Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska olet viimeksi ollut sukupuoliyhdynnässä? Kuvaile aktinne

Vierailija
25.04.2008 |

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni sitten vähän paremmin.

Vierailija
42/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen aamulla herättyämme rakasteltiin. Ihan peruslähäriähän se on aina ollut jo kauan. Vaimo ei halua mitään erityistä, vaikka ehdottelen aina välillä jotakin pientä

Ollaan kohta 40 vuotta oltu naimisissa, joten siitäkin voi jotakin päätellä. Onneksi kumminkin 2 tai jopa 3 kertaa viikossa yhdytään aina kun tekee molempien mieli. Vaimo saa yleensä yhden orkun , eilen sai kaksi ja minä lopuksi omani. Ikää on 60 ++.

Iltapäivällä tänään töiden jälkeen sohvilla istuskellessamme kysyin - kun halutti taas-  vaimolta, että haluaisitko tulla sänkyyn. No halusihan hän ja sitten molemmat pesulle ja menoksi...sama normikaava kuten aina, mutta orgasmit tulivat molemmille, hänelle kuten aina aina ensin ja ihanaltahan se tuntui laueta. Olihan tässä kolme päivää välissä jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työreissuista johtuen, oli yli viikko taukoa ja kun palasin kotiin huomasin että lempparidildot oli latautumassa. Ajattelin jo, että jaahas, nyt ei rouvaa taida enää kulli kiinnostaa. Olin niin väärässä, ihan päinvastoin nappasi kädestä kiinni ja suihkuun, sain suihinoton ja vaikka yritin vähän estellä niin loppuun saakka imutteli, halusi saada pahimmat heti pois. Sen jälkeen vähän saunottelua, viinittelyä ja pitkän kaavan kautta sängyssä. Lähäripusuttelua aluksi, vaimo huipulle ratsailla sitten oma laukeaminen takaapäin oikein kunnolla ja hän otti lisäorkun vielä lopuksi satisfyerilla minun hyväillessä rintoja. Uni tuli helposti.

Vierailija
44/45 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantai-iltana. Olkkarissa alkuun pusuttelua ja hyväilyä. Pikkuhiljaa asia eteni kielisuuteluun, joka kesti sen saman mitä yleensä eli n. 2-5min. Hetken päästä samalla sormetin ja vaimo hyväili munaani. Tämän jälkeen siirryttiin sänkyyn ja oltiin hetki 69:ssä minä alla. Hetken kuluttua vaimo sanoi haluavansa ratsastaa, olimme ratsastusasennossa "käsi kädessä" varmaan noin 2min kun vaimo saavutti jo huipun. Pienen tauon jälkeen kun vaimo tokeni orkusta vaihdettiin pusut ja menimme lähetyssaarnaaja asentoon. Otin tässä ohjat käsiini, suudeltiin koko ajan samalla kun nussin vaimoa oikein kunnolla. Tässä sitten ei kauaa enää kestänytkään, ehkä pari min. kun laukesin ja tuttuun tyyliin sisälle tottakai. Sitten vielä hetki pussailua ja unille. Vaimo kävi pesemässä pimpan, mä en munaa pessyt. Kieltämättä oli aika ihanaa. Parhaimpia piirteitä omassa vaimossa seksiin liittyen on suutelutaidot ja ratsastustaidot. Hän on molemmissa uskomaton. Aika usein vaimo laukeaa ensin ja mä sitten doggingissa, saarnaajassa tai ratsastusasennossa vaimo selin muhun päin tai normaalisti kasvot muhun päin. Joskus lauetaan samaan aikaan, tämä tapahtuu useimmiten normi ratsastusasennossa, jota kumpikaan ei kauaa kestä 🤭😁

Vierailija
45/45 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ja oli mahtavaa! Naisystävällä niin upea kroppa ja peppu, että ei pitkään tarvinnut takana olla kun sai jo ruikkia siemenet pimppiin. Onneksi nuolin ennen tätä hänelle ison O:n