Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No minä otin esikoisen pois päivähoidosta äitiysloman ajaksi

Vierailija
25.04.2008 |

ja nyt ei saada enää samaa hoitopaikkaa ilman jonottamista, eikä tunnu löytyvän muitakaan paikkoja. Kahden viikon päästä pitäisi mennä töihin :(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ainakin meidän hoitopaikassa, jossa on myöskin 1-vuotiaita, jos väsyttää ennen ruokailua niin sitten laitetaan hetkeksi torkuille. Ei ole ollut ongelma ainakaan meillä. Onko nämä vanhemmat (erityisesti äidit) sitten jotenkin edesvastuuttomia, kun laittavat 1 vee lapset hoitoon? Tästä aiheestahan voisi keskustella vaikka hamaanloppuun asti.

Vierailija
22/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä nykyajan muskaripuistoiluvauvauintikotiäitiys on ihan uusi keksintö. ennen tehtiin töitä ja lapset pärjäsi miten pärjäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tee itselleen ylivoimaista määrää lapsia.



Jos tekee, huolehtii niiden lasten hyvinvoinnista. Esim. nyt olisi voinut palkata hoitajan kotiin (ei maksa juuri enempää kuin päiväkoti), olisi voinut järjestää niin, että isä on kotona edes elokuuhun asti jne. Jne. jne. jne.



Itsestä se on kiinni! Jos ei hanki kunnon koulutusta, ei pärjää työelämässä, nai luuserin, ei osaa katsoa kättään pidemmälle, ei osaa ennakoida, lopputulos on tuollaista päätöntä kädestä suuhun elämistä, jota ap harrastaa. Pieni vinkki, ap, syypää löytyy peilistä! Kasva aikuiseksi.

Vierailija
24/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä nääs.

Vierailija
25/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jäin varhaistetulle äitiyslomalle muutama viikko sitten ja vielä sairaslomalla olin sitä ennen... pidin just siks lapseni tarhapaikan, että ei menetä sitä. Hän näy nyt siellä 2-3 kertaa viikossa ja kun vauva lähiaikoina syntyy niin jatkaa ainakin kesän jälkeen samoilla päivillä (on jo yli 4v) ja kllä mäkin meinaan mennä takas töihin kun kakkonen on 1-1,5v ja saapahan esikoinen jatkaa samassa vanhassa tarhassa samojen kavereiden kanssa.

Vierailija
26/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mieleenkään tehdä mitenkään muuten sitä. Esikoinen oli maailman innostunein ajatuksesta, että pääsee kotiin puoleksitoista vuodeksi. Ja rakastikin sitä.



Kun tuli ajankohtaiseksi hakea päivähoitoa, en tullut edes ajatelleeksi, että emme saisi hoitopaikkaa samasta päiväkodista, missä esikoinen oli ollut. Onneksi saimmekin. Nyt kun luen näitä juttuja ja kuulen kavereiden kertomuksia päivähoitopaikkojen saannin vaikeudesta, en varmaankaan uskaltaisi riskeerata ja ottaa lasta/lapsia pois päiväkodin kirjoilta... Vaikka tuskin käyttäsin kovin monasti häntä siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanoen sinä olet vastenmielinen ihminen. Tiedätkö kuinka paljon tässä maassa on keskituloisia, tai vähän alle, perheitä jossa vanhemmat ovat sairaanhoitajia, poliiseja tai palomiehiä?

Ei niillä palkoilla juhlita saati kotiin jäädä makaamaan ja haukkumaan tavallisia työtä tekeviä vanhempia.

JA voin lyödä vaikka pääni pantiksi että mieheni on kaikin puolin parempi ihmisenä ja isänä kuin sinun. Tuollaista säälittävää, empatiakyvytöntä kakaraa kun hän ei olisi nainut. Ei sitten ikinä.

MEne itseesi, kasva aikuiseksi äläkä missään nimessä hanki enempää lapsia. Kotihoidossa, tai ei, sinun kanssasi heistä kasvaa tunne-elämältään epävakaita.

Vierailija:


ei tee itselleen ylivoimaista määrää lapsia.

Jos tekee, huolehtii niiden lasten hyvinvoinnista. Esim. nyt olisi voinut palkata hoitajan kotiin (ei maksa juuri enempää kuin päiväkoti), olisi voinut järjestää niin, että isä on kotona edes elokuuhun asti jne. Jne. jne. jne.

Itsestä se on kiinni! Jos ei hanki kunnon koulutusta, ei pärjää työelämässä, nai luuserin, ei osaa katsoa kättään pidemmälle, ei osaa ennakoida, lopputulos on tuollaista päätöntä kädestä suuhun elämistä, jota ap harrastaa. Pieni vinkki, ap, syypää löytyy peilistä! Kasva aikuiseksi.

Vierailija
28/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harkitsen osa-aikapaikkojen pitämistä vanhemmilla lapsilla juuri tuosta syystä, että on sitten töihin palatessa tarhapaikka ainakin vanhemmilla lapsilla valmiina. Vähän turhaahan se on, koska varsinaista hoidon tarvetta ei ole, mutta pakko ajatella omaa etuaan kun meillä päin ei tarhapaikkoja voi mitenkään pitää varalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
30/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olette elämänne solmuun saaneet ja lapsenne pulaan saattaneet. Mitä ihmeen empatiaa vielä kerjäät? Lapsesi sen ansaitsevat, et sinä. Ja paaaaaljon sääliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit lukea liikaa aihe vapaa palstaa. Omaa etua pitää ajatella, niin kaikki tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi