Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

montako viikkoa lapsenne on kesällä lomalla kotona (siis poissa hoidosta)?

Vierailija
05.05.2008 |

4v tyttö saa olla poissa kesä ja heinäkuun. Tosin eka viikko kesäkuussa ja vimppa viikko heinäkuussa joutuu mummojen kanssa olemaan koska silloin me olemme miehen kanssa molemmat töissä. Mut sekin voi olla 2-3pv / viikkoa koska olen vuorotöissä. Odotan innolla kesää ja leppoisia hetkiä, hoidossakin kehuivat kun tyttö jo kolmatta kesää saa olla 2kk kotona.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa että saatu järkättyä niin. ap

Vierailija
2/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oelt noin saanut asian hoidettua. Jos hoidossakin kehuvat, olet tosiaan aivan ihana ja loistava äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhden mummin kanssa mökillä, itsellä 4 viikkoa lomaa

Vierailija
4/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden " yksin" isän kanssa, yhden " yksin" äidin kanssa ja kolme viikkoa koko perheenä.

Vierailija
5/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi työpaikka ja uudet kujeet=ei kesälomaa. Lasten isä teillä tietämättömillä, ehkä jo ens kesänä :)

Vierailija
6/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen opettaja ja lapset ovat kotona kesälomani ajan eli sen kesäkuu-elokuun puoliväli.

Vierailija
7/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole varsinaista kesälomaa (uusi työ), mutta pari palkatonta viikkoa pidän ja miehellä täysi loma + pitää liukumia päälle.

Vierailija
8/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ajan kun pk on kiinni, emme halua viedä varahoitoon

Vierailija
9/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan riittävästi

eikä minulla ole mitään tarvetta olla superäiti

Vierailija
10/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen aikaa

Vierailija
11/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten järjestätte 7 vko:n loman tms. lapselle? Eikö teillä ole ollenkaan lomaa koko perhe yhdessä?!?

Meillä lapsi on kesällä poissa hoidosta 2-3-viikkoa. Olen mennyt vasta töihin ja mulla on lomaa vaan tuon 2-viikkoa. Mies pitää lomansa samaan aikaan + mahdollisesti viikon tai vähän vajaan siihen päälle. Lopun loman mies pitää pienissä pätkissä pitkin vuotta ja minä mahdollisesti myös samoihin aikoihin palkatonta. Meidän perheessä on tapana lähteä ulkomaille lomien ajaksi ja viettää 110% ajasta yhdessä ilman kiireitä ja kotitöitä. Myös tulevaisuudessa kun mulla alkaa lomat kertyä pidämme lomamme pitkin vuotta pienissä päkissä ja täydellä teholla :). Kesällä on ihan kiva töissä/hoidossa, kun on rauhallisempaa ja illat pitkät voi vielä viettää rannalla tms. hauskoissa hommissa :).

Vierailija
12/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan.

Mulla poissa heinäkuun. Ihan tarpeeksi. En jaksaisi olla pelkästään kotona kauempaa. Kiva mennä töihin ja viedä lapset hoitoon. Ja joskus ovat hoidossa jopa 24h! Teen kolmivuorotöitä.

Vierailija
13/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko lapset ovat poissa hoidosta.

Vierailija
14/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempia ei haluta vaivata, sillä lomansa ovat ansainneet hekin(kaikki neljä vielä työelämässä). Toki yksittäisiä päiviä/öitä ovat mummojen ja ukkien ilona kesäaikaan tuon isän loman ulkopuolella.

Mukavaahan siellä päiväkodissa kesäaikaan on, kun on tosiaan rauhallisempaa ja tutut leikkikaverit ympärillä :)

Vierailija
15/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle lapselleni arki on selvästikin hauskempaa kuin loma, lomalla tahtoo tulla aika pitkäksi. Saa nähdä, miten hän jaksaa lomailla viisi viikkoa.

Vierailija
16/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli viikko toukokuussa, kaksi viikkoa heinäkuussa ja koko syyskuun.

Vierailija
17/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä lomaa ei ole ainakaan tänä vuonna. Mummot ja ukit asuu melko lähellä ja koko kesän kotosalla, mutta eivät suostuneet tänäkään kesänä päiväksikään lapsenvahdiksi edes tuolle kouluikäiselle, joten siksi näin. Ei kyllä enää ole kysyttykään kun on aiemmin jo tullut asia selväksi. Sitten vaan ärsyttää kun koko kesän isovanhemmat valittavat kun ei käydä tai käydään vain päiväseltään, no ei oikein muu onnistu, kun ainoat yhteiset vapaa-ajat on viikonloppuisin ja silloin on ihan mielellään koko perheellä kotona. Sori, meni purnaukseksi.

Vierailija
18/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies opettaa yliopistossa, muuten ei onnistuisi. Lomia en pitäisi eri aikaan, haluamme lomailla koko perheellä joten jos olis standardilomat, niin sitten olisivat kotona 4-5 viikkoa.

Vierailija
19/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nyt koulujen loma-ajasta kyse, kun olemme molemmat vanhemmat opettajia...

Vierailija
20/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten olisi toukokuu-syyskuu. Ihanaa olla opiskelija ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi