Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paula Vesala ja tupakka

Vierailija
23.12.2014 |

Ihanasta Paulasta ja varsin huomaa, että tupakka polttanut jo vuosikausia. Iho vanhentunut kovin.

Kuva iltasanomassa (tyylin muutos)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ai Paula polttaa ihan aktiivisesti? Kerro toki lähteesi, en nimittäin tiennytkään tollasta

Vierailija
2/15 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula on helvetin seksikäs ja kaunis. Esim joku Sofia Ruusila ei herätä minkäänlaisia fiiliksiä, vaikka onkin kasvoiltaan sellainen nykypäivän kauneusihanteen malliesimerkki. Paula hakkaa Sofian 1000-0. Varmaan tähän liittyy sekin, että toinen on älykäs ja lahjakas persoonallinen taiteilija ja toinen pelkkä turha tyhjäpää.

Minä en tajunnut tuota ihon vanhenemista, siis tarkoittaako ap Iltasanomien nettisivulla? Minä en nää ihossa mitään vanhenemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään näe mitään vanhenemista, vaikka ihan luonnollista sekin olisi, kun Vesala on jo 33 vuotta. Onkohan mulla liian pieni näyttö tai jotain.

Vierailija
4/15 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap linkitätkö mistä kuvasta puhut?

Vierailija
5/15 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän näyttää kyllä nelikymppiseltä. Ja tupakka vaikuttaa ihoon ja paljon. Tunnistan paljon polttavatt jo kaukaa. Mutta ei mua haittaa. Ihan perusmimmi ulkonäöllisesti, noita mahtuu 13 tusinaan. Ja hyvä niin.  Artistina ihan mahtava!!!

Vierailija
6/15 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän näyttää kyllä nelikymppiseltä. Ja tupakka vaikuttaa ihoon ja paljon. Tunnistan paljon polttavatt jo kaukaa. Mutta ei mua haittaa. Ihan perusmimmi ulkonäöllisesti, noita mahtuu 13 tusinaan. Ja hyvä niin.  Artistina ihan mahtava!!! Ihmisenä en tunne.

Vierailija
7/15 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas joku trolli. Muistan ennenkin lukeneeni täällä jonkun valitusta että tupakka on vanhentanut hänet. En silloinkaan ymmärtänyt mistä on kyse.

Vierailija
8/15 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttava nainen on seksikäs.

Vierailija
9/15 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 08:43"]

[/quote]

Ihan kuin pussaisi tuhkakuppia. Luulen, että pätee miehiinkin.

Vierailija
10/15 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää tulee, iho vanhenee, kauneus katoaa ihan meillä kaikilla. En puolustele tupakointia mitenkään, mutta kyllä vähän ärsyttää se, että kauneutta pitää palvoa aina ja kaikkialla. Entä sitten, vaikka vanhenemmekin ja lakastumme? Se kuuluu asiaan.

Vierailija
11/15 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vanhentuvat eri tavalla. En ota Paulaan kantaa, mutta yleensä esim. kuivaihoinen "rypistyy" aikaisemmin mitä sellainen jolla rasvainen iho.

Myös esim. auringonotto vaikuttaa, samoin univaikeudet, stressi, mahdolliset sairaudet, jopa suru vanhentaa ihmistä.

Vierailija
12/15 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 08:43"]

[/quote]

Ihan kuin pussaisi tuhkakuppia. Luulen, että pätee miehiinkin.

[/quote]

Ei vaan se nautinnollinen ja seksikäs rintojen kohoaminen siinä henkeen vetäessä.

Vierailija
13/15 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:26"]Ihmiset vanhentuvat eri tavalla. En ota Paulaan kantaa, mutta yleensä esim. kuivaihoinen "rypistyy" aikaisemmin mitä sellainen jolla rasvainen iho.

Myös esim. auringonotto vaikuttaa, samoin univaikeudet, stressi, mahdolliset sairaudet, jopa suru vanhentaa ihmistä.
[/quote]

sepä.

anyways, paula on kaunis :)

Vierailija
14/15 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän jo 33v..

Vierailija
15/15 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me olemme kauniita omalla tavallaan. Jos nyt Paulaa ajattelen, niin ihan peruskaunis:). Suomalainen nainen. Tupakointi sinänsä on kyllä peestä.