Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sille mitään, mutta mua ahdistaa tuo tyyliblogi!

Vierailija
25.04.2008 |

Juu, tiedän ettei pidä lukea jos ahdistaa. Mutta olen jonkinlainen lastenvaate-friikki itsekin ja jopa mulla menee se touhu vähän yli. Ihan mieletöntä satsausta. Jopa samaa tuotetta ostetaan monessa eri värissä ja kaverit kehuu kilpaa kuinka iiiihania ovat vaikka kaikki toistavat enemmän tai vähemmän itseään siellä. Ticketin ulkovaatteita, pikkustikkarin ja unqn lakkeja ja jotain uusretroja. Siinäpä se anti.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoisia puusilmiä ootte jos ette hoksaa!

Vierailija
42/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Tyyliblogin nimeksi muuttaa vaikkapa Lastenmuotiblogi tms.? Tyyliblogi-otsikon alle minä kaipaisin lisäksi mm. kirpputorilöytöjä, itse tehtyjä juttuja yms. Ja ehkä niitä blogistejakin voisi ottaa sinne lisää, eri tyylisiä kuin nämä nykyiset.

Vaikka jokin asia olisikin muotia, niin ei siinä välttämättä ole mitään tyyliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten en ymmärrä. Tyylillä ei ole mitään tekemistä noiden kanssa. Osa aivan kamalia yhdistelmiä.

Vierailija
44/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kivoja muttei mitenkään ihmeellisiä vaatteita.

Vierailija
45/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten vielä lukijat kilpaa kehuvat

Vierailija
46/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi perustaa sinne oman blogin!!!!! kirjoittelee sitten itse niistä erikoisemmista vaatteista...

Vierailija
47/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkihöperöksi tulossa oleva äiti sitten pukee lapsiaan kuin nukkeja jotta saisi pidettyä negatiiviset ajatuksensa edes jotenkin kurissa. Kun isi tulee kotiin, kaikkialla on hiljaista ja " miellyttävää" , ettei kiireisen isin ilta mene pilalle perheen takia. :D

Vierailija
48/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä aiankin osaan pukea lapseni kivasti ihan ilmankin ja nuo nettikaupatkin on melkolailla tuttuja.

Vierailija
49/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmettelette miten se tyttölapsen äiti voi käyttää rahaa niin paljon lastenvaatteisiin,niin käykäähän etsimäs Huutonetistä. Siellä kyseinen rouva rahojaan tuhlaa ja samaten myi pois hyvällä hintaa käytettyjä. Eli ei niitä kaikkea ole kalliilla kaupasta ostettu.

Vierailija
50/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luen tyyliblogia ja seuraan vaatteet ja tarvikkeet palstaa ahkerasti. Kirjoittelenkin sinne jonkin verran.

Meillä ei ole rahaa eikä varaa ostaa monia asuja per lapsi / kausi.

Tykkään silti lukea kirjoituksia ja juttuja vaatteista. Ei ne jutut minua ahdista millään tavalla, eikä ne ole minulta tai lapsiltani pois.

Meillä on kolme lasta, useimmiten pyrin vaatettamaan heidät kauniisti ja sävysävyyn, koska tykkään katsella kauniisti puettuja lapsiani. Sitä varten ei tarvitse kuluttaa omaisuutta.

Toki jos varaa olisi, ostelisinkin kalliimpia vaatteita, koska usein näen kaupassa jotain mitä haluaisin, mutta hintalapun katsomisen jälkeen joudunkin tyytymään siihen vähän vähemmän kivaan.

Vierailija
51/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Jos blogistien kirjoitukset ei miellytä, ei lue niitä.

2) Jos joku pukee lapsensa sävysävyyn, se on yleensä ja useimmista tyylikästä - ei aina. Pue Sinä niinkuin haluat!

3) Jos jonkun toisen pussista menee paljon rahaa vaatteisiin, niin herraisä, ei se minua haittaa! Niin kauan kuin ei mene minun pussista, niin summat ei voisi vähempää kiinnostaa.

4) Jos blogit kuitenkin edelleen kiinnostaa ja oman tyylistä ei vielä löydy, niin jokainen lukija voi helposti avata omansa ja esitellä niitä ihania, ei sävysävyyn, edullisia, hienoja, itsetehtyjä, värikkäitä, persoonallisia löytöjään! :) Sen sijaan, että keskittyy arvostelemaan muita, voisi antaa vaikka meille muillekin jotain omilla jutuillaan.

ROHKEASTI mukaan! Se, mitä toisella on, ei ole Sinulta pois!

Vierailija
52/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finette:

1) Jos blogistien kirjoitukset ei miellytä, ei lue niitä.

2) Jos joku pukee lapsensa sävysävyyn, se on yleensä ja useimmista tyylikästä - ei aina. Pue Sinä niinkuin haluat!

3) Jos jonkun toisen pussista menee paljon rahaa vaatteisiin, niin herraisä, ei se minua haittaa! Niin kauan kuin ei mene minun pussista, niin summat ei voisi vähempää kiinnostaa.

4) Jos blogit kuitenkin edelleen kiinnostaa ja oman tyylistä ei vielä löydy, niin jokainen lukija voi helposti avata omansa ja esitellä niitä ihania, ei sävysävyyn, edullisia, hienoja, itsetehtyjä, värikkäitä, persoonallisia löytöjään! :) Sen sijaan, että keskittyy arvostelemaan muita, voisi antaa vaikka meille muillekin jotain omilla jutuillaan.

ROHKEASTI mukaan! Se, mitä toisella on, ei ole Sinulta pois!

Vierailija
53/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on tosi ihana haukkua kans takana päin niitä kaikkia ja sit siel blogis olla taas ihan et hei älkää suuttuko!

Vierailija
54/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollakin voi olla niin pienet murheet että yksi tyyliblogi ahdistaa? Ei meilläkään ole varaa ostaa useita pukuja eri värisävyissä, tänäkeväänä ei ostettu ensimmäistäkään välikausipukua. Mutta ei se ole meiltä pois jos joku muu laittaa rahaa lastenvaatteisiin. Niitä kuvia on kiva katsella ja kyllä niistä ideoita saa vaikka rahamäärät vaatteiden ostoon on ihan toiset.

Ahdistaako sinua naapurin hieno auto, etelänmatkat? Yritä hyväksyä, että sinun tapasi ajatella, käyttää rahaa, järjestää asioita tärkeysjärjestykseen ei ole välttämättä oikein tapa sekään.

Vierailija
55/55 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tosi kiva että jotkut viittii puetuttaa lapsensa noin söötisti ja panostaa että itse voin sitten ihailla ko. henkilöiden ostoksia blogeista ja vielä niin sööttien lasten päällä! Jatkakaa vaan blogistit ja antakaa av-kalkkunoiden kaakattaa!!!!!

nim. ei-kateellinen vaan iloinen toisten kauniista vaatteista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä