Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sille mitään, mutta mua ahdistaa tuo tyyliblogi!

Vierailija
25.04.2008 |

Juu, tiedän ettei pidä lukea jos ahdistaa. Mutta olen jonkinlainen lastenvaate-friikki itsekin ja jopa mulla menee se touhu vähän yli. Ihan mieletöntä satsausta. Jopa samaa tuotetta ostetaan monessa eri värissä ja kaverit kehuu kilpaa kuinka iiiihania ovat vaikka kaikki toistavat enemmän tai vähemmän itseään siellä. Ticketin ulkovaatteita, pikkustikkarin ja unqn lakkeja ja jotain uusretroja. Siinäpä se anti.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ia oli? Kahden pojan äidillä on eniten merkkivaatteita, mutta neljän lapsen äiti suosii kotimaista, kierrätystä, ekovaatteita. Aika monipuolinen blogi minusta.

Vierailija
22/55 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks noilla Tyyliblogis ainakin kahdella oo vauva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan oikein osaa sanoa miksi... itsekin tykkään lastenvaatteista, ostelen niitä paljon ja mulla on myös rahaa niin paljon että voin ostella ihan mitä huvittaa, ei tarvi miettiä hintaa. Ehkä jotenkin ahdistaa ajatus että kaikki pitäisi olla niin täydellisen kohdallaan? Kun en mä aina jaksa tai ehdi.

Vierailija
24/55 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin siihen jäänyt koukkuun, niin silti jotenkin ahdistaa se, että joidenkin äitien elämässä ne lastenvaatteet näyttelevät noin suurta osaa. Aika suuren osan kuukausipalkasta siellä esim. yhdenkin äidin vaatehankinnat vievät. Asia ei tietenkään minulle kuulu, ostakoon jos haluaa, ei siinä mitään... Mutta onko tosiaan järkeä ostaa sama vk-puku samassa koossa vain eri värisenä? Itsekin ostan mielelläni uusia lastenvaatteita, vähemmän niitäkin voisi olla, mutta noin friikki en sentään ole. Toinen asia mikä ärsyttää siellä on se, että esim. poikien äideistä siellä on mukana lähinnä vain niitä, jotka harrastavat retroa. Olisi myös kiva jos siellä olisi enemmän tyttöjen äitejä (nythän on vain yksi).

Ja turha sanoa että älä lue jos ahdistaa, sillä olen kyllä kiinnostunut vaateblogista sinänsä, sen yksipuolisuus ja äitien fanaattisuus vain ärsyttää.

Vierailija
25/55 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että yrittävät laittaa parastaan, kyllä niidenkin mammojen kaapeista löytyy samaa kuin muiltakin mutta niitä ei kannata siellä esitellä.

Vierailija
26/55 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tyyli on kyllä monesta kaukana, ihan oikeasti. Muistan lukeneeni taannoin, kun mamma kertoi että Ticketin haalareita ei juuri jossain kisoissa näkynyt, paitsi tietty omalla kullanmurulla ja sitten oli kuvaan laitettu tämä puku ja puvun väriin erittäi epäsopiva hattu!

Noissa voimakkaan värisissä vaatteissa on juuri se vaara, että asusteita ei löydykään. Toisekseen, en ikinä laittaisi lasteni kuvia nettiin, eikäö ihmiset tajua, että niitä kuvia saatetaan käyttää vaikka missä yhteyksissä!!

Vierailija
27/55 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aikamoisia mallinukkeja lapset joutuvat olemaan.

Vierailija
28/55 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi tietää, että kuinka moni alunperin tuollaiseksi blogistiksi haki, minkätyyppiset mammat toimitus tyrmäsi. Itse en blogistiksi kyllä haluaisi, ihan kiva vain pysyä lukijana. Mutta minäkin toivoisin sinne vähän lisää monipuolisuutta, ei tosiaan pelkkää Ticketiä ja paria muuta merkkiä.

Nämä samat mammathan muuten palstailevat myös siellä Vaatteet-palstalla eivätkä yleensä viitsi vastailla, jos siellä joku tuntemattomampi joskus kyselee neuvoja tai vinkkejä. Turha väittää muuta, kokemusta meinaan on!

Ihan sairaita summia siellä eräs nimeltä mainitsematon mamma tuhlaa vaatteisiin, olen nimenomaan hänen ilmoittamiaan ostoksia kartoittanut ja kyllä pahaa tekee.

Vierailija
29/55 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin panostaa lastenvaatteisiin

Vierailija
30/55 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki itsekin olen jonkinsortin vaatefriikki, mutta joillain on mennyt vähän yli. Joka viikko tilattava/ostettava jotain, että on millä blogissa päteä. Minusta tuo sana TYYLIBLOGI on jotenkin vastenmielinen.

Vierailija
31/55 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun siis se toiseksi nuorin, anteeksi...

Vierailija
32/55 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä voit oppia, mitä pukea lapselle päälle jos haluat olla tyylikäs

Vierailija
33/55 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä mitä tyylikkyydellä ja merkkivaatteiden toisiinsa sopimattomien värien yhdistelmillä on tekemistä toistensa kanssa. Itse miellän tyylikkääksi sävyjen yhteensopivuuden.

Vierailija
34/55 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaja tutkii. Anselmiinan messutarjouksesta IdaT kokopuku ja hattu 19.90e

Vierailija
35/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksatteko vielä selittää mistä sen löytäisin? Etusivulta mutta mistä?

Vierailija
36/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi tyttö oli asiaankuuluvasti bugaboon kärryissä

Vierailija
37/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi vaan on huono, tyyli on jotain muuta kuitenkin mielestäni.

Nimen pitäis olla vaikka lastenvaatemuotiblogi!

Vierailija
38/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen löytää??

Vierailija
39/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa piirroskuva vaatteista pyykkinarulla, kaunokirjoituksella lukee Tyyliblogi.

Vierailija
40/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogistien valinnat on tyylikkäitä. Muutenkin lapset ja tyyli ei sovi yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan