^^**SyySSiSSit**^^vk17*ma-ke*
Kommentit (28)
Viime yö jopa nukuttiin :)
Jotain kevät uudistusta minäkin tahtoisin päänuppiini. Kävin leikkauttamassa silloin Minjan kanssa hiitolomalla.. Mutta silloin ei laitettu väriä, vois kevään kunniaks laittaa jotain!
Onko teillä hyvä mielikuvitus? Pitäis pukea Menni naamiaisia varten, minkä mä teen siitä!? Joku sellanen mikä sopii tuollaiselle ryömijälle/maassa makaavalle.. Kastemato tuli vain itselle mieleen ;D
Joo, mutta on mentävä laittamaan tuota " kastematoa" nukkumaan, repi just mobilesta yhden virtahevon pois *murr* ;)
Dumle ja Menni 6,5kk - Btw, Onnea Miko 8kk!!
ehdotukseni Mennin naamiaisasuksi, LEPPÄKERTTU. Kaverini tyttö oli leppäkerttu 10kk vanhana ja suloinen oli. Ü
Fiia
Vai naamiaiset Mennillä :)...Hyvä idea tuo leppäkerttu. Itselläni tuli mieleen perinteiset pupujussit, karhunpoikaset, oravat ja kedon kukkaset, mutta tuo leppis on kyllä erinomaisen hauska idea.
Meinnin tauti ilmeisesti jo helpottamaan päin. Hyvä juttu, ikävä olisi pippalot jättää väliin. Muitakin peiniä sairastavia sissejä oli, Hilja ainaskin. Paranemisia!
Olen niin turhamainen, että olen käynyt kampaajalla kahden kuukauden välein. Pakko päästä. Tosin saa nähdä toukokuun jälkeen mitä tapahtuu, kun tipun suuren suurelle kotihoidon tuelle...pahinta tai ihaninta tässä on, että kampaajani jää äippälomalle...mihinkäs mä sitten menen. Mä en oikein ihan joka iikan anna kuontalooni koskea :)
Olihan tuo jo suuri muutos luopua rakennekynsistä raskauden aikana. Kumma kyllä en niitä suuremmin kaipaa, vaikka niin kauniit olivatkin. Ehtiihän sitä taas...
Typykällä mielenkiintoiset ja jännittävät ajat suurten muutosten edessä. Sulla kyllä stressipisteet tässä kohtaat hipoisi taivasta, mutta sopivan lunkisti kuitenkin suhtaudut asioihin. Olen samaa mieltä kun mitä tässä jo todettiinkin : Asioilla on tapana järjestyä. Usko pois.
Piiu on ahkeroinut sisällä, ulkona ja vielä kodin ulkopuolellakin. Meillä sama draivi täällä päällä, molempien teinien luokka on aloittanut leirikouluhankkeensa, joten talkoota, talkoota ja talkoota on takana ja edessä...huh huh. Siihen vielä urheiluseurojen rahankeräykset päälle, ei aina jaksa hymyilyttää...Elämää kun olisi muutakin. No, mitäpä sitä ei lastensa eteen tekisi.
Onnea Miko 8kk! Mitkä olivat pikku herran strategiset mitat tällä kertaa? Meilläkin huomenna jo 8kk neuvola. Isoja nämä meidän " vauvat" !
Olivian nukkumaanmeno aika käsillä, joten kaappaan tuon uteliaan tutkijan syliini digiboxin kimpusta hääräämästä...
Kauniita unia ja toivottavasti keskeytymätöntä unijaksoa niin mammoille kuin pienille sisseillemme!
