Supistuksia! Joko lähden ?
Kahden vaiheilla !! Laittavatkohan ne mut taas kotiin ? Olen jo pari lähtöä synnärille tehnyt , turhaan :( Nyt on supistuksia tullut 15 min välein jo aika monta tuntia. Vieläkö odottelen ? Joo, ihan hassua tätä asiaa täältä kysellä, mutta mietityttää kuitenkin. Ja pelottaakin vähän.
Kommentit (18)
Ja sitä ennen vuorokauden 2-30min välein. Lapsi syntyi 9 tunnin kuluttua sairaalaan saapumisesta.
saa henkistä tukea . Täytyy soittaa synnärille .
Mutta eiköhän se siitä vauhditu. Voimia synnytykseen kohta on palkinto kainalossa :)
vaan se miten hankalia ja kipeitä ne ovat.
Mulla on jokaisessa (yht. 5) raskaudessa supistellu (enemmän ja vähemmän) säännöllisesti ja tiheästi ainakin vuorokauden ennenkuin ne kunnolliset kaamean hirveät synnytyssupistukset on alkanu. Muutos on joka kerta tullut pikkuhiljaa.
Onko synnytys monesko kerta? Jos supistukset ovat niin kipeitä ettet yksinkertaisesti kestä olla kotona ilman kivun lievitystä niin sitten pitää mennä. Kuitenkin päättelisin että kestät kun täällä kirjoittelet vielä.
Synnytys lasketaan alkaneeksi kun supistukset tulevat säännöllisesti ja väli on ALLE 10 minuuttia AINA! Joten sinun synnytystä ei vielä lasketa alkaneeksi. Odottele rauhassa ;)
ottaa kunnolla tukea sohvasta supistuksen aikana, istua ei pysty vaan paras asento on kontillaan jotain vasten. Kipu on jo niin kovaa että pitää todella keskittyä supistuksen ajan. Toka syntyi tällä ajoituksella tunti sairaalaan tulon jälkeen ja kolmas kahden tunnin päästä (matka kestää 20 min). Kolmannesta kerkesin saada jopa spinaalin joten ajoitus osui nappiin.
..siis jos pystyt odottamaan siihen saakka.
Yksi lapsistani on melkein syntynyt kotiin kun odotin niitä karmeita supistuksia.
Nyt sitä mentiin! Supistusten väli tiheämpi ja ovat voimaltaan tosi kipeitä. Soitin synnärille ja toivottivat minut tervetulleeksi. Kiitos ja pitäkäähän mulle peukkuja :)
Tämä raskaus on toinen ja viikkoja kasassa 39+3. Hyvät yöt teille ja kiitos vastauksista.
yksi elämän kivuliaampia kokemuksia!
Itellä 2 synnytystä takana, viimeisin 6kk sitten, mutta valmis oisin kyllä taas siihen puuhaan :)
Vierailija:
Itellä 2 synnytystä takana, viimeisin 6kk sitten, mutta valmis oisin kyllä taas siihen puuhaan :)
toiset tykkää kivusta, minä en.
Vierailija:
se tunne kun jän´nittää että koska lähtö tulee ja kun se lähtö tulee ja mennään sairaalaan niden kassienkaa ja hmm.. en mä siitä kivust tykkää mutta kaikki muu siinä on hienoa.
lapsia minulla on 2 kpl 2v ja 10kk on nuorin.
joten mä olisin jo lähtenyt.