Jos elämääsi mahtuisi uusia ystäviä, mitä toivoisit heiltä?
Itse toivoisin rentoja ihmisiä, jotka rakastaisivat pitkiä keskusteluja, eivätkä käyttäisi juuri ollenkaan alkoholia. Toivoisin tuntevani myös eri-ikäisiä ihmisiä, jotka olisivat elämälle uteliaita.
Kommentit (23)
Samoja toivoisin kuin sinä ap. Elämääni mahtuisi uusia ystäviä ja aktiivisesti heitä etsin.
Vierailija kirjoitti:
Samoja toivoisin kuin sinä ap. Elämääni mahtuisi uusia ystäviä ja aktiivisesti heitä etsin.
Miten ystäviä etsitään aktiivisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ystäviä etsitään aktiivisesti?
Pidän silmät ja korvat auki. Olen frendiessä ja selailen sen viikottain. Parin kanssa on nyt kirjoiteltu ja toisen kanssa suunnitellaan tapaamista.
Ystäviä voi etsiä aktiivisesti osallistumalla itseä kiinnostaviin asioihin, tapahtumiin, koulutuksiin, kursseille, tilaisuuksiin jne. Ystävien löytäminen voi vaatia hieman sosiaalista aktiivisuutta, keskustelun aloittamista, joskus jopa mukaan tuppautumista, mikä ei usein ole yksinäisten ihmisten vahvuus.
-Kiltti
-Ei alkoholia
-Henkinen, joku suunta siis
-Ymmärtävä, ei tuomitse heti
-Voi soittaa hädässä tai kipeänä, tai joku viesti
Rehellisiä ja kilttejä ihmisiä. Sellaisia joilla on hyvä itsetunto ja oma elämä. Meidän ei tarvitsisi jatkuvasti olla tekemisissä koska elämä on muutenkin kiireistä, mutta haluaisin luottamusta siihen että olemme olemassa milloin vain taustatukena toiselle jos sitä tarvitaan. Haluaisin että voimme silloin tällöin viettää aikaa unohtaen arkiset murheet.
Keskustelua, yhteisiä kiinnostuksen kohteita, samaa aallonpituutta, aitoutta, tunnetaitoja ja henkistä kypsyyttä.
Että olisi saman henkinen kuin minä. Eli tykkäisi samoista asioista, että olisi jotain yhteistä tekemistä ja puhuttavaa. Ja että olisi luotettava.
Yli 190cm alfoja sekä kaikki hiuksen päässä.
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Vierailija kirjoitti:
-Kiltti
-Ei alkoholia
-Henkinen, joku suunta siis
-Ymmärtävä, ei tuomitse heti
-Voi soittaa hädässä tai kipeänä, tai joku viesti
Vaikutat tarvitsevalta ja raskaalta tyypiltä. Itse en haluaisi olla ystäväsi.
1. Kasvot! Sillä jos miehellä on rumat kasvot, niin en näe tai koe, että voisin mitenkään olla hänen kanssaan.
2. Pituus! Paras pituus miehelle on 188-195cm, mutta myös 180-187cm käy. Alle 180cm miehet eivät ole minua varten.
3. Kroppa! Eli atleettinen, eikä mikään sali make! Samoin, ei lihaville. Rasvaprosentti miehellä 10-12 luokkaa.
4. Raha! Eli miehen pitää olla töissä. Työtöntä miestä en huoli. Samoin, jos mies tienaa vähemmän kuin itse.
Siinä oli muutamat, mitkä ovat minulle tärkeitä. Joku muu voi olla eri mieltä kanssani, mutta tässä on minun omat kriteerit miehelle.
N22
Voiko hankkia ystäviä, jos on alkava peräsuolen laskeuma?
Vierailija kirjoitti:
Yli 190cm alfoja sekä kaikki hiuksen päässä.
Hyvä valinta!
Juuri tuollaisten ihmisten kanssa sain jutella tänään. Oli kyllä jännä, kun noin tunnin sisällä tuli monta ihmistä juttusille ja kaikki oli hyviä tyyppejä. Juteltiin noin tunti. Ei kukaan tuntenut toisiaan ennestään. Tätä kyllä tapahtuu Suomessa harvoin.
Hengitys ei saisi haista eikä äänenvoimakkuus olla liian kova mutta ei liian hiljainenkaan.
Minun elämääni on mahtunut aina uusia ihmisiä, joista tulee usein hyviä ystäviä.
En osaa luetella ominaisuuksia, tärkeämpää on suhde, jonka luomme yhdessä. No arvot oltava kohdallaan, sellainen samalla sivulla oleminen ja oikea aaltopituus on tärkeitä.
Iällä, sukupuolella, ulkonäöllä, kansallisuudesta tai vastaavalla ei ole merkitystä, sielut ja mielet kun kohtaa niin syntyy ystävyys.
Toivoisin, että he olisivat mukavia, luotettavia, huumorintajuisia ja empaattisia. Toivoisin myös, että heillä olisi aikaa tehdä asioita yhdessä (ei välttämättä viikoittain, mutta useammin kuin pari kertaa vuodessa).
Ei kenelläkään ole tilaa uusille eikä vanhoille ystäville.