Tulin vaan pikaseen katsomaan kuulumiset ja antamaan tämän päivän mitat. Pituutta 74,5 cm ja painoa 10,4 kg... Kaikki loistavasti! Nyt saunaan.. Tuli grillattua pihalla ja tuoksun ihan kananrasvalle.. =)
Hitsi että ärsyttää kun meidän Sonja oli tänään leikkimässä kaverinsa luona ja he olivat sitten piknikillä heidän kerrostalon pihalla kun siihen tuli 2 poikaa,toinen heistä sanoi että ottaa tyttöjen potkulaudat ja näyttää pari tempua.Tytöt sanoivat että he haluavat olla rauhassa syömässä eväitään ja tämä poika otti sitten kuitenkin ensin Sonjan kaverin potkulaudan ja heitti sen maahan niin että ohjaustanko meni jotenkin rikki ja sitten Sonjan potkulaudan ja sanoi että:helvetin pelle-potkulaudat ja tällöin Sonjan potkulauta meni rikki takapyörässä joku osa sisältä ja nyt sitä ei voi käyttää:(Pyysin sitten Sonjan kaveri isää selvittämään tämän pojan osoitteen ja äsken numerotiedustelusta sain sitten nron ja soitin pojan äidille,tämä kuullosti sellaiselta " nortti-äidiltä" ja sanoi että joo,heidän täytyy kyllä nähdä että lauta on rikki,minä sanoin että huomenna tulemme illalla näyttämään.Aijon kyllä taistella että saa sen laudan kuntoon sillä en todellakaan hyväksy lapselta tai aikuiselta tahallista ilkivallantekoa ilman seurauksia!!!!
Dumle.kva että Mennin nuha meni näin nopeasti ohi.Menni on samanlanen kuin Aada eli molemmat usein nuhassa;((Nyt Aada on terve mutta on nukkunut 2 yötä sellaisia 1h pätkiä eikä ruoka maistu joten tuleekohan taas kipeäksi:((
Leppis tuli mullekkin mielenn heti sillä mä tykkään leppiksistä ja olen aina ajatellut että jos tulee naamiaisia nin Aada on kyllä syötävän söpö leppäkerttuna:)Miehen puin amppariksi kun oli muutama vuos sitten naamiaiset ja sopi hänelle hyvin:)
Mä en nyt muista mitä pinossa luki,höh;(
miko on ainakin kova poika syömään,se on hyvä että kasvaa vahva mies:)
nyt sieltä soitetaan jonka poika rikko sen laudan..
Pojan iskä soitti syyttävästi että onko todistajia jne..Mä voin rehellisesti vain sanoa että meidän Sonja ei valehtele,isompi voisi vielä liioitella asiaa.No huomenna mennään sitten sinne.
Mä käyn ihan ylikierroksilla.Olenkin jo useamman kerran kertonut että päivät kuluu pihatöissä jossa viihdyn tuntikausia,nyt siitä on tullut ihan intohimo josta ei pääse yli vaan kupsuttelen ihan koko ajan ja iltaisin olen tietty AIVAN naatti ja nyt kun Aada on tuossa pari yötä itkeskellyt niin olen jo aamusta ihan väsynyt ja taas vaan pihalle menen riehumaan.Viikonloppuna mun äiti muuttaa tuosta yläkerrasta pois ja saadaan sitten koko talo käyttöön ja sitten on muuttohommaa ja sisustamista,mikä on kyllä ihan kivaa mutta stressaan siitä kun en oo mitään vielä asian eteen tehnyt.
Nyt taidan lopetella tältä erää.On ihanan raukee olo nyt kun oli kaikilla saunapäivä.Mekin ollaan piiun tavoin aloitettu grillikausi.Eilen lohta ja tänään jauhelihapihvejä.Tulee muuten tosi hyvää kun sotkee jauhelihaan sipulikeittopussin ja laittaa vielä sisälle fetaa:)
Palataan taas...
uusi ehdotus: minulle tuli heti mieleen kilpikonna!
Täällä äiti on tällä kertaa toosi väsynyt. Aapolla korvatulehdus ja yöt huutoa... Lääkekuuri aloitettiin maanantaina, toivottavasti pian auttaa. Väsymys tuntuu itsellä kamalana päänsärkynä, ei kiva :(. Mutta sentään vähän piristystä päivään, olen kohta lähdössä kampaajalle (siitä taisikin olla puhetta täällä), edellisestä kerrasta on liian kauan, mutta kuitenkin tämän vuoden puolella :). Niin ja täällä maksaa hiusten leikkaus ja värjäys 50eur!
Mitähän muuta piti kirjoittaa... Jäätelön ystäväksi ilmoittaudun minäkin, kuuluu kesään. Viikonloppuna syötiin kevään ekat jätskit tuossa pihalla. Lapsi kutsuu...
Juhon_mamma ja huutava Aapo 250907