En voi sille mitään, mutta mua ahdistaa tuo tyyliblogi!
Juu, tiedän ettei pidä lukea jos ahdistaa. Mutta olen jonkinlainen lastenvaate-friikki itsekin ja jopa mulla menee se touhu vähän yli. Ihan mieletöntä satsausta. Jopa samaa tuotetta ostetaan monessa eri värissä ja kaverit kehuu kilpaa kuinka iiiihania ovat vaikka kaikki toistavat enemmän tai vähemmän itseään siellä. Ticketin ulkovaatteita, pikkustikkarin ja unqn lakkeja ja jotain uusretroja. Siinäpä se anti.
Kommentit (55)
Eiks noilla Tyyliblogis ainakin kahdella oo vauva?
En vaan oikein osaa sanoa miksi... itsekin tykkään lastenvaatteista, ostelen niitä paljon ja mulla on myös rahaa niin paljon että voin ostella ihan mitä huvittaa, ei tarvi miettiä hintaa. Ehkä jotenkin ahdistaa ajatus että kaikki pitäisi olla niin täydellisen kohdallaan? Kun en mä aina jaksa tai ehdi.
Vaikka olenkin siihen jäänyt koukkuun, niin silti jotenkin ahdistaa se, että joidenkin äitien elämässä ne lastenvaatteet näyttelevät noin suurta osaa. Aika suuren osan kuukausipalkasta siellä esim. yhdenkin äidin vaatehankinnat vievät. Asia ei tietenkään minulle kuulu, ostakoon jos haluaa, ei siinä mitään... Mutta onko tosiaan järkeä ostaa sama vk-puku samassa koossa vain eri värisenä? Itsekin ostan mielelläni uusia lastenvaatteita, vähemmän niitäkin voisi olla, mutta noin friikki en sentään ole. Toinen asia mikä ärsyttää siellä on se, että esim. poikien äideistä siellä on mukana lähinnä vain niitä, jotka harrastavat retroa. Olisi myös kiva jos siellä olisi enemmän tyttöjen äitejä (nythän on vain yksi).
Ja turha sanoa että älä lue jos ahdistaa, sillä olen kyllä kiinnostunut vaateblogista sinänsä, sen yksipuolisuus ja äitien fanaattisuus vain ärsyttää.
Mä luulen, että yrittävät laittaa parastaan, kyllä niidenkin mammojen kaapeista löytyy samaa kuin muiltakin mutta niitä ei kannata siellä esitellä.
siis tyyli on kyllä monesta kaukana, ihan oikeasti. Muistan lukeneeni taannoin, kun mamma kertoi että Ticketin haalareita ei juuri jossain kisoissa näkynyt, paitsi tietty omalla kullanmurulla ja sitten oli kuvaan laitettu tämä puku ja puvun väriin erittäi epäsopiva hattu!
Noissa voimakkaan värisissä vaatteissa on juuri se vaara, että asusteita ei löydykään. Toisekseen, en ikinä laittaisi lasteni kuvia nettiin, eikäö ihmiset tajua, että niitä kuvia saatetaan käyttää vaikka missä yhteyksissä!!
ja aikamoisia mallinukkeja lapset joutuvat olemaan.
Mua kiinnostaisi tietää, että kuinka moni alunperin tuollaiseksi blogistiksi haki, minkätyyppiset mammat toimitus tyrmäsi. Itse en blogistiksi kyllä haluaisi, ihan kiva vain pysyä lukijana. Mutta minäkin toivoisin sinne vähän lisää monipuolisuutta, ei tosiaan pelkkää Ticketiä ja paria muuta merkkiä.
Nämä samat mammathan muuten palstailevat myös siellä Vaatteet-palstalla eivätkä yleensä viitsi vastailla, jos siellä joku tuntemattomampi joskus kyselee neuvoja tai vinkkejä. Turha väittää muuta, kokemusta meinaan on!
Ihan sairaita summia siellä eräs nimeltä mainitsematon mamma tuhlaa vaatteisiin, olen nimenomaan hänen ilmoittamiaan ostoksia kartoittanut ja kyllä pahaa tekee.
toki itsekin olen jonkinsortin vaatefriikki, mutta joillain on mennyt vähän yli. Joka viikko tilattava/ostettava jotain, että on millä blogissa päteä. Minusta tuo sana TYYLIBLOGI on jotenkin vastenmielinen.
Eikun siis se toiseksi nuorin, anteeksi...
sieltä voit oppia, mitä pukea lapselle päälle jos haluat olla tyylikäs
en ymmärrä mitä tyylikkyydellä ja merkkivaatteiden toisiinsa sopimattomien värien yhdistelmillä on tekemistä toistensa kanssa. Itse miellän tyylikkääksi sävyjen yhteensopivuuden.
Omistaja tutkii. Anselmiinan messutarjouksesta IdaT kokopuku ja hattu 19.90e
Jaksatteko vielä selittää mistä sen löytäisin? Etusivulta mutta mistä?
mutta onneksi tyttö oli asiaankuuluvasti bugaboon kärryissä
Nimi vaan on huono, tyyli on jotain muuta kuitenkin mielestäni.
Nimen pitäis olla vaikka lastenvaatemuotiblogi!
jossa piirroskuva vaatteista pyykkinarulla, kaunokirjoituksella lukee Tyyliblogi.
blogistien valinnat on tyylikkäitä. Muutenkin lapset ja tyyli ei sovi yhteen.
ia oli? Kahden pojan äidillä on eniten merkkivaatteita, mutta neljän lapsen äiti suosii kotimaista, kierrätystä, ekovaatteita. Aika monipuolinen blogi minusta.