Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihme, olen yksin kotona!
25.04.2008 |
Mies ja tyttö lähti Honkkariin ja poika on kaverilla.
En ole varmaan ollut kuin puoli vuotta sitten yksin kotona, aivan ihanaa!
Kommentit (4)
Mies ja lapset lähtivät isä-lapsileirille viikonlopuksi, palaavat sunnuntaina iltasella. :-D
Tämä ihanuus minulla kaksi kertaa vuodessa.
Tämä hiljaisuus on jotain ihan outoa :-O Kuusihenkisessä perheessä kun tuppaa meteliä riittää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt tuntuu kyllä tosi hiljaiselta, kun vain mies ja kaksi lasta on seuranani.
itse nautin katsomalla canal digitalin elokuvaa tuollaisena hetkenä
nuorempana siivosin vapaahetkenäni---en enää...
KEIDASHETKISTÄ tulee osata nauttia
Alue: Aihe vapaa
lapsi on iltaeskarissa ja mies töissä.
Missä on meidän tavallinen perjantai-iltamme???