En voi sille mitään, mutta mua ahdistaa tuo tyyliblogi!
Juu, tiedän ettei pidä lukea jos ahdistaa. Mutta olen jonkinlainen lastenvaate-friikki itsekin ja jopa mulla menee se touhu vähän yli. Ihan mieletöntä satsausta. Jopa samaa tuotetta ostetaan monessa eri värissä ja kaverit kehuu kilpaa kuinka iiiihania ovat vaikka kaikki toistavat enemmän tai vähemmän itseään siellä. Ticketin ulkovaatteita, pikkustikkarin ja unqn lakkeja ja jotain uusretroja. Siinäpä se anti.
Kommentit (55)
Olin kyllä epäillytkin että siellä käy kauppaa ja uskon, että hänelle kerran myymäni vaatekappale päätyi saman tien sinne (vaikka niin uskotteli, että sellainen oli ihan pakko itselle juuri silloin saada. Myöhemmin sitten palstalla haukkui ko. tyyppiset tuotteet). Eihän siinä tietysti mitään, eihän se minun asiani ole missä tarkoituksessa vaatteita ostelee, pääasia että sain rahani.
Paljon kuvaavampi nimi mielestäni olisi Merkkivaateblogi. Ei siellä montaakaan EiMinkään - merkkistä vaatetta ole esitelty..
Kaikki on cool ja TYYLIKÄSTÄ (??), kunhan vaan jossakin kohtaa vaatteessa lukee GANT tai TIMBERLAND ;)
Siitä tiedän,kun törmäsin näihin samoihin lapsikuviin Huutonetissä.
Täällä nimettöminä haukutaan toisia. Miten voi ahdistaa, jos toiset haluaa pukea lapsensa kauniisti ja vaikka kalliistikin? Minä olen kotihoidontuella, eikä minulla tosiaankaan ole paljon rahaa laitettavana lastenvaatteisiin. Silti luen blogia päivittäin ja tulen kauniista kuvista hyvälle mielelle!! Ja olen sieltä saanut hyviä vinkkejäkin. Joten kiitos blogisteille!! Koittakaa jaksaa näistä ilkeistä ihmisistä huolimatta! Ehkäpä heillä on omassa elämässään todella vaikeaa ja sitä pahaa oloa on pakko purkaa jonnekin...
Mä ajattelisin,etä jos haukkua pitää,niin parempi täällä kuin tuolla blogien puolella. Täältä löytyy samanhenkistä seuraa.
Nyt siellä on tarjolla pelkkää Ticketiä joka värissä.Lisää mielikuvitusta ja eri merkkejä kiitos! Sitäpaitsi liian sävy-sävyyn puettu lapsi on jotenkin liian " nukkemaisen" oloinen....
ja on jotain annettavaa, olis kiva, jos jotkut trendejä seuraavat alkais kirjoittaa sinne, eikä vain omia kaappejaan esittelevät, idea kai on, että tyyliblogissa bongattais tyylejä maailmalta..
Tuskin vielä niitä tämän kevään Tickettejä.
sinne blogiin tai vaatepalstalle. Tätä ÄlyVapaata blogistit tuskin seuraavat. Blogeja voi perustaa itsekin. Ei siihen kenenkään lupaa tarvita.
Mutta siitä olen ihan samaa mieltä monen muun kanssa, että pelkät ticketit eivät ole yhtä kun tyyli. Seurasin vähän huvittuneena tuota ticket-hysteriaa vaatepalstalla, tuntuu että näillä " tyylitietoisillakin" ihmisillä on vähän kritiikitön suhtautuminen muoti-ilmiöihin. Juostaan yhden asian perässä laput silmillä ja kuvitellaan sitten että ollaan yksilöllisiä ja erilaisia (vrt. tämä mamma joka urheilukilpailussa bongaili helpottuneena että kellään muulla lapsella ei ollut ticketiä=jippii, ollaan edelläkävijöitä). Luen paljon muotiblogeja yleensäkin ja minusta niissä on ideana juuri persoonallisuus, se että yhdistellään kirppari- ja mummon vaatekaapin löytöjä henkkamaukkaan ja merkkivaatteisiin. Samaa ei-muotinukkemaisuutta toivoisin blogeihinkin.
Tyylikkyyttä ei rahalla saa, ja ticketien perässä juokseminen edustaa monesti sitä suurinta tyylittömyyttä. Meidän hiekkalaatikolla on yksi todella vähällä rahalla puettu tyttö (vanhemmat opiskelijoita) mutta hänen vaatteensa erottuvat positiivisesti edukseen. Niihin on käytetty vaivaa ja aikaa ja äidillä (tai isällä?) on silmää. Vaatteet sointuvat toisiinsa ja ovat aina puhtaat ja niissä on yhdistelty montaa vuosikymmentä. Vieressä leikkivä kurainen reimatec-lapsi jää tässä tapauksessa kakkoseksi, vaikka hänen äitinsä varmaankin on päinvastaista mieltä.
Minä en esitäkään kritiikkiäni nykyisille blogisteille vaan toimitukselle: eikö blogisteiksi voisi valita myös muuntyyppisestä vaatetuksesta pitäviä äitejä? Nämä nykyiset saavat toki esitellä siellä mitä haluavat, eihän me muut voida heitä ohjeistaa siinä, että mitä saa esitellä ja mitä ei.
Jokikinen kerta kun täällä av:lla tyyliblogia tai vaatepalstaa kritisoidaan niin heti on ko. palstalla ilmoitus muille, että " tiedoksi vaan, av:lla taas meitä haukutaan..." Ei välttämättä jokainen, mutta ainakin osa.
ja niitä samoja " sisäpiiriläisiä" ...
Nämä tyypit (siis Vaatepalstan sisäpiiriläiset, en nyt tarkoita erityisesti näitä blogisteja) eivät yleensä viitsi vastata vieraampien esittämiin kysymyksiin palstalla vaikka tietäisivätkin vastauksen, poikkeuksena Melba, joka aina jaksaa olla kaikille ystävällinen ja vastailee ahkerasti.
He ainakin jatkavat kuluttamistaan vaikka taloudessa menisikin hetkellisesti huonommin eli he auttavat omalta osaltaan pitämään talouden rattaat liikkeellä.
Itse en voisi ostaa noin kalliita vaatteita lapsille. Minulla ei ole rahaa eikä noin suunnatonta innostusta vaatteisiin.
Tuo Tyyliblogi on vähän harrastelun ja kiinnostavan puolivälissä- nättejä vaatteita, juu, mutta jokin häiritsee...
lasten vaatteisiin...kiva tietysti että sitä voi harrastukseksi kutsua (?) .Miten niillä on aikaa ja energiaa etsiä " täydellisiä asukokonaisuuksia" ? Työssäkäyvänä ei ole energiaa pohtia tuollaisia seikkoja ;)
kyllä minullakin olisi varaa laittaa lastenvaatteisiin enemmän kuin nyt laitan. Minusta se ei vaan ole järkevää, koska lapset kasvavat. Mitä järkeä siinä, että jotain vaatetta tulee pidettyä vaikka vain kerran päällä?