Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itella ja paketti vauvalle, ei ole todellista

Vierailija
23.12.2014 |

Meillä vauva, 7kk. Joku sukulainen on lähettänyt joululahjan vauvan nimellä ja eilen menin postiin sitä vauvan kanssa hakemaan. Vaiva nukkui rattaissa. Postissa nuori naikkonen penää, että ei voi minulle luovuttaa pakettia, kun paketti on osoitettu toiselle henkilölle ja ei ole valtakirjaa kirjoitettu. Olin että joooo kun tämä henkilö nukkuu täällä rattaissa ja vaikka olisi hereillä niin ei olisi näyttää hänellä henkkareita eikä kirjoittaisi nimmariaan. Vänkäsi vaan ja muutkin jonossa olivat tietenkin minua siinä säestämässä että anna nyt se helvetin paketti.
Daami kuitenkin piti paketin ja juttelee tänään esimiehensä kanssa ja soittelee.

Nauraen lähdin ja mietin että ei ole todellista.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 08:47"]

Täähän oliskin kätevää. Saan haltuuni pakettikortin joka on jollekulle jolla on sama sukunimi. Lainaan vauvan jostain ja menen sen kanssa postiin noutamaan pakettia. Väitän että se on sille vauvalle ja näytän oman henkkarini (jossa oli se oikea sukunimi mutta väärä etunimi).

Virtasilla ja korhosilla varmaan häviää enemmän paketteja kuin jollakulla Eulaalia Möttönen-Schultz-Lahtinen nimisellä

[/quote]

Hieno suunnitelma! En usko että mikään voi mennä pieleen: toisille osoitettuja pakettikorttejahan saa käsiinsä kuin tuosta vaan (pst. nykyään ilmoitukset tulee lähes aina tekstareilla tai sähköisesti). Myökin "vauvan lainaaminen jostain" on maailman helpoin homma! Ei kun...

Vierailija
62/66 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap osaako vauva jo puhua, jos hakisi paketin itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aiot tehdä?

Vierailija
64/66 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?????

Vierailija
65/66 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2014 ITELLA!!!

Vierailija
66/66 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kaivelette esille melkein 10 vuotta vanhoja ketjuja? Sitä paitsi AP:han jo kertoi postin tuoneen paketin ovelle asti.