Koska olet viimeksi ollut sukupuoliyhdynnässä? Kuvaile aktinne
Kommentit (45)
Lauantaina laitoin kovettuneen siittimeni vaimoni märkään pimpukkaan.
Nopea laivalla. Lapset halus mennä pihalle sanoin menkää vaan tuun pian perässä. Si hame ylös ja nopea takaapäin pää hytin ikkunalla. Purjeveneitä paljon oli vedes mut tuskin näki. myöhemmin oli saunalautta mikälie ja siel oli alasti miehiä ja se oli lähellä.ois pitäny sillon.
Miesystäväni autossa. Olin kliseisesti kuin nuori uudestaan. Oon 43 enkä ole kohdannut ennen hänenlaistaan, hän saa mut tuntemaan oloni hehkeäksi tytöksi. Mua suudeltiin pitkään ja huolella aivan kuin teininä, niin voimakkaasti ja vähän näykkien. Tunsin sormet farkkujeni napilla avaamassa ja sujahtamassa sisään. Olin tulla siihen paikkaan. Kiehuin ja kihelmöin, halusin hänet kunnolla sisälleni.
Hän avasi housujaan ennen kuin ehdin omieni riisumiselta. Hän viimeisteli mun housut pois jättäen ne toiseen jalkaani. Katselin haltioituneena sivulta miten ihanan iso erektio atleettikropassa heilui miehen nostaessa itseään keskikonsolin yli taakse. Konttailin perässä, hän käänsi ja kellisti mut tosi himokkaana. Suuteli kiimalla samalla, kun työntyi hitaaaaaasti koko kroppa mukana täyttäen mua huolella.
Työnnöt kiihtyivät asteittain, pitkä työntö isolla elimellä ja vetäytyminen ja sitten yllättäen nopeasti. Yhdynnän loppua kohti olin todella pihuusissa alla ja tiukasti tikaten hän vei mut taas niin kovaan orgasmiin. Menetin tajuakin vähän. Toinen käsi pääni takana suojelemassa auton oviverhoilulta hän työtyi saamisensa hetkellä niin eteenpäin koko vartalolla kuin pystyi. Löysi jokaisen sopukan ja sykki sisälläni. Tykytti ihanasti ja nautin hänen vartalon painostaan ja tavallaan jälkiorkusta siinä.
Ei voitu jäädä pitkäksi aikaa makoilemaan päällekkäin, mutta sain muiston häneltä kotimatkalle. Olin levoton vielä ajaessani kotiin tapaamispaikalta miehen työpäivän ja oman vapaapäiväni keskellä. Voisin haluta enemmänkin näitä ruokatuntipanoja.
Vetäisin aamulla tyttöystävääni (22 v kurvikas blondi) takaapäin rintojen välistä suihin.
Tyttöystävää sen sängyllä lähetyssaarnaajassa niin kiihkeesti kuin pystyin. Ihan pelkkää lähäriä ja orgasmeja siin. Tulee jotenki niin miehekäs olo kun saa tytön nauttimaan ja orkkuihin omalla panemisella. Hän pyytääki usein "pane mulle" jos nuolen tai jtn. Toi kiihottaa. Hän lähti leirille ja palaa viikonloppuna. En malttais ootella.
5päivää sitten vaimon kanssa. Meillä on pieniä lapsia ja seksi jäänyt todella vähälle. Tulin suihkusta ja vaimo oli sohvalla ja lapset nukahtanut. Kysyin "romanttisesti että olisiko pikaisten aika 😂 myöntävä vastaus ja perus, vaimo perse pystyssä sohvalla, vähän kielellä lämmistystä ja sen jälkeen muna sisään. Vähän välillä 69 jonka jälkeen tappi vaimon peppuun ja sen jälkeen about pari min kun vaino tuli. Itse runkkasin spermat pepulle ja alaselälle...thäts it 😊
Viikonloppuna. Aika yksinkertainen toimitus, koska nainen oli todella passiivinen. Nopea paineiden poisto ja jatkoin golffausta.
Sain melkein seisokin katkaravullani. Mutta sitten laukesin siihen paikkaan heti reisilleni ja vaimo nauroi ja komensi taas sohvalle nukkumaan. Ensi vuonna taas uudestaan. Uuh! sexiwau! Olen uros!
Annoin ukkomiehelle persettä hänen työpaikkansa saunassa. Siitä on pari vuotta jo, ja vähän harmittaa että olen hukannut hänen numeronsa vaikka se minulla joskus oli.
Eilen panin varattua työkaveria taukotilan vessassa. Takaapäin alle minuutin homma. Pahoitti varmaan mielensä mutta tiedän, että antaa uudestaankin.
Viimeksi ja n. 200 edellistä kertaa: olen peiton alla ja vaimo tulee tv.n äärestä sängylle vaatteet päällä kontilleen ja sanoo tympeänä: "nopeasti sitten, pitää päästä nukkumaan" riisun häneltä housut. Jos yritän yläosaa riisua niin kieltää koska on kuulemma kylmä. Vaikka olisi lämmintä 25 astetta. Jos ehdotan nuolemista, "ei nyt". jos pyydän vähän imemään: syvä hiljaisuus. Siinä sitten liukkaria karvapehkopilluun ja pikainen paineenpurku. Saattaa sen puoli minuuttia malttaa olla aktin jälkeen kainalossa ja lähtee lastenhuoneeseen nukkumaan. Iltapusut vain ja ainostaan minun aloitteestani. Kyllä elämä on ihanaa
Lauantai-iltana. Olkkarissa alkuun pusuttelua ja hyväilyä. Pikkuhiljaa asia eteni kielisuuteluun, joka kesti sen saman mitä yleensä eli n. 2-5min. Hetken päästä samalla sormetin ja vaimo hyväili munaani. Tämän jälkeen siirryttiin sänkyyn ja oltiin hetki 69:ssä minä alla. Hetken kuluttua vaimo sanoi haluavansa ratsastaa, olimme ratsastusasennossa "käsi kädessä" varmaan noin 2min kun vaimo saavutti jo huipun. Pienen tauon jälkeen kun vaimo tokeni orkusta vaihdettiin pusut ja menimme lähetyssaarnaaja asentoon. Otin tässä ohjat käsiini, suudeltiin koko ajan samalla kun nussin vaimoa oikein kunnolla. Tässä sitten ei kauaa enää kestänytkään, ehkä pari min. kun laukesin ja tuttuun tyyliin sisälle tottakai. Sitten vielä hetki pussailua ja unille. Vaimo kävi pesemässä pimpan, mä en munaa pessyt. Kieltämättä oli aika ihanaa. Parhaimpia piirteitä omassa vaimossa seksiin liittyen on suutelutaidot ja ratsastustaidot. Hän on molemmissa uskomaton. Aika usein vaimo laukeaa ensin ja mä sitten doggingissa, saarnaajassa tai ratsastusasennossa vaimo selin muhun päin tai normaalisti kasvot muhun päin. Joskus lauetaan samaan aikaan, tämä tapahtuu useimmiten normi ratsastusasennossa, jota kumpikaan ei kauaa kestä 🤭😁
Vierailija kirjoitti:
Eilen panin varattua työkaveria taukotilan vessassa. Takaapäin alle minuutin homma. Pahoitti varmaan mielensä mutta tiedän, että antaa uudestaankin.
Sentään pääsitte panoon. Viimeks ku olin työkaverin kans töissä noissa puuhissa ei ehtinyt edes sisään ku mällit tuli reisille.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi ja n. 200 edellistä kertaa: olen peiton alla ja vaimo tulee tv.n äärestä sängylle vaatteet päällä kontilleen ja sanoo tympeänä: "nopeasti sitten, pitää päästä nukkumaan" riisun häneltä housut. Jos yritän yläosaa riisua niin kieltää koska on kuulemma kylmä. Vaikka olisi lämmintä 25 astetta. Jos ehdotan nuolemista, "ei nyt". jos pyydän vähän imemään: syvä hiljaisuus. Siinä sitten liukkaria karvapehkopilluun ja pikainen paineenpurku. Saattaa sen puoli minuuttia malttaa olla aktin jälkeen kainalossa ja lähtee lastenhuoneeseen nukkumaan. Iltapusut vain ja ainostaan minun aloitteestani. Kyllä elämä on ihanaa
Pian sustakin tulee sellainen ruuturunkkari. Tämä olikin hyvä kertomus, miksi miehet siirtyvät runkkaamisen maailmaan.
Ratsastin ukkelilla, pitkästä aikaa. Kivaa oli ja ja ukko kuumana :) tuli äkkiä. Pari päivää tästä on.
Se syö seksielämää kun kahdeksan vuoden aikana en ole yrityksistä huolimatta raskautunut ja viimevuosina on alkanut verenvuodot ja yhdyntäkivut. Apua ja neuvoja ei gyneltä saa ja siis nuoria valmistuvia opiskelijoita vielä ollaan.
Välillä seksi tuntuu turhalta ja varsinkin mies potee huonoa omaatuntoa. Välillä taas yhteinen seksi on niin hauskaa että kipu "vaimenee" niinkuin viimeksi.
Ja toisaalta välillä kun tätä palstaa lukee niin ollaan päätelty että lapset ei automaattisesti mitään auvoa elämään tuo.
En tiedä kertoisinko mutta viimeksi tapahtunut oli yksi parhaita suhteemme aikana.
Tuossa muutama tuntia sitten. Mies etätöissä ja lapsi päikkäreillä. Otettiin pikaset päiväpanot lähärissä 😊 piristää kummasti
N32
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen näin ne meilläkin menee. Ei jää epäselväksi, että säälistä saa. Yritä siinä sitten nauttia.
Lauantai-iltana, kun tulin suihkusta, niin vaimo pyysi sohvalle istumaan.Halusi kiittää, kun olin lasten kanssa ja hän pääsi synttärijuhlille.
Sain kylmän oluen käteen. Vaimo tiputti kesämekon pois ja alkoi hyväillä itseään. Pienet ja edelleen varsin kiinteät rinnat sai osansa ja sormi liikkui ajellussa jalkovälissä. Muutaman päivän tauosta johtuen nousi kovaksi aika nopeasti.
Vaimo laskeutui jalkojeni väliin, pyyhe sivuun ja kulli suuhun. Käden ja suun yhteispeli toimi ja tuntui todella hyvältä. Aina kun laukeaminen läheni tahti rauhoittui tai pysähtyi.
Vaimo kysyi haluanko, että ottaa loppuun asti. En tällä kertaa. Pyysin syliini istumaan ja melkein meinas lasti karata kun painui märkään ja tiukkaan. Sain tilanteen rauhoutettua ja vaimo alkoi ratsastaa.Hän laukeaa helposti ja nopeasti ratsastamalla, niin nytkin.
Halusin vielä loppuhuipennuksen ja pyysin vaimon polvilleen sohvan reunalle. Seisaaltaa takaapäin ei tarvinnut kauaa työnnellä kun laukesin niin, että polvet meinasivat pettää.