sellanen suunta, että työkaverit eivät ole vihollisiasi, eivätkä kilpailijoitasi.

Vierailija
20/33 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sai työpaikan kaikella muulla, kun meidän alaan liittyvällä osaamisella.

Eikö täällä muka ole ketään, kuka ei olisi joutunut kokemaan samaa, eli työpaikan nappaa joku virheisiin sortuva reppana?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi